Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
SHAIK RICH De Luxe Perfume M 159 AROMATİC FOUGERE MEN - W 202  FRUITY FLORAL WOMEN
amazon-image
SHAIK RICH De Luxe Perfume M 159 AROMATİC FOUGERE MEN - W 202  FRUITY FLORAL WOMEN

SHAIK RICH De Luxe Perfume M 159 AROMATİC FOUGERE MEN - W 202 FRUITY FLORAL WOMEN

SHAIK Rich De Luxe Perfume  · www.shaikrich.com
  4.50  (2007 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

M 159 AROMATİC FOUGERE MEN

Güçlü, çarpıcı ve özgür

Koku Ailesi : Aromatik Fujer , Odunsu

Tepe Notası : Karabiber Ve Bergamot

Kalp Notası : Sardunya, Lavanta, Sichuan Biberi, Elemi Reçinesi, Pembe Biber, Vetiver ve Paçuli

Dip Notası: Sedir Ağacı, Laden Otu, Ambroxan ve Misk.

W 202 - FRUITY FLORAL WOMEN

Baş dündürücü ve çekici

Koku Ailesi : Oryantal, Meyvemsi, Çiçeksi.

Tepe Notası : Sicilya Limonu, Nar, Calabrian Bergamutu.

Kalp Notası : Saf Zambak, Yasemin, Şakayık, Limon Çiçeği.

Dip Notası: Ambroks, Sandal Ağacı, Odunsular, Musk.

MW 167 ORIENTAL FLORAL UNISEX

Çarpıcı , yoğun ve iddialı

Koku Ailesi : Oryantal Çiçeksi

Tepe Notası: Safran ve yasemin.

Kalp Notası : Amber ağacı ve akamber,

Dip Notası: Köknar reçinesi ve sedir ağacıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%21
%4
%2
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Semra A.
Semra A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü Cook ama çok beğendik. Eşimde bende resmen aşık olduk kokulara özellikle kalıcılığı ve farkedilirligi harika. Hatta her anı yeni sıkılmış parfüm hissi veriyor kalıcılığı çok . Odaya girdiğimde eşim surekli parfüm mu sıktın diye soruyor aslında hala ilk sıktığım an😉 kesinlikle alacağımız ürün, hatta fiyatlarına baktım çok da uygun. Kesinlikle tavsiye üründür
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge T.
Özge T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutuyu henüz açmadan kokusunu alabiliyorsun. Muhteşem bir koku . Hani bı yerlerden tanıdık olduğunu bildiğiniz ama adlandıramadığınız çok hoş bir koku olur ya onun gibi. Sanki geçmişimde bir yerlerde bu kokuyu hissettim ve mutlu ölmüşüm gibi. Olağan üstü. Tek kötü yanı tek gün sanırım sabah sıktım ve akşama doğru etkisi azaldı . Gerçi bir kez daha sıkmak için can attığımdan şuan sorun değil:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice A.
Hatice A. · 33 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın ürünlerini dene bunu .com sayesinde denemiş oldum kalıcılıği ve kokuları gerçekten çok iyi erkek parfümü olan men 159 numara birçok erkek rahatlıkla kullanabilir kalıcılığı gerçekten çok yüksek elimin üstüne sıktım ve rahat 7-8 saat kalıyor kokusu. kadın için olan women 202 numara naif bir kokusu var ağır degil temizlik kokuyor yani alıp kullanabileceğim bir koku.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Ç.
Yağmur Ç. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün özellikle kadın için olan kokusuna bayıldım. İnanılmaz kalıcı ve eşim hemen fark etti kokumun farklı olduğunu o da çok beğendi. İnternetten satışına baktım hemen nasıl temin edebilirim diye. Kesinlikle tavsiye ederim benim gibi çok iç bayan ağır kokuları tercih etmeyen ama aynı zamanda kalıcılık isteyenler için..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saime K.
Saime K. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz kalıcı bir kokusu var tek bir fıs bütün gün üzerinizde kalıyor . Çok ağır bir koku olmamasına rağmen vücudun kendi kokularını bastırıyor ter gibi. Asla ucuz bir koku değil aksine ben burdayım diyen idalı bir parfüm fiyatlarına internetten baktım şoke oldum bu kadar özel kokular çok uygun fiyata satılıyor . Alın aldırın .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi A.
Ezgi A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayan kokusuna bayıldım çok güzel ciceksi hafif bı kokusu var hatta o kadar kalıcı ki denemek için sıktığımda çoğu kişi tarafından soruldu en kısa zamanda orijinal boyunu satın alicam sitede keşke parfümün içindeki esansları listesi olsaydı Erkek kokusunu da çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem G.
Sinem G. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun yıllardır koku işi yapıyorum neredeyse butün kokuları bilirim.Ama bunun notaları çok farklı kalıcılığı sanki cokta uzun değil.ilk 4 saat iyiydi sonrasında (belki tenimle uyumlu değildir) hafifledi ama gitmedi.Numune küçuktü 2 gunde bitti bi tik daha buyük olsaydı iyiydi😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek Ö.
Melek Ö. · 30 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusunu sevdim kalıcı olması ayrıca güzellik katıyor parfüme. Bana gönderilen parfümde ağır değildi tam benim istediğim gibi bir parfüm gönderilmiş ve ben açıkçası çok beğendim. Ha alır mıyım alamam çünkü hem fiyatları pahalı hemde ben çok fazla parfüm kullanan Birisi değilim açıkçası.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema Y.
Sema Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Erkek ve bayan kokusunu mükemmel buldum... Muhteşem kokuyor... Gerçekten çok kalıcı.... Diğer pahalı parfümlerden bile kalıcı... İnternetten araştırıp alacağım... Astım hastasıyım... Normalde kokular beni rahatsız eder... Ama bu iki koku hem hafif hem güzel... İnanın çok sevdim... ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve T.
Merve T. · 36 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Parfüm numunesi çok tatlıydı isterdim ki boyutu daha büyük olsun çünkü kokuları çok güzeldi daha sıkmadan yoğun bir koku alıyorsunuz kalıcılığı çok iyi her ikisinde çok güzeldi kadınlar içi olan daha hafif ve hoştu bir kez sıkmak bile kokuyu yoğun almaya yetiyor zaten
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.