Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orzax SHINIQ Akne Karşıtı Matlaştırıcı Temizleme Jeli
amazon-image
Orzax SHINIQ Akne Karşıtı Matlaştırıcı Temizleme Jeli

Orzax SHINIQ Akne Karşıtı Matlaştırıcı Temizleme Jeli

Orzax SHINIQ  · shiniq.com
  4.23  (287 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Özel geliştirilmiş matlaştırıcı formülü sayesinde cildinizi nazikçe ve derinlemesine temizler, kurutmadan arındırır. İlk kullanımdan itibaren sebum dengesini düzenlemeye ve gözenek görünümünü azaltmaya yardımcı olur. İçeriğindeki prebiyotik BB BIONT™ ile cildin mikrobiyota tabakasını destekler.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%21
%9
%4
%4
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rümeysa Saltan
Rümeysa Saltan · 20 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımdan itibaren cildimdeki rahtsız edici yağ dokusunu alıp da nasıl aynı zamanda da kuruluk yapmadı hayretler içerisinde ve mutluyum. İlk kullanımda dahi etkisini görmeme rağmen daha doğru bir analiz adına 2 hafta daha kullanım sürecine zaman ayırdım ve bu süreçte ister akne ister akne lekesi veya yağ hissiyatı olsun cildime iyi geldiği aşikar. Ürünü kendim spariş verdim ve iyi ki de şans vermişim. Ayrıca boyut olarak az olsa da baya bereketli ufak miktarda sıkmama rağmen tüm yüzümü güzelce temizliyor. Ne diyeyim alın ve aldırın. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem Ü.
Ecem Ü. · 29 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Geldiği günden bu yana 3 kere kullandım ilerleyen günlerde de daha iyi etkisini gösterir diye düşünüyorum. Cildimde 2 3 tane ufak akne vardı tesadüf tam denk geldi 3 gün kullanmama rağmen kuruttu akneleri. Burun çevresinde ki siyah noktalarda da bence azaltıcı etkisi var. Ciltte herhangi bir gerginlik yaratmıyor olması bu tarz temizleme jellerine göre gayet iyi bence benim için tercih sebebi. Temizlenmiş hissi yaratıyor benim çok hoşuma gitti. Çok az miktarda ürün kullanmama rağmen iyi temizledi, bir de ürün gözleri yakmıyor benim için 2.tercih sebebi. Kokusu falan da gayet iyi. Öneririm de tekrar satın da alırım. Bu üründen memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GİZEM ECE S.
Gi̇zem Ece S. · 34 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı çocuğum ve kendim vitamin takviyesi almak icin kullanıyordum ve çok memnundum. cilt bakımı için de ürün çıkarmış olmalarına sevindim. ürün guzel kopuruyor kokusu da gayet iyi cildimi tertemiz hissettirdi. sağlıklı bir matlik olustu cildimde kurutmadi germedi cildimi ben çok beğendim. az bir miktar yuz temizliği için yeterli oldu. almayı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akne karşıtı jellerin en büyük problemi cildi kurutup germesidir ama bu jelde onu hiç yaşamadım. Cildi kirden ve fazla yağdan çok güzel arındırıyor, yıkadıktan sonra o "gıcır gıcır ama nemsiz" his kalmıyor. Sabahları kullandığımda gün içindeki parlamayı ve yağlanmayı gözle görülür şekilde geciktirdi. Karma ve yağlı ciltlerin çok seveceği, bariyeri yormayan bir temizleyici.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Ö.
Ebru Ö. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok fazla temizleme ürünü kullandım fakat aktif sivilcelerime nemlendirici ile birlikte bu kadar hızlı etki eden farklı bir ürüne rastlamamıştım. Yüz temizlemesi çok başarılı, yağlı görünümü ilk kullanımdan itibaren yok ederek matlaştıyor. Çok beğendim bundan sonra sadece bu seriyi kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Habibe G.
Habibe G. · 24 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kuru ciltliyim yağlı ciltler için bu çünkü yağı azaltma gibi özellikleri var deneidm yinede yıkadıkdan sonra kurulaştırdı evt farkediliyo mat bi görintü burakıyo yaplı ciltliyseniz alınacak güzel bir irün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Öztürk
Ebru Öztürk · 28 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi germeden ve kurutmadan çok güzel temizliyor. Yağlı hissi anında alıyor ve cilde mat, temiz bir görünüm kazandırıyor. Günlük rutine eklemek için harika bir jel, deneme boyu da seyahatler için çok pratik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem şahin caner
Özlem Şahin Caner · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
farklı markaların cilt temizleme bakım ve gözenek tarzı ürünlerini kullanıyordum bu markanın gıda takviyeleri harici bu şekilde bir sektore girmiş olmasına çok sevindim ve ürünü de çok beğendim teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan Y.
Gülcan Y. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi güzel arındırıyor ama asla germiyor, o hissi çok sevdim. Düzenli kullanımda yağlanmayı dengeleyip daha mat ve temiz bir görünüm sağladı. Akne konusunda da tamamen bitirmese bile gözle görülür bir azalma fark ettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Günay B.
Günay B. · 30 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ilk kullanımda direkt yağlanmayı 0a düşürüyor. Evet kuruluk yapıyor ama iyi bi nemlendirmeyle halledilebilir. Ben çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.