Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Simple De-Stress Rahatlatıcı Kağıt Maske
amazon-image
Simple De-Stress Rahatlatıcı Kağıt Maske

Simple De-Stress Rahatlatıcı Kağıt Maske

Simple  · www.simpleskincare.com
  4.45  (1739 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Simple Rahatlatıcı Kağıt Maske, yorulan cildiniz için harika bir seçim!

  • Asya güzellik ritüellerinden esinlenen Simple Rahatlatıcı Kağıt Maske, doğal liflerden yapılmıştır.
  • Yumuşak ve hafif yapısı ile cildinizi ikinci bir cilt gibi sarar ve nemlendirir.
  • Cildinizin aşık olacağı multivitamin (E ve B5), bitki özleri ve iyi kalpli aloe vera içeren formülü ile cildinizi nemlendirir ve yatıştırır.

Nasıl Kullanılır?

  1. Katlanmış maskeyi açarak temiz yüzünüze yerleştirin.
  2. Maskeyi yüzünüze güzelce oturttuktan sonra 15 dakika bekleyin. Maske yüzünüze ikinci bir cilt gibi oturacağı için dilediğiniz gibi hareket edebilirsiniz.
  3. Maskeyi yüzünüzden çıkarın. Kalan ürünü yüzünüze nazikçe masaj yaparak uygulayın ve pamuk yardımı ile yüzünüzde kalan miktarı temizleyin. (Durulama gerektirmez.)

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%31
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Efsun T.
Efsun T. · 22 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümü yumuşacık yaptı ve yüzüm parladı. Cildimin tazelendiğini hissettim. Diğer bazı maskeler yapış yapış bir his bırakıyor ve cildi de pek temizlemiyor ve bu gerçekten hoş değil ancak Simple maskelerinde asla öyle bir şey yaşamadım. Yüzümü nemlendiriyor, arındırıyor ve cildimin nefes almaya başladığını düşünüyorum. Gayet güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çisem M.
Çisem M. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoga ve meditasyon yapınca zihnen nasıl rahatlıyorsam bu ürünü kullandıktan sonra yüzümün rahatladığını ve ışıldadığını hissettim. Kullanımı diğer bir çok maskeye göre çok daha kolay ve yüze uyum sağlıyor. Yüzünüzde bir katman var gibi durmuyor ve yüze güzel oturuyor. Düzenli kullanımda daha iyi sonuçlar alacağımı düşünüyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Güllü
Gülşah Güllü · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskenin içeriğindeki yatıştırıcı besleyici özelliğe sahip e vitamini ve aloe Vera kızarıklık hassasiyet gibi cilt problemlerini anında onarıyor. Sadece cilt bakımı değil de onarıcı tedavi olarak bile haftalık rutine eklenebilir.oksasif stres hemen hemen herkesin dönemsel ve kalıtsal cilt problemleri haline gelmisken korunmak ve yatistirmak için güzel bir destek bu maske.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sezen A.
Sezen A. · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün kokusu çok güzel ve rahatlatıcı. yüze tam oturuyor. içeriğinin yüze etki ettiğini uygulama sırasında hissedebiliyorsunuz. ferahlık hissi 2. dakikadan başlıyor. ayrıca maskeyi çıkardıktan sonra durulamaya gerek olmaması doğal olduğunu açıkça gösteriyor. yüze uygulanan masaj çok rahatlatıcı oluyor. çok sevdim ve kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande K.
Hande K. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Stressli olduğumuz bu süreçte galiba en iyi gelen şey güzel bi maske nem vermesi ve verdiğin soğuk hissi gerçekten yüzünüzün şişkinliğini alıyor ve güzel bi nem veriyor yaz aylarında tavsiye ettiğim bi ürün Yapış yapış bi his bırakmıyor fiyatını hak ediyor tekrar alacağım bi ürün oldu kendisi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İdil İ.
İdil İ. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yorgun bir ciltte kullandım. İçinde kalan sıvıyı maskeli yüze yedirdim ve maskeyi çıkardığımda yüzümde ferahlama hissettim. Kalan sıvıyı cildime masaj yaparak uyguladım böylelikle daha etkili olduğunu düşünüyorum. Kokusu hoştu. İçeriğinde herhangi bir alkol, paraben ve parfüm olmaması memnun etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ela Y.
Ela Y. · 27 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simple kağıt maskelerini çok sevdim. Sert kimyasal içermemeleri zaten çok güzel. Aloe veranın faydalarını artık hepimiz biliyoruz bu ürünün içeriğinde de mevcut. Vitamin E ve vitamin B5 içermesi de harika. Bir kağıt maskeden başka ne bekleyebiliriz cildim hassas olmasına rağmen herhangi bir hassasiyet de yaratmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra C.
Esra C. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
benim cildim aşırı hassas olduğu için hemen kızarıyor ama bu üründe öyle bir sorun yaşamadım. bu aralar da aloe vera içeren şeylere takmış durumdayım hemen denedim. sert kimyasal içermemesi de en artı özelliği. cildimi yumuşacık yaptı ve kokusu da çok güzel. beğendim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedanur K.
Sedanur K. · 28 · Bayburt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben duştan sonra uyguladım. O kadar güzel rahatlattı ki yüzümü o rahatlatma benim kendimi de iyi hissettirdii 🤗 Maskeyi çıkardıktan sonra hiç bir uygulama yapmaya gerek kalmıyor hem rahatlatıp hemde cildi nemlendiriyor. Sabah kalktığımda ise yüzüm resmen parlıyordu 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur S.
Öznur S. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simple markasının nemlendiricisinden çok memnumdum. Maskeleride bir o kadar iyi. Aşırı hassas ve alerjik bir cildim olmasına rağmen çok iyi geldi hatta agresif olan egzamalarımı bile rahatlattı. Kesinlikle tekrar tekrar alıp kullanabileceğim bir ürün. Teşekkürler Simple:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.