Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Yves Rocher Sebo Pure Vegetal Peeling Etkili Yüz Yıkama Jeli
amazon-image
Yves Rocher Sebo Pure Vegetal Peeling Etkili Yüz Yıkama Jeli

Yves Rocher Sebo Pure Vegetal Peeling Etkili Yüz Yıkama Jeli

Yves Rocher 
  4.44  (4534 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yves Rocher’den 3’ü bir arada etki!

Yenilenmiş formülüyle Sebo Pure serisinin yıldız ürünlerinden biri olan Siyah Nokta Karşıtı, Gözenekleri Derinlemesine Arındıran Peeling Etkili Yüz Yıkama Jeli, cildi kurutmadan derinlemesine temizler, gözenekleri açar ve siyah noktaları azaltır. İçeriğindeki cilt yenileyici, anti bakteriyel %100 bitkisel salisilik asit (keklik üzümü yaprağından elde edilen) ve cildin hücresel yenilenmesini sağlayan Boreal Çay Tozu sayesinde sivilce ve siyah noktaların tekrar oluşumunu engeller.

Kayısı çekirdeğinden elde edilen mikro partiküller ile akneli ciltler için özel formüle edilmiş bu temizleme jeli cildi sebum fazlasından derinlemesine temizler, siyah noktalardan arındırır, gözenekleri rahatlatır. Akne ve siyah noktaların tekrar oluşumunu engellemeye yardımcı olur. İçerisinde mineral yağ bulundurmayan ve %96 bitkisel içeriğe sahip olan bu jel,ilk çıkan ergenlikteki cilt kusurlarında da kullanıma uygundur.

  • Dermatolojik uzmanlık altında geliştirilmiş ve test edilmiştir.
  • Dermatologlar tarafından tavsiye edilir.
  • Vegan bir üründür.
  • Açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmelidir.

Nasıl Kullanılır?

Her gün sabah ve akşam, nemli cildinize dairesel hareketlerle göz çevresi hariç tüm yüzünüze uygulayınız. Sonrasında suyla durulayınız.

Daha derinlemesine cilt temizliği için ardından mutlaka Akne Kızarıklıklarını Hafifleten Gözenekleri Arındıran Matlaştırıcı Tonik kullanılmalıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%27
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gamze Y.
Gamze Y. · 32 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın ürünlerini daha önceden de kullanmıştım farklı bir temizleme jelini ve nemlendirici kremini kullanmıştım çok memnun kalmıştım. Bu üründe temizleme özelliği bakımın dan çok güzel ciltte kuruluk bırakmıyor yağlılık hissi de bırakmıyor tabi uzun süre devamlı kullanıldığında etkisi olucağı da kesin. Cildin temizlendiğini hissediyorsunuz yani. Bence gayet başarılı devamlı kullanabileceğim ürün olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyra Y.
Sümeyra Y. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kullanımımda yüzümde çok hoş bi yumuşaklık oluştu elimi yüzümden çekemiyordum. Sivilceli ve karma bi cilt tipim var. Buna rağmen ince tanecikli yapısı yüzümü yıpratmadı. Ovalarken hafif kızarıklık oluştu soğuk suyla yıkadıktan sonra yüzümde kızarıklık kalmadı. Tanecikli yapısından dolayı kullanımdan sonra yüzde şişme yapma ihtimaline karşın yarım saat geçtikten sonra yüzüme baktığımda ilk kullanımdan itibaren gözle görülür bi şekilde siyah noktaların görünümü yok olduğunu gözlemledim. Ürünün kesinlikle yenisini alıcam ve herkese öneriyorum. Tabiki her insanda aynı etkiyi göstermeyebilir ama deneyip görmek gerek. Son olarak gün içinde gözlemlerim, yüzümde ki yağlı bölgelerde yağ oranının azaldığını cildimin nemli kaldığını hissettim. Bu ürünü bana sundukları için yetkili kişilere buradan teşekkürlerimi sunarım...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
beyza a.
Beyza A. · 30 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk kullanımda kısa süreli kullanımda etki bile etmez diye düşünürken 3 günlük kullanımda bile aldığım sonuca inanamadım.Siyah noktaları sanki mıknatıs gibi çekiyor, yüzü pırıl pırıl yapıyor, ezilmiş şeftali-kayısı gibi bir kıvamı var, kolay uygulanıyor ve kısa süreli kullanımda bile akne ve siyah nokta sayısını gözle görünür oranda azaltıyor. baya beğendim peeling etkili olduğu için içinde çok küçük tanecikleri var yüzü çizmeyecek şekilde kokusu bu arada çok güzel en önemli özelliği yüzümü yıkadıktan sonra asla germedi ve yumuşacık yaptı bazı zamanlar yüzümü yıkadıktan sonra bi yanma hissettim,bu beni korkuttu ama herhangi bir kötü yan etkisi olmadı sivilce vs gibi. sonuç olarak sonrasında verdiği yumuşaklık ve temizlik hissini çok beğendim büyük boyunu alıcam ama keşke içinde sls ve parfüm olmasaydı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra B.
Kübra B. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Almak istediğim bir ürünü. Deneme boyunun Kasım kutusunda olması gerçekten iyi oldu. Yves rocher ürünlerinin Sebo vegetal serisini kullanıyorum. Oldukça memnunum. Peeling etkili yüz yıkama hekimi oldukça beğendim. T bölgemdeki yağı güzelce temizledi. Öncesinde siyah noktaları burun bandı kullanıp hafifleterek peelingi kullanmanızı öneririm. Daha etkili olucaktır. Teşekkürler denebunu 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Reyhan S.
Reyhan S. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu Ürünü de çok merak ediyordum açıkçası denemeden de almak istemedim çünkü iyi gelmezse biliyorum ki çöpe gidecek. İlk izlenim olarak harika partiküllü yapısı sayesinde siyah noktaların verdiği o pürüzlü gitti ve sivilcelerimde bir iyileşme görüyorum. 3 gündür düzenli kullandım ve cildimin temizlendiğini, kurutmadığını da söyleyebilirim. Çok sevdim ve tam boyunu satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa Ö.
Melisa Ö. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandığım ilk anda bile etkisini gördüm. İçindeki ufak tanecikleri yüzümde peeling etkisi yarattı. Ürünle yüzümü yıkadıktan sonra cildimin yağdan ve kirden temizlediğini çok rahat bir şekilde hissettim. Ürünü çok beğendim düzenli kullanımda diğer ürünlere göre daha etkili bir sonuç veriyor kokusu da çok güzeldi. Sanırım yeni yüz temizleme ürünüm bu olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DUYGU NUR Y.
Duygu Nur Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Küçük parçacık sayesinde özellikle burun çevresinde oluşan siyah noktaları ilk kullanımda azalttığını görebilirsiniz cilde bir parlaklık ve rahatlatıcı bir etki veriyor ve ben bu zamana kadar bir çok markanın akne temizle adı altında daha fazla çıkardığını gördüm tek gecede ama bu jel gerçekten anneleri temizliyor teşekkürler deneme şansı verdiğiniz için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve S.
Merve S. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandıktan sonra ciltte bıraktığı temizlik ve ferahlık hissi çok güzel. 2-3 gün düzenli kullanımda ciltte gözle görülür fark oldu. Çoğu ürün cildimde alerji ve sivilce yapmasına rağmen bu üründe herhangi bir sorun yaşamadım. Ürünün büyük boyunu satın alıp rutin yüz bakımıma ekleyeceğim. Bu ürünle tanışmama aracı olduğunuz için size çok teşekkür ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule F.
Şule F. · 26 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markanın hiç bir ürününü kullanmamıştım. Ancak bundan sonra kullanacağım gibi görünüyor. Çünkü bu temizleyici daha bir kaç kullanımdan cildime iyi geldi. İçerisindeki minicik peeling tanecikleri ise hassas ciltlere bile problem çıkarmaz diye düşünüyorum. Aynı zamanda rahatsız etmeyen hafif bir kokuya sahip. Bu kadar olumlu yoruma tam boyunu edinirim artık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia A.
Rabia A. · 27 · Muş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten hep kullanmak ıstediğim bir üründü. Ürün kullandığım 2.günden etkisini gösterdi ve yüzümün gerçekten temizlendiğini hissettim tanecikli yapısı olduğu için bastırılmadan temizlenmeli. Hassas ve karma bir cildin var ama herhangi bir alerji yapmadı sebum salgısını da gözle görülür bir şekilde azalttı. Elimdeki gittikten sonra yenisini alacağım kesin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.