Schwarzkopf Pure Color 6.0 Az Sütlü Çikolata
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
beyazları kapatma gücünü çok beğendim, saçı boyadıktan sonra saçımda hiçbir yıpranma ya da zarar hissetmedim.
Jel formülü olduğu için çok kolay kullanımı ve beyazları kapatma özelliği
Beyazlari gayet iyi kapatti ayrıca icerik olarak diger boyalardan daha saglikli oldukca begendim
Zaten daha önce satın alıp kullandıgım ve memnun oldugum bi urundu. Tesekkur ederim.
Surekli sac boyayan biri olarak oldukca memnun kaldim. Kapatma ozelligi oldukca yuksek kullanimi kolay ve kalici
Saçlarımı çok güzel parlattı çok güzel nemlendirdi ve içinde doğal özlerin olmasını çok sevdim
Bundna sonra kullanacağım tek boya cesiti olabilir öyle güzel renk verdi ki saçıma ve renk öyle doğal oldu ki anlatamam size
Ürün beyazlarımı çok iyi kapattı. Jel formu olması ise tercih sebebim olacak.
Kalıcı olması jel formunda olup kolay uygulanması saçımı nemlendirmesi
renk tam oturdu ve beyazlarımı kapattı . biir sonraki boyamamda tercih edeceğim.



