Schwarzkopf Pure Color Saç Boyası 5.1 Buzlu Çikolata
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Guzel beyaz kapatiyor ama sanki gosterdigi renkten daha oldu. Bide tuhaf bir bicimde saclarim yumusadi genelde boya sonrasi sertlesir veya yipranir ama schwarzkopf boya besledi yumusatti sertlestirmedi 🌺
İlk kez jel saç boyası kullandım. Jel yapısı kolay bir uygulama sağladı. Amonyak kokusu yoktu. Beyaz saçları epey kapattı gerçekten. Parlak saçlarım var ve uzu süre de böyle kalacağını umuyorum. Sevdim jel boyayı.
Ürününyapisini kolay kullanimini sevdim saca oturan rengi ve erdigi nem ve parlaklik cok basarili agir bir kokusuda yok cok guzel bir urun diger renk kartelasini ve isimlerinide merak etmiyor degilim en yakin zamanda bakicam diger renklerinede.
Öncelikle çok şirin isimler bulduklarını söylemeden geçemeyeceğim. Daha önce kullandığım ve çok memnun kaldığım bir boya markası. Kalıcılığı çok iyi. Uygulaması da çok pratik. Renkleri de çok güzel🙇🏻♀️
beyaz kapama özelliğini ben sevdim. Zaten jel olduğu için daha kolay boyayabiliyorsun ve bu sayede de beyazları daha iyi görüp daha iyi uygulama yapabiliyorsun. Kapatıcılık da minimum %70'tir sanırım benim epey kapattı çünkü
Ürünü genel olarak çok beğendim sadece saçlarımda beyaz olmadığı için tam olarak kesin bir şey diyemem. Diğer tüm özellikleri beğendim.
Saç rangime yakın bir tondu ve tereddüt etmeden denedim. Saçlarıma verdiği renk, kattığı parlaklık ve kokusundan çok memnun kaldım. Bundan sonra alınacaklar listesine eklendi.
Saçlarımın doğal bir şekilde parlatmasını çok sevdim beyazların kapama özelliğine hayran kaldım tam istediğim rengin ortaya çıkmasına çok mutlu oldum 😘
Bu boya zaten benim normalindede kullandıgım bir üründü.Önceden saçlarımı ne zaman boyasam tararken zorlanırdım.Ama bu sefer öyle olmadı saçlarımı adeta ipek gibi yaptı ve kokusu mükemmmeldi
Hem nemlendiriyor, hem alerji yapma olasılığı az, hem güzel bir tona boyuyor hem de kolay uygulanıyor. Bayıldım!!! Diğer çeşitlerini de kullanmayı düşünüyorum.



