Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sesu İlk Adım Serisi
amazon-image
Sesu İlk Adım Serisi

Sesu İlk Adım Serisi

Sesu 
  4.51  (3925 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Sesu'nun yeni serisi İlk Adım'a ait deneme boy ürünleri.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%24
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Helin Gülfem A.
Helin Gülfem A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün kağıt formu(hazır versiyonu) değil de kartuşu olsa,severek kullanırım.Ağdası kaliteli ve güçlü fakat kağıt için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Çok ince ve kalitesiz.Ayrıca ağdasının kokusu çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru T.
Ebru T. · 34 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tüylerden kolay kurtuldum sonrası için içine sesunun kuru bakım yağı koyulmuş simli cildim ışıl ışıl oldu teşekkür ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Guzel bir urundu kullandim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
arzu g.
Arzu G. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gayet başarılıydı. Çok güzel kokuyordu. Alıştığımız ağda kokusu olmaması en önemli özelliğiydi. Bakım yağı da oldukça güzel kokuyordu ve cildi yumuşacık yapıyor. Ayrıca ışıltısı da çok güzel duruyor. Sadece bakım yağı için bile alınabilir. Ambalajı çok güzel tasarlanmış, raflarda oldukça ilgi göreceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa D.
Melisa D. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Klasik sıcak ağdanın performansıyla aynı. Çok fazla tüy bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis Ö.
Melis Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün en sevdiğim yanı elimde ısıtmaya gerek kalmadan hemen kullanılabilmesi oldu. Diğer ağdalar gibi birkaç dakika ısıtmaya çalışmıyorum, direkt kullanabiliyorum. Kokusu harika, sakız gibi kokuyor. İçinden kuru yağ da çıktı ve simliydi <3 Onu da çok beğendim. Tek olumsuz yanı normalde kullandığım ağdaya göre biraz daha küçük, görsel olarak ekledim aradaki farkı. Onun dışında çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif S.
Elif S. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle pakedi açtıgımda el ile ısıtabılen ağdadan zannettim ama ürünün içerisindeki kullanma kılavuzunu okuyunca ısıtmadan yapıldıgını okudum az önce denedim ben yüzümde ilk önce size şunu belirtmek isterim ki yüzünüz için kullanacaksanız mutlaka kesin ben kesmeden denedim olmadı ve canımı yaktı çekemedim ağdayı sonrasında kesip denediğimde gerçekten işe yaradıgını anladım ve kokusu muh te şemmm kokusu o kadar guzel ki asla ağda demezsiniz. Tamamen yüzüme uyguladıgımda biraz ağda kalıntıları kaldı ama bu benden kaynaklı oldugunu dusunuyorum daha düzgün alınırsa kalır mı bilmiyorum yaparken hiç ümidim yoktu ısıtmadan nasıl kılları alacak dıye düşünüyordum ama etkisi çok iyi sesu yu zaten kullanıyorum saatlerce ellerimle ovala ovala ellerim agrıyordu ama bu tam bir kurtarıcı ürün diyebiliriz ellerinle ısıtmadan direk yapıstır ve çek çok iyi bence yanında da bakım yağı vardı yagı açar acmaz elime doktum ve bayıldıımm beyaz şeffaf ve simli bir yağ görüntüsü beni benden aldıı aynı şekilde kokusu muhtesem. Ağdayı yaptıktan sonra suratım kızarmıstı direk yağı sürdüm ve kızarıklıklar hemen gitmeye başladı. Yağ evet simli ama yüzünüze sürdüğünüzde sim olmuyor aşırıı parlaklık veriyor. Ben yuzum için sesu nun elle ısıtıp uyguladıgımız yuz agdasını kullanıyordum ama artık favorim buu gerçekten alıp stok yapıcam o derece çok iyi bi ürün şunu da söylemeliyim ki ağdaya ilk adım serisi olarak geçiyor minimum acı dıyor ama acıyor normal ağda gibi belki ben yüzümde kullandıgım içindir bacak veya kol bolgesınde acısı olmayabılır yüz hassas oldugu için biraz acıdı ama dayanılmıyacak bir acı değil asla. Bir agdadan daha ne bekleyebiliriz ki ürün 10/10 bundan sonra bende bu üründen kullanacagım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara Akay
Dilara Akay · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ağda alınan tüyler çok kısa olmamasına rağmen çok başarılı değildi sonucu beğenmedim kolumda denedim bacak da başarılı sonuç alınabilir mi bilemiyorum yapış yapış olmuyor ama alınan alan fakat ışıltı veren bakım yağını çok sevdim çok hoş bir kokusu var ve simleri var sürdüğünüz alan ışıl ışıl oluyor ama tabi yağ olduğu için çok çabuk emilmesini beklemeyin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur ç.
Öznur Ç. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kılları kırmadan aldı kökünden ve acı hissi en az seviyede hissettim kokusunuda çok sevdim çok hoştu bu tür agda ihtiyacimda tekrar alirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem C.
İrem C. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu rahatsız etmiyor tahriş yapmadı hassas ciltler de kullanabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.