Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Simple Mini Güneş Koruyuculu Nemlendirici
amazon-image
Simple Mini Güneş Koruyuculu Nemlendirici

Simple Mini Güneş Koruyuculu Nemlendirici

Simple  · www.simpleskincare.com
  4.49  (2157 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Simple Mini Güneş Koruyuculu Nemlendirici, multivitaminler ve iyi kalpli temizleyiciler ile dolu! Cildinize nazikçe bakım yapar, cildinizi UVA ve UVB güneş ışınlarından korumaya yardımcı olur. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Hayvansal kaynaklı içerik içermez. Hipoalerjeniktir.

Nasıl kullanılır?

Nazikçe yüzünüze ve boynunuza uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%24
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zişan D.
Zişan D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kaliteli bir ürün olması, uygun fiyatlı olması, mini boyunun kolaylıkla taşınabilir olması, %62 daha az plastik içermesi ile çevre dostu olması sebebi ile bu ürünü kullanmak isterim. Özellikle güneş koruyucu özelliği olması ürünü her zaman kullanmak için bile geçerli bir sebep. Yüzde bıraktığı his de oldukça güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
şebnem a.
Şebnem A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha uzun süre kullandıktan sonra daha cildimi inceleyerek daha doğru yorum yapabileceğimi düşünüyorum ama şuan genel olarak içeriğinin zararlı maddeler içermemesi, güneş koruyucu özelliğinin olması, az plastik kullanılarak çevreye dostu olması ve kompaktlığı çok hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren S.
Ceren S. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim karma olduğu için ve genel nemlendirici deneyimlerim kötü olduğu için denemekten korkmuştum,ama hazır yaz gelmişken güneş koruyuculu bir nemlendirici bulmuşken de denemek istedim😆 Açıkçası aşırı memnun kaldığımı diyebilirim cildimi yağlandırmadan nemlendirdi güneş koruması sayesinde de benden artı bir puan aldı 👍🏻 Süper !!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba T.
Tuğba T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüme sürdükten sonra suratımda yapış yapış kalmaması aşırı güzel bir şey benim için. Nemlendirici kremin içeriğin de güneş koruyucusu olması yaz aylarına girdiğimiz şu zaman da süper bişey. Çünkü her güneş koruyucu yüze sürülmüyor ve nemlendiriciler gibi durmuyor yüzümüzde.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Didem B.
Didem B. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
içeriğinde maddeler, alkol paraben renklendirici gibi zararlı maddelerin olmasını çok sevdim. Daha az plastik kullanımı ile yeni tasarlanan şişesine bayıldım. Özellikle ürün azaldığında sert plastiklerden ürünü almak çok daha zor oluyor. Bu kutuda ürünü sonuna kadar kullanabilirmişim hissiyatı verdi. 30SPF güneş koruması içeriği dolasıyla sadece nemlendirici sürüp ikisini bir arada sunması kullanım kolaylığı açısından mükemmel. Dokusu çok güzel, yüzü yararlandırmıyor, ayrıca kolayca emilip, yumuşacık yapıyor. Cildim kuru olduğu için nemlendirmesi tam anlamıyla yeterli gelmiyor. Gün içinde tazelemem gerekiyor. Biraz daha nemlendirme özelliği artarsa özellikle yaz aylarının vazgeçilmez nemlendirici olabilir :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Ö.
Gizem Ö. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akne eğilimli cildi olan biri olarak su bazlı oluşu çok işime geldi. Sürüldüğünde yüzde bıraktığı nemlenmişlik ve hafiflik hissi inanılmaz. Ambalaj tasarımındaki çevrecilik ve son damlaya kadar kullanmaya elverişlilik gerçekten takdir edilesi. Diğer markalara örnek olmalı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı C.
Aslı C. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün rengi ve tasarımına bayıldım. Paketi pratik kullanım sağlıyor. Kokusu güneş kremi gibi, bana yazı çağrıştırdı :) Hafif yapısı ile yazın çantaya atıp güneş kremi olarak kullanabilirim. Paraben alkol içermemesi de güzel bir özellik. Nemlendirmesi de iyiydi, cildimde yağlanma ve sivilce yapmadı. Genel olarak çok iyi buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa K.
Melisa K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hayvansal icerik ve sert kimyasal olmaması benim icin cok onemli. ayrıca travel boyunun olması cok guzel. ucak seyahati icin guzel dusunulmus. icerigi ve ciltte biraktıgı etkisi basarılı. yaglılık hissi bırakmaması guzel. fiyatı gramajına gore pahalı ama icerigine bakarsak bu fiyata deger.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda G.
Eda G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Az kimyasal içeren güneş kremleri kullanmaya çalışıyorum. Hatta bunun için Uludağ'ın çıkardığından da kullanmıştım. Benim için en önemli bu, o yüzden bu ürünü sevdim. Yüzümü terletmiyor, rahatsız etmiyor. Ambalajı da küçük ve çantada hiç yer kaplamıyor. Beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Irmak O.
Irmak O. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuruduğu gibi yağlanan, saçma derecede açık bir cildim olduğu için gün içer,isinde sabah evden çıkarken, öğlen yemeğe giderken ve akşam ofisten çıkmadan sürdüm. Dokusu hafif bir ürün ve fazla yağ da yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.