Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sesu İlk Adım Serisi
amazon-image
Sesu İlk Adım Serisi

Sesu İlk Adım Serisi

Sesu 
  4.51  (3925 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Sesu'nun yeni serisi İlk Adım'a ait deneme boy ürünleri.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%24
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşenur A.
Ayşenur A. · 29 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle sürekli ağda kullanan biri değilim fakat bazı dönemler farklı markaları deneyimlemiştim.ama bu ürün farkı gerçekten belli ediyor ağda bandının yapısı okadar ince ki ne kadar bekleyip çektiğinin Bi önemi yok çünkü diğerleri gibi kalın kalıntılar bırakmıyor ve acıtmamış oluyor bu sayede. ağda bandının kokusu şeker gibi çok tatlı ağda sonrası bakım yağına bayıldım içinde ışıltılar var simli simli ve kokusuna bayıldım yiyesim geldi :)))) yağlı yağlı bırakma hissi yok emildikten sonra bakım yapıp yumusaklık ve parlaklık veriyor tende ağda yapıldığı anlasılmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna K.
Aleyna K. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ağdaya dayanan biri değilim. Çok canım acır fakat sesu ilk adım serisinde ki ağda bandını kullandım ve hiç acıtmadı. Diğer bir sorun da genelde agda bantlarında ciltten çektikten sonra hep bir kalıntı kalırdı ama hiçbir şekilde kalıntı dahi bırakmadı. Ve en önemlisi tüyleri alma performansı çok iyi. Yanında ki yağlı mendile gelecek olursam ben bu ürünlerin konularından nefret ederim ve midemi bulandırırdi ama asla kokusu beni rahatsız etmedi. Çok çok beğendim hatta sonradan kendim bu üründen aldım tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Anıl O.
Anıl O. · 34 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sesu markası ile ilk sıcak ağda ile tanışmıştım. Güzel bir marka olduğunu biliyordum ancak daha önce hiç ağda bandını kullanmamıştım. Bu ürün bana geldiğinde bekletimi karşıladı. Ve üründe beğendiğim o klasik ağda kokusu yokta mis gibi BubbleGum kokusu var 😍 buna vuruldum diyebilirim. Kuru bakım yağıda ağdayı temizlemek ve cildi rahatlatmak için kullanılıyor. Zaten ağda bandı olduğu için çok fazla bulaşmadı. Ama ağda bandı cildimi yumuşacık ve pırıl pırık yaptı. Çok beğendim 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurdan C.
Nurdan C. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Acısız, hızlı ve kolay kullanımı bizler için tam aranan özellikler ekstra mis gibi de kokuyor paket içindeki yağın kokusu ve ışıltısına bayıldım 🥰 Ağda kullanımı sonrası ciltte kızarıklıklar ve gözenekler meydana gelebiliyor kullanım sonrası yağ ile masaj yaptığınızda bebek gibi bir cilde sahip oluyorsunuz aynı zamanda gözenek görünümüne ve kızarıklıklara veda ediyorsunuz hemde mis gibi kokup Işıl Işıl bi görünüme kavuşuyorsunuz❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sura A.
Sura A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markayı daha önce kullanmadığım için tedettut yaşadım açınca kokusu yapısı dikkatimi çekti hiç bir markada böyle şeylere özen gosterilmedigini biliyorum bunu görünce çok hoşuma gitti denedim acisiz pürüzsüz bir deneyim oldu benim için ayrıca miss gibi kokan parıldayan cildimiz için kuru bakim yagi var yanında bayildimmm zeytinyağı dökülmüş gibi gezmedim bu deneyim çok güzeldi teşekkürler herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı E.
Aslı E. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle ve kesinlikle harikasınız. Ağda, tüy dökücü vb bütün ürünlere karşı olan ve gizli gizli uzayan tüylerini makasla kesen 13 yaşındaki kardeşim ile sizin sayenizde bu korkumuzu aştık! Bu ürün hem paketlenmesi hem görünüşü hem de kolaylığı sayesinde gönlümüzde taht kurdu. Kız kardeşim kendini genç kız gibi hissettiğini söyledi. Tekrar tekrar alacağız. Yeni tüylenen ve bundan çok çekinen genç kızlar için kesinlikle doğru tercih
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna İ.
Aleyna İ. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk öncelikle ağdaya yeni başlayanlar için çok uygun soğuk uygulama olduğu için daha az uğraşla hızlı bir şekilde bütün kılları kıl kökünden tek seferle temizliyor ağda iştemi bittikten sonra kuru bakım yağı hem cildi bütün gün besliyor hemde içinde küçük simler sayesinde parlak yumuşacık sağlıklı bir cildi bütün gün sürdürüyor bunlar ile birlikte içinde Hindistan cevizi yaği olduğu için cildin bütün gün boyunca mükemmel bir kokuya sahip oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve C.
Merve C. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sesu ağda bantları daha önce de severek kullandığım hatta başka marka almayı bile düşünmediğim seriden. Ürün kullanım için çok rahat, özellikle ilk kez ağda yapacak genç kizlar için çok pratik ve konforlu olacağını düşünüyorum. Kılları alma performansı olarakta oldukça iyi bir ürün tek seferde yapıştırılan bölgeyi tamamen temizliyor. Daha önceki kullanımlarıma istinaden de oldukça uzun süre (en az 15 gün ) yeniden kıl çıkışına engel oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meral Ç.
Meral Ç. · 35 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Baska markanin bir agdasini kullaniyordum kollarimda. Deneme sesu ilk adim agda gelince tekrar denemek istedim. Agdayi yapistirdiktan sonra cekerken genelde agda kalintilari kalir ama sesu da bu olmadi bu yonu arti benim icin. Ayrici birkac kez ayni agdayi kullanabildim bu da guzel bir ozellik. Tuylere iyi yapismasi ve cektikten sonra o bolgede tuy kalmamasi da guzel. Fiyat performans urunu bence gonul rahatlığıyla tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuana A.
Tuana A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kucuk sekilde olmasi yuz bolgesi icin kullanim acisindan asiri kolay ve pratik. Bildigimiz sesu kalitesi. Yillardir ilik agdasini kullaniriz ve hep memnun kaldik. Fiyat olarak da basarili. Diger asiri pahali markalardan kalite olarak hicbir farki yok. Kesinlikle annemle tercihimiz hep sesu oluyor. Ozellikle bulunabilirligi daha yuksek oldugunu dusunuyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.