Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sesu Tüy Dökücü Krem Hassas Ciltler
amazon-image
Sesu Tüy Dökücü Krem Hassas Ciltler

Sesu Tüy Dökücü Krem Hassas Ciltler

Sesu 
  4.37  (21030 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Sesu Tüy Dökücü Krem Hassas ciltler acil durumlarda tüylerinizden pratik ve kolay bir şekilde kurtulmanızı sağlar.
  • 7 gün pürüzsüzlük sağlar.
  • 24 saat nemlendirici etkilidir.
  • 5 dakikada pürüzsüz bir cilt sağlar.
  • Akgünlük bitkisi ile tahrişi önler.

Nasıl Kullanılır?

  1. Kremi cildinizdeki tüyleri tamamen kapatacak şekilde spatula yardımı ile ince bir tabaka halinde yayın.
  2. Kremi cildinizde 3 dakika beklettikten sonra küçük bir bölgeyi spatula yardımı ile temizleyerek tüylerin alınıp alınmadığını kontrol edin. Tüyler kolaylıkla alınıyorsa kremin tamamını temizleyin. Tüyler kolaylıkla alınmıyorsa, birkaç dakika daha kremi cildinizde bekletebilirsin. Ancak, kremi cildinizde 10 dakikadan fazla bekletmeyin.
  3. Cildinizi soğuk suyla yıkayarak durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%40
%29
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İlayda A.
İlayda A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tüy dökücü kremlere karşı hep bi ön yargım vardı. Taa ki bu kremi kullanana kadar. Hep tüy dökücü kremleri kullandıktan sonra jilet kullanmışım gibi olacağını düşünürdüm. Asla öyla olmadı. Hem öyle sakal gibi kalın sert tüyler çıkmadı hem de kullanım sonrası bacağımı yumuşacık yaptı. Kokusu deseniz müthiş kokuyo. Bikini bölgesi için böyle ürünlerden çok korkarım normalde. Ama bu ürünün hassas ciltler için olması çok güzel hassas bi cildim var gerçekten her şeye reaksiyon gösteririm ancak hiç bir sıkıntı yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Nur B.
Fatma Nur B. · 26 · Çankırı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü zaten kullanıyorum. Acısız ve zahmetsiz olması resmen hayat kolaylaştırıcı. Tabi benim tüylerimi daha erken çıkarıyor aynı yere ağda da kullandığım için sanırım. Ama yıllardır hızlı kurtarıcımdır. Şimdiye kadar nerdeyse her tüy dökücü kremi denedim ve en iyisisin sessu olduğuna karar verdim. Çünkü fazla sürmeye gerek kalmıyor inçe bir tabaka oluşturduğunda dahi tüyleri çabucak güçsüz hale getirebiliyor. Kokusu da diğerleri gibi yoğun değil. Sessu Tüy Dökücü Krem keşke her şey senin gibi acısız ve zahmetsiz olsa!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Nur Ş.
Beyza Nur Ş. · 26 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süreli kullanımda daha etkili bir sonuç vereceğini düşünüyorum ben çünkü milim olarak az bence nemlendirme özelliği sayesinde yumuşacık bir cilt sağlıyor hassas ciltler için mükemmel ki her ürünü kullanamayan ben için hoşuma gitti acısız hızlı ve beş dk gibi kısa bir süre bence çok iyi zamanı olmayan kişilere pratiklik sağlayabilir bir yere yetişmek isteyenlere tam bir hafta pürüzsüz bir cilt süresi de iyi daha uzun kullanımlarda tüylerde azalma görülebilir bu üründen sonra tekrar almak isterim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz Şeyda E.
Yeliz Şeyda E. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas cildime en ufak bir zarar vermediği için çok mutluyum. Jilet gibi tehlikeli ya da zor bir işlemdense tercih edilmesi çok daha uygun ve kolay kullanılabilen bir ürün. Epilasyon tercihimdir fakat epilasyon sürecine gelene kadar kesinlikle tercih edeceğim ürün budur. Kokusunu çok sevdim bence rahatsız edici bir kokusu yok ve bu genelde tüy dökücü kremlerde çok karşılaşılan bir durumdur. Duşta çok çabuk ve kolay kullanılabildiği için herkesin kullanmasını tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba D.
Tuğba D. · 35 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün daha etkili olması ve daha iyi gözlemleyebilmek için eşimin kollarında denedim. Uzun zaman önce kendim farklı bir markanın tüy dökücüsünü denemiştim ve süre olarak çok daha fazla beklediğimi hatırlıyorum. Ama Sesu'da ortalama 5 dk bekledik ve sonuç hemen gerçekleşti 🌸 Benim için şaşırtıcı nokta ise alınan bölgelerin yumuşacık olmasıydı 💮 Şuan için kullandığım ürünler arasında tüy dökücü kremler olmasa bile, bu deneyimden sonra almak istediğim ürünler arasına girmeyi başardı 👏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Menşure G.
Menşure G. · 37 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
%90 oranında ağda kullanıyorum bazı zamanlarda (regl dönemi gibi acıyı daha fazla hissettiğimiz) ya da acil tüylerden kurtulmam gerek ama ağda ile kızarmamam gerektiren durumlarda tüy dökücü kullanırım elimin altında hep vardır kullandığım marka ile aynı işlevi gördü nerdeyse hiç fark yok üstelik int fiyatına baktım daha uygun sanırım birsonraki paketi sesu alabilirim daha önce sesu ağda bandı da kullanmıştım onuda daha uygun fiyatlı başka bir ürün için bırakmıştım. Teşekkürler sesu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma A.
Fatma A. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genellikle istenmeyen tüylerden kurtulmak için ağdayı tercih etsemde bazen hızlıca hazırlanmam gereken zamanlarda tüy dökücü kremlerden faydalanıyorum. Daha önce bu markanın farklı ürünlerini kullanmıştım ancak tüy dökücü kremini ilk defa kullandım ve gerçekten memnun kaldım diyebilirim. Özellikle nemlendirici özelliğini beğendim çünkü kullanır kullanmaz tenimde yumuşacık bir his bıraktı. Kullanalı kısa bir süre oldu ancak hala pürüzsüz bir tene sahip olmak güzel 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin Nur K.
Aylin Nur K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun zamandır tüy dökücü kullanmıyordum sırf kötü koktuğu için ve bir iki hüne tekrar çıkardığı için. Sesuyu da aynı zannettim çünkü genelde markalar kabında yazdığını vaadetmiyolar. Ama beni yanılttı. Diğer denediğim tüy dökücü kremlere göre en iyisi çıktı hem tüylerin daha uzun sürede çıkartması hem kötü kokuyu hapsetmesi hemde nemlendirme özelliği olması vadettiği herşeyi karşılaması mükemmel bir şey üründen memnun kaldım. Ağdayı yapamayacağım zamanlarda başvurabilceğim bir alternatif olarak sesuyu görüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülter K.
Gülter K. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gayet hızlı ve pratik bi ürün; kullanımı da oldukça kolay. Sesu tüy dökücü kremi diğer markalarının tüy dökücü kremlerinden ayıran en güzel özelliği keskin ve rahatsız edici kötü kokusunun olmaması. Diğer bi güzel özelliği ise hassas ciltlere özel olması; benim cildim çok çabuk kızaran, tahriş olan bi cilt olmasına rağmen alerjik hiçbir reaksiyon ile karşılaşmadım. Yalnızca uygulanacak bölgede yara (ufakta olsa) olması durumunda, yaraların üzerine uygulanmazsa sıkıntı olmuyor. Diğer markalara göre daha hızlı ve etkili sonuç aldım ve vaadedilen 24 saat nemlendirici özelliğini de beğendiğimi söyleyebilirim. Fakat ben de 7 gün pürüzsüzlük sağlamadı. Yalnızca bi kaç gün tüy sorunu yaşamadım bu durum kişiden kişiye değişir muhtemelen. Özetle; ürünü beğendim ağda, epilasyon gibi zaman gerektiren tüy alma işlemleri için zaman olmadığı günlerde kurtarıcı bi ürün. Hem kolay hem de acısız. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece ç.
Ece Ç. · 28 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
nem verme özelliği gayet başarılı ve kokusu diğer tüy dökücülere göre gayet iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.