Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sephora Collection Lotus Çiçeği Özlü Yüz Maskesi
amazon-image
Sephora Collection Lotus Çiçeği Özlü Yüz Maskesi

Sephora Collection Lotus Çiçeği Özlü Yüz Maskesi

Sephora Collection 
  4.53  (2723 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Nemlendirmeye ve cildi pürüzsüzleştirmeye destek olan lotus çiçeği özlü yüz maskesi

Nasıl Kullanılır?

Maskeyi açın, temiz cilde uygulayın ve 15 dakika bekletin. Fazla kalan ürün emilene kadar nazikçe masaj yapın. Durulamayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%20
%7
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hasret Demir
Hasret Demir · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümün nem almasını ve temizlenmesini istiyordum böyle bir hediye gelmesi de sürpriz oldu benim için. Paketini açar açmaz etrafa çok güzel bir koku yayıldı. Sanırım lotus çiçeği kokusu. Hiç rahatsız edici bir koku değil gerçekten yoğun ama çok temiz ve hoş bir koku. Çok beğendim kokusunu. Sadece kötü bir yanı paketi açar açmaz içindeki maske çok ıslak ondan dolayı suyu akıyor elinize buna dikkat edin. Maskeyi yaptığım sırada yüzüme acayip bir şekilde ferahlık ve nem verdiğini hissettim. Hafif bir soğukluk da veriyor bu yüzden. O kadar nem verdi ki parlıyordu artık yüzüm o derece nem gördüm ben. Yüzümde hala kullandıktan yarım saat sonra bile kokusu geçmedi. Yüzümü nemden dolayı hem parlıyor hemde canlılık katmıştı yüzüme. Bayıldımm, mükemmel❤️😍😍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Didem D.
Didem D. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sephora'nın Lotus yüz maskesi şimdiye kadar kullandığım kağıt maskelerinin arasında en iyisiydi diyebilirim; yüzümde bekletirken verdiği rahatlama hissinin yanısıra sonrasında verdiği nemlendirme ve ertesi gün bile hala hissettiğim pürüzsüzlük ve cildimdeki yumuşaklık beni şaşırttı, bu kadar iyi bir sonuç almayı beklemiyordum. Ne yazık ki Sephora'nın diğer kağıt maskelerine bakmak istediğimde internet sitesinde yeterli bilgiyi bulamadım. Belki sitenin başka bir bölümünde veya başka bir internet sitesinde vardır, ancak arama yaptığımda kolayca bilgiye ulaşamadım çünkü başka özellikleri olan diğer Sephora kağıt maskelerini de kullanmayı düşünüyorum. Aynı kaliteyi diğer Sephora kağıt maskelerinden de bekliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra A.
Büşra A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim yüzümün maskeye ihtiyacı olduğunu düşünüyordum zaten. Yüzümün nem almasını ve temizlenmesini istiyordum böyle bir hediye gelmesi de sürpriz oldu benim için. Derken birkaç gün içinde ürünü deneyimledim. Maskeyi paketinde çıkarıp uygulamaya başladım ve sonra 15-20 dakika kadar beklettim daha sonra maskeyi yavaşça yüzümden çıkartınca yüzümün ne kadar nemli olduğunu gördüm. O kadar nem verdi ki parlıyordu artık yüzüm o derece nem gördüm ben. Yüzümde hala kullandıktan yarım saat sonra bile kokusu geçmedi. Fakat rahatsız edici değil. Gayet güzeldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylem İ.
Eylem İ. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben şimdi yeşilçayli goz maskesine aşık olunca bunuda ertesi gün yine gece 11 civari denedim yarım saat kaldı sonuçta 15dakika icin atamam o güzelim maskeleri🙈ayyy bunun kokusunu sevdim ben. Cildim bebek bebekkk.mis gibi nemlendiriyor yalniz ben kalanları ellerimie sürdüm bı güzelde masaj ohhh.Yalniz durulamayin diyordu sanirim ben durulamadan yapamadim onun verdigi bi yapiskanlik hissi yok yalnız ben yapamıyorum o şekilde. Yinede durulamadan sonra niveanin da memnun kaldığım Q10nemlendiricisini sürdüm ben bir uyu sabahlara kadarrrr minikte uyanmamistii😍bu kutuyu cok sevdim ben
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülnazik D.
Gülnazik D. · 26 · Kırşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskenin paketini açar açmaz etrafa çok güzel bir koku yayıldı. Sanırım lotus çiçeği kokusu. Hiç rahatsız edici bir koku değil gerçekten yoğun ama çok temiz ve hoş bir koku. acayip bir şekilde ferahlık ve nem verdiğini hissettim. Hafif bir soğukluk da veriyor bu yüzden.maskeyi yavaşça yüzümden çıkartınca yüzümün ne kadar nemli olduğunu gördüm. O kadar nem verdi ki parlıyordu artık yüzüm o derece nem gördüm ben. Yüzümde hala kullandıktan yarım saat sonra bile kokusu geçmedi. Fakat rahatsız edici değil. Gayet güzeldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Oya Y.
Oya Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sephora'nın maskelerinin güzelliğini zaten bilmeyen kalmamıştır. Sephora'nın başka özlü maskelerini daha önce satın alıp denemiştim ancak Lotus çiçeği özlü maskesini ilk defa denedim. İçeriğinin cildime işlediğini resmen hissettim diyebilirim. Ve kullanım sonrası cildimin nefes alması ve nemlenmesi de oldukça başarılıydı. Daha önce birkaç deneme yapmış olsam da düzenli olarak kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Aktaş
Gamze Aktaş · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bütün yüzü tek bir maskeyle canlandırabilmesi ve nemlemdirmesi beni çok mutlu etti.Arada sırada maske kullanıyor kuruyan maskelerden ama buna bayıldım.Sephoranın tüm ürünlerine bayıldım ama malesef ki alamam üniversiteden yeni mezun oldum daha çalışmıyor gönderdiğiniz tüm ürünlere altından daha değer vererek kullandım.Rujum ve göz kalemini özel günler için ayırdım.Ve de denedim yorum yapabilmek icin ama özel kutuma kaldırdım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye K.
Sümeyye K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok sık kağıt maske kullanıyorum. Garnierin nem bombası olan kağıt maskelerini özellikle çok beğeniyorum. Garnier kadar olmasa da yüzü iyi nemlendirdi. Kokusu asla rahatsız etmedi. Yüzümü tahriş etmedi. Bence özel bir günde makyaj yapmadan 1 saat önce uygulamak aşırı güzel olur. Garnierle değiştire değiştire kullanabileceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Suzan Cansu O.
Suzan Cansu O. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde cok sık kağıt maske kullanan biri değilim ancak arada sorada aklıma gelince kullanıyordum. Çok pratik bir olay olduğu için kağıt maskelerin hepsini beğeniyorum ancak bu diğer denediklerimden daha güzel nemlendirdi. Cildimi yumuşacık yaptı ve diğer maskeler gibi ardında yapış yapış bir his bırakmıyor. Başka markalar kullanmaktansa Sephoranın maskelerine düzenli başlamayı tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm B.
Begüm B. · 28 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim. Özellikle kokusu çok güzel ve cildi nemlendirmesi çok iyiydi. Ama ürünü kullandıktan sonra cildime biraz alerji yaptığını düşünüyorum çünkü kullandıktan sonra normalde sivilcelerim olmamasını rağmen yanağımda fazla sivilcelenme oldu. Ama ürünü arkadaşlarıma kesinlikle öneririm. Cildi dinlendirmesi ve nemlendirmesi açısından çok iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.