Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sephora Collection Lotus Çiçeği Özlü Yüz Maskesi
amazon-image
Sephora Collection Lotus Çiçeği Özlü Yüz Maskesi

Sephora Collection Lotus Çiçeği Özlü Yüz Maskesi

Sephora Collection 
  4.53  (2723 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Nemlendirmeye ve cildi pürüzsüzleştirmeye destek olan lotus çiçeği özlü yüz maskesi

Nasıl Kullanılır?

Maskeyi açın, temiz cilde uygulayın ve 15 dakika bekletin. Fazla kalan ürün emilene kadar nazikçe masaj yapın. Durulamayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%20
%7
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Erva B.
Erva B. · 30 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sephora kağıt maskelerden güllü olanı daha önce kullanmıştım. Maskenin içindeki ürün çok fazlaydı paketi açarken bir kısmı dökülüyor. Uygulamadan sonra durulama gerektirmemesi çok güzel gerçekten tüm ürün cildiniz tarafından emiliyor. Sonrasında dolgun canlı bir cilt bırakması en sevdiğim özelliği oldu. Yeniden alırım, teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seymanur E.
Seymanur E. · 31 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şimdiye kadar kullandığım en iyisi kesinlikle çok iyi. Maskeyi yaptıktan sonra yüzde kalan jelin hissini hiç bir zaman sevmem yıkamak isterim ama bu o kadar güzel bir his bırakıyor ki hiç mi hiç yıkamak istemiyorsunuz. Çok güzel dinlendirip canlandırıyor. Bu ürünü hiç tereddüt etmeden alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Ş.
Melike Ş. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskeleri aslinda buzdolabina koymayi tercih ediyorum soguk his yorgunluk hissini daha cok gideriyor gibi geliyor. Urunun kokusunu cok begendim. Nemlendirmesi ayri guzeldi arkadaslarim bu degisikliligi fark etti ve urunun basarili oldugunu anladim . Urunu tekrar almayi dusunuyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aytül T.
Aytül T. · 47 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir kokusu var. Jel kıvamı oldukça yoğun ancak yüze oturttuktan sonra sıkıntı yaşamadım. cilde yerleştirdiğiniz anda bir serinlik hissediyorsunuz ve çıkarttığınızda da cildiniz nemli kalıyor. Kağıt bir maskeden nem dışında pek bir beklentim olmadığı için bu ürün benim beklentimi karşıladı. Sevdim, alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin Ç.
Selin Ç. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kağıt yüz maskelerini hem pratik hem faydalı bulduğum için sık sık farklı markaların maskelerini denerim. Lotus çiçeği özlü bu maskeye tek kelimeyle bayıldım. Çok güzel nemlendiriyor ve etkisi uzun sürüyor. Oldukça başarılı buldum. Bundan sonra da satın alıp kullanabileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Baykara
Seda Baykara · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün diğer kağıt maskelere kıyasla emilim açısından gerçekten çok başarılıydı ve genel olarak kağıt maskelerdeki şıp şıp damlatma losyon fazlalığı Sephora'da karşınıza asla çıkmıyor. Losyonun miktarı gayet yeterli ve yüzünüzde de emildikten sonra fazla yapış yapışlık hissi bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nilhan b.
Nilhan B. · 31 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
maskeyi yüzüme taktığım an serinlik hissiyle birlikte rahatlama hissi yarattı. kâğıt maske kullanmamıştım daha önce pratik olması çok ilgimi çekti. yüzüme tam olarak oturup kalması çok kolaylık sağladı. maskeyi çıkarttığımda ise yumuşacık ve nefes alan bir cildim oldu. pürüssüzleşti adeta yüzüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Petek K.
Petek K. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde kağıt maskeleri yüzüme dokundurduğum an cildim kaşınmaya kızarmaya başlar ve ben 2. Dakikada maskeyi çıkarırım. Açıkçası bu korkuyla uyguladım bu maskeyi de yüzüme. Herhangi bir kaşınma, kızarıklık, yanma yapmadı. 15 dk sonra çıkardığım zaman da kalan jeli yüzüme iyice yedirdim. Cildim renk tonu olarak daha eşitlenmiş geldi gözüme bilemiyorum belki göz yanılmasıdır tabi ama. Bıraktığı nemli cilt hoşuma gitti. Sadece cildim yeteri kadar yumuşak yapmadı. Maskede en önem verdiğim şey cildi bebek poposu gibi yapmasıdır. Bu açıdan biraz eksik gördüm fakat diğer özellikleri düşünülürse kesinlikle alınabilecek bir Maske. Hele ki sabah cildinizi dinlendirmek için uygulayacaksanız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife Ü.
Şerife Ü. · 34 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusundan başlamak istiyorum gerçekten güzel kokuyor ve rahatsız edici gelmedi hiç. Ancak tam yüzüme oturmadığı için gözüme kaçtı biraz yaktı. Maske sonrasına gelirsek yüzüm yumuşacık oldu ve sabah uyandığımda yüzümü yıkarken bile yumuşacık hissettim. Cildim çok canlı görünüyordu. Ürün güzel kullanmak isterim sürekli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda Ö.
Ceyda Ö. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümde bekletirken hissettirdiği ferahlığı çok sevdim çıkarttıktan sonra da yüzüme kazandırdığı nem hemen kaybolmadı bir kaç gün devam etti diyebilirim çok güzel bi kokusu var memnun kaldım ve arkadaşlarıma da tavsiye ettim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.