Schwarzkopf Pure Color Saç Boyası 5.1 Buzlu Çikolata
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Ürünü gelir gelmez kullandım.Normalde saç boyamak benim için işkencedir.ama jel formülün ne kadar kolaylık sağladığını farkettiğimde bir de baktım boyama bitmiş sadece beklemek kalmış.boya sonrası renk beni yanıltmadı.sanki keratin bakımı yaptırmış gibi sağlıklı bir saç ortaya çıktı.daha nemli daha parlak.kutudaki boya sonrası saç kremi kokusu ve saçı yumuşatması inanılmaz.kesinlikle bundan sonraki tercihim bu jel boya olur.ayrıca boyaya buzlu çikolata ismini vermek ne hoş:)deneme fırsatı verdiğiniz için teşekkürler kesinlikle ba-yıl-dım.
saçlarım genel olarak kuru, her boyadan sonra daha da kuruyordu ama bu boyadan sonra gayet nemli ve yumuşaktı. kokusu asla diğer boyalar gibi değil bu yüzden rahatsız etmiyor, koku hassasiyeti olanlar için muhteşem. jel yapısı sayesinde etrafa damlamadan, akmadan kolayca uygulama sağlıyor. istediğim rengi vermezse diye korkmuştum ama tam anlamıyla kutuda ki rengi elde ettim. o kadar sevdim ki hemen yenisini sipariş bile ettim. herkesin seveceği, çok tatlı bir saç boyası. aşırı sevdim ♡
Ürüne bayıldım. Saçlarımı kendim boyamayı tercih etmiyorum, malum nedenlerden kuaföre gidemediğimiz için iş başa düştü. Bu ürünü denemek için aşırı heyecanlıydım çünkü saçlarımın önünde sarılar vardı ve rengi başka bir şeye dönüşmüştü. Ben de ağırlığı önlere vererek boyayı uyguladım ve oldukça kolay olduğunu söyleyebilirim. Kalıcı boyalarda olan ağır koku ya da benim gibi hassas saç derisi olanlarda oluşan yanma hissi de olmadı.
Jel boya olarak tasarlanan schwarzkopf boyalarda ilk dikkatinizi çeken ambalajının çekiciliği oluyor. Renkgarenk canlı bir amlajı ama hiç tahmin edemeyeceğiniz renk skalası mevcut. Boyamı hemen uyguladım. Jel olmasından dolayı uygulaması aşırı kolay. Saç derinizi yakmıyor. Kokusu ağır değil ve insanı rahatsız etmiyor. Uygulama sonrası içinde ki aloe vera ve kaktüs özleri sayesinden yatıştırıp nemledirerek yumuşacııık saçlarınızın olmasını sağlıyor.. 💕
SCHWARZKOPF BOYA ÖNCELİKLE KULLANIMI ÇOK RAHAT KENDİNİZ BİLE KENDİ SAÇINIZI BOYAYABİLİRSİNİZ .ÜRÜN İÇİNDEN HERŞEY MEVCUT.KALICILIĞI BEYAZLARI KAPATMASI ÇOK İYİ .BENİM BÜTÜN BEYAZLARIMI KAPATTI.KOKUSU ÇOK GÜZEL .GERÇEKTEN KALİTELİ SAÇI KESİNLİKLE YIPRATMIYOR.BEN KALIN TELLİ VE FAZLA Bİ SAÇA SAHİP OLMAMA RAĞMEN HİÇ SERTLEŞTİRMEDİ YUMUŞACIK OLDU.
Schwarzkopf pure color saç boyasını, başka bir markanın saç boyasını almak için gittiğim bir kozmetik mağazasında gördüm, jel formunda olması, renk ismi ve şirin ambalajı dikkatimi çektiği için satın aldım. Boyayı kullandıktan sonra sonuçtan çok memnun kaldım, jel formu sayesinde evde saç boyama işini çok kolaylaştırıyor, ayrıca boya sonrası yıpranma ve kuruma olmuyor.
Beyazları kapatıcılığı iyi, ürünü uygularken herhangi bir şekilde göz yakması, burun kaşıntısı yapmıyor daha önce kullandığım boyalarda bu sorunu yaşamıştım. Rengi saçlarım koyu olduğu bana beklediğimden daha koyu oldu ancak gayet beğendim. Karantina günlerinde kuaföre gidemezken böylesi bir saç boyasını deneyebilmek harikaydı. Teşekkürler Denebunu!
Saçlarımda çok az da olsa beyazlar var ve saçlarımı birkaç ayda bir kuaförde boyatıyordum. İlk defa evde saçımı kendim boyadım ve çok memnun kaldım:) Boyanın kullanımı çok pratik jel kıvamlı olması kullanımı kolaylaştırıyor, rahatsız edici kötü kokusu yok üstelik saç derimi de hiç yakmadı. Beyazları çok iyi kapattı ve doğal saç rengime çok uydu. Ürünü çok beğendim :)
Ürün Gelir Gelmez Hemen Denedik Jel Kıvamda Olması ve Kalıcı Bir Boya Olması Bakımından Gönlümü Kutuyu Okuduktan Sonra Fethetti. Ayrıca Kutu İçeriğinin Bu Kadar Zengin Olması Ürünün Ne Kadar Kaliteli ve Saça Hiçbir Şekilde Zarar Vermeyeceğini Gösterir Gönül Rahatlığıyla Kullanabilirsiniz.
bu markadan kullanmamıştım.ama kalın telli ve beyazları olan bi saça sahibim normalde saçım boyadan sonra çok yıpranırdı .ama bununla yumuşacıktı kokusu çok güzeldi beyazları kapatması mükemmeldi. kesinlikle kullanımıda çok kolay ve rahat tavsiye ederim yani.kendim bundan sonra sürekli bu boyadan kullanıcam çok sevdim ben.



