Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Rexona Men Anti-Perspirant Sprey Deodorant Xtra Cool Ter Kokusuna Karşı Koruma
amazon-image
Rexona Men Anti-Perspirant Sprey Deodorant Xtra Cool Ter Kokusuna Karşı Koruma
Rexona Men Anti-Perspirant Sprey Deodorant Xtra Cool Ter Kokusuna Karşı Koruma
Rexona Men Anti-Perspirant Sprey Deodorant Xtra Cool Ter Kokusuna Karşı Koruma

Rexona Men Anti-Perspirant Sprey Deodorant Xtra Cool Ter Kokusuna Karşı Koruma

Rexona 
  4.70  (5728 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hayat sizi terleten şeylerden kaçınmak değil, onları kucaklamak demektir. Rexona Men Xtra Cool Antiperspirant Deodorant, ısı ve koltuk altı terlemesi ile baş etmeyi daha da kolaylaştırır. Artık tereddüt etmeden hareket etmeye başlayabilirsiniz!

Hareket ettikçe artan ferahlık, Rexona Men Xtra Cool Antiperspirant Deodorant sayesinde her an yanınızda. Koltuk altı terlemesine çözüm getiren Rexona Men Xtra Cool Antiperspirant Deodorant, Rexona'ya özel, devrim niteliğindeki patentli MotionSenseTM teknolojisine sahiptir. Hareket ettikçe artan ferahlık veren MotionSenseTM teknolojisi, içerdiği akıllı kapsüller ile hareketlerinize doğrudan tepki verir. Ter kokusunu önleyen akıllı kapsüller siz hareket ettikçe kırılır, gün boyu ferahlık ve koruma sağlar. Rexona sizi asla yarı yolda bırakmaz!


Nasıl kullanılır?

İyice çalkalayınız.

15 cm uzaklıktan sıkınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%74
%19
%2
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kahraman Ö.
Kahraman Ö. · 44 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deodorant olarak daha hafif kokuları seviyorum. Bu ürün hafif ama kalıcı kokusuyla ihtiyacımı tam olarak karşılıyor. Süre olarak etkisi çok uzun sürmüyor ama yinede yeterli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hasan f.
Hasan F. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gün içerisindeki koşturmacalardan dolayı terleyen bir vucut yapısına sahibim. Bazen kullandığım ürünlerin yetersiz kaldığını hissettiğim durumlar ile çok fazla karşılaştım. ürünü kullanmaya başladıktan sonra kendimi çok rahat hissetmeye başladım. tüm gün aktivitelerinden sonrada ürünün etkilerinin hala devam ettiğini hissedebiliyorum Bunun yanında da rahtsız etmeyen çok fresh bir kokusu var kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ugur e.
Ugur E. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Rexona Men Ürünleri Sürekli ve Devamlı Önceden Kullandım Gerçekten Terlemeyi ve Ferahlatıcı Özelliği Etkili.Rexonanın en sevdiğim özelliği diğer deodorantlar gibi ağır bir kokusu yok. Bu üründe hafif ve etkili bir kokuya sahip olduğunu düşünüyorum. Çoğu deodorant' ın kokusunu hissettiğinizde deodorant mı sıktın sorusu aklınıza gelirken bu üründe daha çok parfüm hissiyatı veriyor ve bence ben ve çevremde güzel bir etki bırakıyor. Tavsiye Ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 49 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Rexona markası zaten daha önce kullandığım bir markaydı. Koltuk altı çok terleyen bir insan olduğum için bu tür terlemeyi azaltan ve kokuyu önleyen ürünleri yıllardır takip eden ve kullanan biri olarak kalitesinden ve etkinliğinden emin olduğum Rexona beni hayal kırıklığına uğratmadı. Fresh ve ferahlık veren kokusu da ayrıca hoşuma gitti. Denebunu kutusunda bana ulaşmasına en sevindiğim ürünlerden bir tanesi diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuna Ç.
Tuna Ç. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır kullandığım marka, koku çeşitlerinden tutun da kalıcılığına kadar her şeyi çok iyi. Ürün kapakları konusunda bu değişiklik yapma düşüncelerinden vaz geçmediler nedense, kullanımı bazen uğraştırıcı oluyor. Açıldı mı kilitlendi mi gibi. Erkekler genelde bu ürünü sabit bir noktada bırakıyor zaten kadınlar gibi çantalarına atmıyorlar o halde bir kilitleme fonksiyonuna ihtiyaç yok diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Erkan D.
Erkan D. · 49 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kumaş boyama fabrikasın da görevli bir personelim. Tüm boyama fabrikaların da olduğu gibi, İşletmemiz de de yoğun bir kimyasal koku hakimdir. Ürün de en çok dikkatimi çeken nokta 8 saatlik mesaimin bitimin de, kokunun halen üzerim de ve çevrede ki diğer kişiler tarafından bile hissedilebilir halde olmasıydı. Benim için güzel kokuyor ve uzun süre üzerimde kalıyorsa tamamdır. Bence bu ürün tamam :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Murat Ç.
Murat Ç. · 41 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten çok güzel. Bir sağlık çalışanı olarak gün boyu üzerimde koyu ıslaklığı belli eden üniforma giymek zorundayım. Bu ürün sayesinde hepsinden kurtuldum. Ekstra parfüm kullanmak zorunda da kalmıyorum. Yanımdan eksik etmeyeceğim bir ürün. Yine belirteyim bir sağlık çalışanı olarak cildim normalde hassastır. Ne kaşınma , ne de kızarıklık oluştu. Gönül rahatlığı ile kullanabileceğiniz bir ürün TEŞEKKÜRLER DENEBUNU AİLESİ...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nadir İ.
Nadir İ. · 48 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu marka deodorant kullanmamıştım. Ürünü ağır bir iş temposunda iken kullanmama rağmen beni kötü bir durumda bırakmadı ve kokusu gerçekten çok serinletici ve sakin. Ağır kokuları çok sevmeyen benim gibi kullanıcılar kesinlikle kullanmalı. Ürünü kullandığım andan itibaren biraz daha rahat hareket edebileceğim hissini direk aldım zaten ve öyle de oldu beğendim. Kesinlikle tavsiye ediyorum ve sürekli gömlek giyen arkadaşlara ısrarla önerilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MURAT ADNAN Ç.
Murat Adnan Ç. · 42 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek kelime ile harika , Cook bir kokusu var Adana da yaşıyorum çok sıcak bir iklim duş sonrası uygulamada ter kokusundan kesinlikle eser yok gün içinde parfümümü sürekli yenilerken rexona kullandıktan sonra yenileme oranın neredeyse sıfıra indi araştırdığımda bir çok çeşitli olduğunu gördüm şimdi sırayla satın alıp tenime uygun kokuyu bulacağım. Birde kullanmadığım zamanlarda açıp kapama düzeneğine bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ramazan K.
Ramazan K. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
performansı çok iyi, 24 saat boyunca ter kokusunu önlüyor. Kokusu oldukça ferah ve çok güzel kokuyor 7/24 kullanılabilir 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.