Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sephora Collection Cream Lip Stain Always Kırmızı Ruj
amazon-image
Sephora Collection Cream Lip Stain Always Kırmızı Ruj

Sephora Collection Cream Lip Stain Always Kırmızı Ruj

Sephora Collection 
  4.61  (2881 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Uzun süre kalıcı, mat, kırmızı ruj.  İçeriği E vitamini ve avokado yağı ile zenginleştirilmiştir.

Nasıl Kullanılır?

Dudaklarının ortasından kenarlarına doğru kıpırdatmadan uygulanmalıdır. Koyu renk ruj sürerken ton farkı olabiliyor, bu nedenle dudağının her yerine eşit ruj uyguladığından emin olunmalıdır. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%16
%7
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rabia G.
Rabia G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mat rujları kullanırken daima fırçalı olanlardan kaçmışımdır. Fırçalılar ya yapış yapış oluyor ya da dudağın iç kısmından itibaren çıkmaya başlayadığından tazeledikçe daha da kötü bir görünüme sebep oluyor. Özellikle rujun rengi normal bir ruj için oldukça iddialı iken likit rujda tek katta opak kırmızılık vermesi çok hoşuma gitti. Çekindiğim yapış yapışlık ya da kalıcı olmama durumu bunda yoktu. Diğer renklerine de şans vermeyi düşünüyorum. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nazan y.
Nazan Y. · 34 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
fırçalı rujlar içerisinde begendiğim en iyi marka sephora oldu ilk defa sizin sayenizde deneyimlediğim ruj hem kalitesi, hem fırça yumuşaklığı ve kolay sürülebilirliği hem de kalıcılığı kullandığım diğer markalara göre ilk sırada tercih edeceğim ürün :) güvenle kullanabileceğim ve arkadaş çevreme tavsiye edebileceğim makyaj markası diyebilirim sayenizde..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sephora markasını duymuştum daha önce ancak fiyatları bana göre çok yüksek olduğu için pek tercih etmiyodum. Bu ruju denediğimde aslında neden bu kadar yüksek fiyatlı olduğunu anladım çünkü şimdiye kadar kullandığım rujlara göre çok çok kalıcı ve dudağımda olduğunu bile unuttum gün içerisinde. Bence alma imkanı olanlar kesinlikle alıp kullanmalı. Ben çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Senem K.
Senem K. · 36 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Rujun kırmızısı tam benim istediğim tonda çıktı, ne nar çiçeği rengine çalıyor ne bordoya. Sürmekte zorlanmadım, kuruması biraz zaman alsa da sorun değil. Yağlı yemekler yemedikçe ve rujun altına aynı tonda dudak kalemi kullanıldığında daha uzun süre kalıcı oluyor. Çalıştığım şehirde Sephora olsaydı bittiğinde tekrar alacağım bir ruj olurdu diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
funda k.
Funda K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ruj tam bir aşk diyebilirim . Renginin tonu , dudağa sürerken ki o güzel dokusu harika . Daha önce büyük markalardan aldığım kırmızı rujlari bana unutturabilecek bir ürün. kırmızı ruj tabirini bana unutturdu diyebilirim. Benim gibi beyaz tenli bayanlar için en ideal ve en hoş tondaki kırmızı rüya isimli ruj tabirimce 💕 Kesinlikle makyaj kutumda olmalı ve en kısa zamanda bu ürünü alicam 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ş.
Elif Ş. · 33 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk olarak ürünün boyutu çok ufak görünse de içeriği yoğunluğu ve kalıcılığı ile boyutunun küçük olmasını unutturdu bile.çok hafif ve diğer rujlara göre harika bir dokusu var. dudağa uyguladıktan sonra bardak,çatal veya tene temasında aşırı baskı uygulanmadığı sürece iz bırakmıyor. kesinlike indirimleri takip edip alacağım ürün kendisi. teşekkürler denebunu&sephora
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin B.
Selin B. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önce rengini mi yoksa dokusunu mu yorumlayayım bilemedim. Rengi o kadar güzel bir kırmızı tonu ki gündüz de gece de kullanımı mümkün bence. Dokusu harika. Sürdüğümde mat ve kadifemsi duruyor, asla çatlaklara dolmuyor. Kalıcılığı orta seviyede diyebilirim. Asla parlak, yağlı bir görüntü oluşturmuyor. Sephora gerçekten çok başarılı bir marka. Tabiki ondan beklentiyi karşılayan bir ruj.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şenay Ş.
Şenay Ş. · 32 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürümü kolay.Kalıcı.Ruju sürdükten sonra kuruması beklenmeli,yoksa dişlere bulaşıyor.Alt tonu mavi bir ruj bu sebeple dişleri beyaz gösteriyor.kuruduktan sonra güzel sabitleniyor.Kat kat uygulamaya elverişli ve dudaklarda ağırlık hissi yaratmıyor.Dudakları kurutmadıgı gibi çizgilere de dolmuyor.Genel olarak sevdiğim bir ruj oldu.teşekkür ederim😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife Ü.
Şerife Ü. · 34 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uygular uygulamaz hemen kurudu ve mat bi görünüm oldu. Çok çarpıcı ve canlı bir renk. hiç dudakta yok gibi kremsi rahatsız eden bi yanı yok. İz bırakmadı bu yönü de hoşuma gitti. Elimle dokunsam bile parmağıma bulaşmıyor.Su içtiğim bardakta filan çok az leke bırakmış muhteşem ürün düşünmeden alınır keşke başka renklerinden de gönderselerdi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuba K.
Tuba K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyajımda çok fazla dudak ürünü kullanmıyorum, kendime yakıştırmıyorum diyelim :) Sadece loreal'in balmain koleksiyonundaki fever rengini kullanıyorum. Ama bu rujun yapısı, kalıcılığı ve kırmızı olmasına rağmen sanırım alt tonunun güzelliğinden dolayı çoook beğendim. Sanırım satın alacağım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.