Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Rexona Men Invisible Ice Fresh
amazon-image
Rexona Men Invisible Ice Fresh

Rexona Men Invisible Ice Fresh

Rexona 
  4.70  (2988 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • Özel formülü ve eşsiz teknolojisi ile siyah elbiselerinizde beyaz iz bırakmaz, beyaz kumaşlarda sarı leke oluşumunu engeller.
  • Sarı lekelere karşı en iyi korumayı sağlar.
  • Sizi koku ve tere karşı 48 saat korur.

Nasıl kullanılır?

Kullanmadan önce iyice çalkalayın. 15 cm uzaktan sıkın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%17
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Mesut N.
Mesut N. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün pudra sprey olması hem avantaj hem dezavantaj. Fakat kalıcı kokusu teri engellmesi mükemmel. Bu ürünü kullandıktan sonra marketten hemen kendime ''rexona ocean fresh'' olanınıda aldım. Çok fresh bir kokusu var. Şirkette masamın yanında oturan arkadaşım da dikkatini çekmiş. oda satın aldı. Ben bu üründen çok memnun kaldım. Axe gibi değil. Kokusu kesintisiz 12 saat sürüyor herşeyden önce insana kendini rahat ve temiz hissettiriyor. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehmet K.
Mehmet K. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sprey deodorant larda genellikle kullanım sonrası anlık çok fazla oluşuyor ve rahatsız ediyor. Ice Fresh de rahatsız olmadım ya da bugüne kadar sprey i yanlış kullanıyordum onu öğrendim :) Akşam eve geldiğimde halen kokusunu hissediyor olmam hoşuma gitti. Genellikle duş sonrası kullanımı tercih ettiğim için de kalıcılık süresi uzuyor sanırım. Ama genel anlamda üründen çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Murat K.
Murat K. · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce rexona invisible black and white stick kullanıyordum ve koltukaltında yapışkan bir doku oluşuyordu ve bu doku kıyafetlerden yıkamaya rağmen temizlenmiyordu. bu nedenle daha çok mimeral tuzlara yönelmeyi düşünüyordum. Gelen sprey ürün hem bütün gün koruyor hem de kıyafetlere özellikle de gömleklere zarar vermiyor. Ürünü çok beğendim. Hatta ilk alışverişte de aldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emrah K.
Emrah K. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaklaşık 7 yıldır Rexona V8 Stick Deodorant kullanmaktayım. Kalıcılık ve kokusu olarak çok beğeniyorum. Gönderilen ürünü aldım denedim koku olarak kullandığım üründen çok daha iyi ama kalıcılık olarak sanırım Stick deodorant kullanmaya devam edeceğim. Ürünü yine kullanmaya devam edeceğim ama kalıcılık konusunda fikrimin değişeceğini sanmıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Taner Ö.
Taner Ö. · 41 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim parfüm alerjim var ve birçok deodorantı kullanamıyorum, alerjisi olanların rahatlıkla kullanabileceği bir deodorant. Deodorant kullandığımda nefes darlığı ve baş ağrısı yapıyordu ama bu deodorant ne baş ağrısı yaptı ne de nefes darlığı. Kokusu çok hafif ve rahatsız edici değil. Sanki hafif kavun kokusu var gibi ve ben çok beğendim. Hala kullanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burak G.
Burak G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün Harika tam gün kullınımlar için ideal çok yoğunda değil erkek için başarılı ter kokmaz iz yapmaz deodarant gibide yoğun değildir kokusu. Benim en çok dikkat ettiğim bu tarz ürünler bende baş ağrısı yapar ama bu zarif kokusu bir sure sonra ter kokusunu yendiği için rahat ediyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa Gökay Ş.
Mustafa Gökay Ş. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle, çevirerek aktive edilen kapak çok başarılı bir tasarım. Önceki deodorantlarımda kapak olduğu için kullanım açısından daha sıkıntılı bir durum yaratıyordu. Deodorantın kokusu fresh ve çok etkili. Benim tenim çok hassas olduğundan, bu ürün için kesinlikle tende yanma veya farklı bir acı hissi bırakmıyor diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ercan E.
Ercan E. · 55 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Rexona'nın yeni modeli, kutusunun tasarımında hafif değişiklik olmuş sanırım. Diğer deodorantların kokusunu bunun kadar beğenemedim, sürekli raflarda kalmamış oluyor,ürün 48 saat denilmesi rağmen belli bir süre sonra gün içinde ter kokusu oluşabiliyor.Kokusu kalıcı, iz de bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Erdinç E.
Erdinç E. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk sıktığım anda sıradan çinko karbon deodorantlardandır diye düşünüyordum ki kokusu burnuma ulaştı ve beni mest etti. Ağır, yoğun ve yakıcı bir koku değil aksine oldukça tatlı ve hafifçe bir koku yayıyor. Terlemeyi de sıradan bir deodorantın önlediğinin 5/3'ü kadar önlüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
malik kef
Malik Kef · 35 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle gayet güzel ve şık bir kutu tasarımına sahip bunun dışında kokusu çok ama çok güzel ve etkisi oldukça sürüyor ben genel olarak çok çabuk terleyen ve terledikçe utanıp bu yüzden daha da çok terliyorum işim gereği giyimine dikkat etmeliyim ve gömlek giyerken deodorant kullanmak gerek bu işimi gördü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.