Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Schwarzkopf Root Retoucher Beyazlar için Dip Kapatıcı Sprey Kahverengi
amazon-image
Schwarzkopf Root Retoucher Beyazlar için Dip Kapatıcı Sprey Kahverengi

Schwarzkopf Root Retoucher Beyazlar için Dip Kapatıcı Sprey Kahverengi

Schwarzkopf Professional 
  4.33  (384 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Beyazlar için anında kapatıcı sprey Root Retoucher, büyük boy ambalajı ile 120 ml ürün içerir. Hassas uygulama başlığı ürünün sadece ihtiyaç duyulan bölgeye uygulanmasına yardımcı olur. İlk şampuanlamaya kadar kalıcıdır. Pudra içerikli formülü ile mat bir sonuç sağlar. 

Nasıl Kullanılır?

  1. İyice çalkalayın.
  2. Şişeyi dik tutun.
  3. 15 cm uzaklıktan püskürtün.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%24
%6
%3
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Derya A.
Derya A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle hayat kurtarıcı. Saçlarımı boyamaya fırsatım olmadığında anında kapatıcılık sağlıyor ve sanki yeni kuaförden çıkmış gibi oluyor saçlarım. Beyazlarımdan beş dakika içinde kurtuluyorum. Toplantılardan arkadaş buluşmalarından önce çok kullanışlı. Etrafada bulaşmıyor kıyafetlerim lekesiz kalıyor. Yoğun bir boya kokusuda yok rahatsız etmiyor. Kaliteli bir kapatıcı arıyorsanız kesinlikle deneyin pişman olmazsınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül B.
Betül B. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım marka dip kapatıcı sprey saçlarımı tebeşirle boyamış hissi vermişti. Banyo sonrasında uygulama bölgesinde saçlarımın tiftiklenmiş gibi kuruduğunu ve sağlıksız göründüğünü gördüm. Bu yüzden bu ürünü artık kullanmıyorum. Root retoucher ise tam aksine saçlarımın yeni boyanmış gibi görünmesini sağladı. Benim için artık el altında bulundurulması gereken, çarçabuk malzemeler arasında.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yasemin c.
Yasemin C. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
böyle bir urun denemeyi düşünüyordum. dene bunu kutumdan çıkınca gerçek ten çok mutlu oldum. ürünü çok beğendim. saçında beyazı çok olanlar için muhteşem bir ürün. Duştan sonra diplere sık ve beyazdan eser yok. çok güzel sadece boya olduğu için eli sık sık benim gibi saçına gidenler için biraz zor çünkü el ve tırnaklar direk simsiyah oluyor. onun dışında çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeşim B.
Yeşim B. · 48 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutumun içinde en çok heyecanla beklediğim üründü aslında ve en sevindiğim☺️ Çünkü hep almayı istemiş ama bir türlü ona sıra gelmemişti. Ben saç boyama işini hep geciktiririm, bu nedenle bu ürün benim kurtarıcım!! Kullanınca da şok oldum doğrusu böyle bir performans beklemiyordum. Gün boyu rahat bir şekilde kullanmış oldum. Gerçekten gerçekten tüm arkadaşlarıma tavsiye edicem. Çok teşekkürler 👍🏻💓
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hülya a.
Hülya A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gelen ürünün rengi saçıma tam oldu ve ufacık bir miktarla beyazlarımı kapattım. Sadece ürünün üzerinde kullanım şekli ile ilgili daha detaylı bir yönerge olursa daha iyi olacağını düşünüyorum; çünkü ürünü kullanırken tişörtlerim boya lekeleri oldu. Ya ben daha önce böyle bir ürün kullanmadığımdan ya da ürünün püskürtme sistemi sorunlu olduğundan sanırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sermin B.
Sermin B. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Temmuz kutusu benim için oluşturulmuş sanki.saçlarımın sadece ön kısmında az da olsa beyazlar oluşmaya başladı.bunun için boya yaptırmak istemiyordum.bu ürün tam benlik.temiz saçıma uyguluyorum bir sonraki yıkamaya kadar beni idare ediyor.hem saçım yıpranmıyor.hemde sürekli boyatmak durumunda kalmıyorum.çok pratik.teşekkürler schwarzkopf 😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine A.
Emine A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam da saç diplerim beyazlamışken geldi bu ürün :) hemen denedim saçımda ve gerçekten epeyce kapatıcı :) zor zamanlarda son dakika çıkan buluşmalarda, saçlar boyasızken,saç dipleri beyazlamışken şahane bir kurtarıcı olacak benim için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurten S.
Nurten S. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önce biraz sıkıp sonra tarakla taradım. Rengi tam uydu. kesime kadar saçlarımı bu şekilde boyayıp idare etmeyi düşünüyorum. Memnun kaldım. Alına filan bulaşırsa da nemli peçeteyle silerseniz çıkıyor. Başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek E.
Melek E. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duymuş ama denememiştim. Keşke resim koyma şansım olsaydı. Hamilelik ve emzirme yüzünden boya yapmıyorum ama özel bir yere gitmem gerekti. Beyazlarımı kapadım sanki yeni boyanmış gibi oldu. Çok beğendim kesinlikle sürekli kullanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur A.
İlknur A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçımda çok beyaz olmadığıniçin daha önce kullanmamıştım ama yanlarımda yeni yeni beyazlar oluşmaya başladı ve denediğim ilk ürün bu oldu. Gayet memnun kaldım güzel kapatıyor rahatsız edici bir kokusu yok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.