Schwarzkopf Pure Color 6.0 Az Sütlü Çikolata
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Jel formüllü olmasını sevdim kullanım kolaylığı sağlıyor.saçlarımı nemlendirdi kurutmadı bakım yapılmış gibi oldu rengi tam gösterilen gibi sevdim
Cok mutis bir urun ilkte cok.acayip bir kokusu vardi ama bir haftaya geciyo normalde baska boyalar bihaftaya akar ama bu akmadi hala cok.guzel
Ürünü ilk defa kullandım bu markanın daha önce başka ürünlerini kullandım ama bu çok güzelmiş beğendim daha açık bi rengini tekrar deneyeceğim :)
Genel olarak beklediğim sonucu aldım beyazları çok güzel bir şekilde kapattı ve saçlarım yumuş yumuştu yıkadığımda bu his çok hoşuma gitti
Schwarzkopf zaten kullandığım bir marka olduğu için içim rahat bir şekilde kullandık. Ben koyu renk aşığıyım ve bu rengine bittim. Sonuçta gayet iyi.
Ürüne tek kelime ile bayıldım hem saçlarımı besleyip hem boyama özeliği çok guzel rengide gayet güzel oldu beyazim yok o yuzden beyaza etkisini bilmiyorum fakat renk olarak cok dogal ve guzel durdu
uygulamak çok kolay tam dediği rengi veriyor boyadan sonra o saçların kurumuş yıpranmış hissine kapılmıyorsunuz çünkü içeri harika ve saçlara nemlilik veriyor
Beyazlari hemen kapatmasi ve cok pratik tek basina yapabilinmesi ve kisa surede etkisine encokta sacta yumusak bir doku birakmasina bayildim hic boyanmis gibi degil cok canli
Denebunu nisan kutusunda en sevdiğim üründü.Tatlı rengi, doğal içeriği ve saçlara parlaklık katmasıyla kesinlikle tercih edilmesi gereken bir ürün.
uzun zamandır boya arayışındaydım, ürün elime ulaşır ulaşmaz denedim. arzu ettiğim görünüme kavuştum, ayrıca saçlarım bakım yapmışcasına parlak



