Schwarzkopf Pure Color 8.4 Bal Badem
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Schwarzkopf saç boyalarının çoğunu denedim harika her biri ve ben çok memnunum yıllardır kullanıyorum hep yumuşak ve parlak saçlarım. Kesinlikle denemelisiniz
Birebir saç rengimle uyum sağladığı ve beyazlarımı tamamen kapattığı için çok çok memnun kaldım. Schwarzkopf’un ürünlerini zaten tek geçerim.
Saç boyası olarak piyasada bulabileceğimiz kaliteli bir ürün. İçeriğinde doğal özlerin bulunması ve jel formülü sayesinde kullanımı mükemmel.
Jel formülü kolay uygulama sağlamakla birlikte kokusu hiç rahatsız etmiyor. Çok kapatıcı bir uygulama sağladı ve saçlarıma bakım yapmış gibi parlaklık verdi.
Cok begendim kalicili ve beyazlari bile kapatti ve genelde boyalarda kotu bi koku olur ama bu boyanin cok guzel ciceksi bi kokusu vardi sacimi sertlestirmedide
Daha öncede kullandığım bir ürün bu rengini hiç kullanmamıştım ama benim çok beyazım olmadığından kapatıcılık konusunda pek yorum yapamayacağım
saçı yıpratıp kurutmadı istenen rengi gerçektede sağlayabiliyo olması güsel ayrıca boya işlemi jel olduğu için çok pratik ve akma yapmıyor kesinlikle böyle bi ürün reklamı çok daha fazla yapılmalı
Aşırı güzel hem besliyor hem de istenen rengi size sunuyo kapaticiliginida beğendim
Harıka bır boya jel formu efsane cok cok severek kullanıyorum ıyıkı kutumda cıktı
Rengini beğendim ancak koyu renk saçlara açıcı olmadan kullanılırsa istenilen rengi vermez



