L’Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Yoğun Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi
2 ayda 3 yilin, 6 ayda 7 yilin getirdiği kirişiklik görünümünü giderir*
Pro-Xylane ile zenginleştirilmiş üstün formülü ile kanıtlanmış 3 etki:
1. Kırışıkları azaltır
2. Cilt dokusunu düzeltir
3. Cildi sıkılaştırır, sarkmaları toparlar
*Kaz ayağı kırışıklıkları; klinik skorlama, 97 kadın, kaz ayağı kırışıklıklarının görünümündeki azalmanın yıl eşdeğeri.
1. KIRIŞIKLIKLARI AZALTIR: Revitalift Lazer X3'ün içeriğindeki yaşlanma karşıtı etkisi ile bilinen Adenozin aktifi şimdi 2 kat** daha konsantre. Adenozin ve parçalanmış Hyaluronik Asit ile zenginleştirilmiş formülü cilde hızla nüfuz ederek kırışıklıkları azaltır.
2. CİLT DOKUSUNU DÜZELTİR: İçerdiği Pro-Xylane ile cildin destek liflerini güçlendirerek cilt dokusunu düzeltir.
3. CİLDİ SIKILAŞTIRIR, SARKMALARI TOPARLAR: Pro-Xylane ile zenginleştirilmiş bu formül yüzün yeniden şekillendirilmesini sağlar.
**Eski formüle kıyasla
Nasıl Kullanılır?
Her sabah yüz ve boyun bölgesine uygulayın.
Daha iyi nüfuz etmesi için dairesel hareketler ile uygulayın.
Puan dağılımı
1 defa kullabildim ama kokusu çok güzel yumuşaklık ve nemlilik veriyor tavsiye ederim.
Ürünü banyodan sonra yüzüme sürdüm ve anında bir değişiklik olması tabi ki imkansız ama ilk sürdüğümde cildimin yeterince nemlendigini gördüm . Yağlı bir cilde sahibim ve bu tarz ürünlerle hiç uyum yakalayamadım. 5 saat oldu kullanali ve yüzümde herhangi bir yağlanma durumu söz konusu olmadı . Yüzüm hala nemli ve görünüş olarak 12 saat çalışan biri olarak yorgun bir gün geçirdim ama mükemmel derecede gözle görülür etkisi varmış gerçekten. Ürünün direk sitelerden satış fiyatına baktım. Uzun süreli kullananların yorumlarını okudum ve aynı cilt sorunlarına sahip kişilerin oldukça memnun olduklarını gördüm . Bende 5 saatlik bir süreden sonra gözlemlediğim kadarıyla cilt bakım rutinime bu ürünü eklemeyi kesinlikle düşünüyorum ve yağlı akneye meyilli ciltlere sesleniyorum. Gözünüz kapalı alabilirsiniz arkadaşlar
Paketi açar açmaz hafif ve güzel kokusu ilk olarak dikkatimi çekti. Cildime uygularken ilk dikkatimi çeken cildim tarafından hemen emilmesi oldu. Dokusu ve yapısı cilde çok uyumlu. Cildimi çok iyi nemlendirdi. Sürdüğüm ilk alda cildim yumuşacık oldu. Gün içinde yani krem yüzümdeyken cilt tonum eşit ve düzenli görünüyordu. Tarafsız yorum yapmam gerekirse numune kırışıklık Gidermesi hakkında yorum yapabilmem için yeterli değil sadece iki gün deneyimleyebildim çünkü. Ama düzenli kullanımda kırışıklıkları gidereceği düşüncesindeyim. Çünkü cildime çok iyi geldi. Çok beğendim. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakın zamanda orijinal boy ürün almayı düşündüğüm nadir ürünlerden. Çünkü her ürünü kolay kolay beğenmem. Teşekkürler Denebunu teşekkürler L'Oreal
Dokusu ve kokusu çok güzel, sürdükten sonra hemen emiliyor, benim cildim çok kuru bu yüzden beğendim diyebilirim. Kuru ciltler için ideal. Sürünce Bir süre hafif bir yapışkanlık hissediliyor sonra hemen geçiyor sanırım biraz yağlı bir krem. 2 adet deneme ürününün ikisini de kullandım ve cildimde Bir problem yaşamadım. Dolgunluk hissi verdiğini farkettim, uzun süre düzenli olarak kullanırsam ince çizgilere de etki edeceğinden eminim. cildimi tahriş etmiyor kızarıklık yapmıyor kırışıklığım olmasa da ince çizgi oluşumunu engellemek için kullanıyorum loreal yaşlanma karşıtı ürünlerde çok başarılı, yeni favorim her ay bakım listeme eklendi. deneme fırsatı verdiğin için teşekkürler denebunu.com
İlk kullanımda bile kendini ispat etti.Yüzüme sürerken dolu dolu,yumuşacık,bal kıvamında,kadife Cilt gibi bir his veriyor.8-10 saat sonra dahi kalitesinin ne kadar arttığını hissedebiliyorsunuz.Hatta makyajın altından bile.Bu da tabi insana mutluluk veriyor.Ciltte çabuk emilim yapıyor -tabi benim cildim kuru ondan olabilir-,kesinlikle kalıntı yapmıyor.Daha parlak,daha gergin,daha genç görünüm dağlıyor.Hafif bir dokusu var.Daha önce rahatsız olduğum krem kokuları gibi değil.Çok da hoş bir kokusu var.Cildimde asla kızarıklık,kaşıntı veya deformasyon yaratmadı.Cildime tamamen parlaklık ve canlılık kattı.Alkışlıyorum.
Yaşım gereği herhangi bir yaşlanma karşıtı ürün kullanmıyorum. Fakat inanılmaz kuru bir cilde sahip birisi olarak ürünün nemlendirici özelliğine hayran kaldım 1.5 ml ürünü 2 kere kullandım ve az bir miktar bile yoğun bir şekilde nemlendirip cildimi yumuşacık yaptı. Cildi parlak göstermesinin yanında parlaklığın yağlılık gibi durmaması da ayrıca hoşuma gitti. Cildimin kuruluğunu gidermek için yıllardır kullandığım nemlendirici kremler gibi 1-2 saat sonra eski haline dönen cildime inanılmaz iyi geldi ve uzun süreli etki yarattı. İlk hedefi kırışıklığı gidermek olan bir ürünün cildi böylesine bakımlı, nemli ve parlak göstermesi inanılmaz. Teşekkürler.
Ürünün gece kremini zaten kullanıyordum. Gündüz kremi olarak başka bir markayı tercih etmiştim. Denemek istediğim, memnuniyeti çevremden de sıkça duyduğum bu ürünü tecrübe edebilmek beni memnun etti. Kullanımdan sonra cildimin ürünü kolay emmesi, sonrasında verdiği nemlilik hissi ve üzerine makyaj yapıldığında özellikle ürünün kusmaması tercih sebeplerimdendir. Gece kremi ile düzenli kullanıldığında özellikle ince çizgileri ve sarkmaları yok edeceğine eminim. Başkalarına tavsiye edip, kendimin de uzun vadede kullanacağım bir ürün
Pro-Xylane ile zenginleştirilmiş üstün formülü ile kanıtlanmış 3 etkinin sevdiğim yönü; Kırışıklıkları azaltması, Cilt dokusunu düzeltmesi, Cildimi sıkılaştırması, sarkmaları toparlaması Ürünü iki gün üst üste kullandım. Kullandıktan ilk on beş dakika sonra cildimin net bir şekilde gerildiğini hissediyordum. Ürünün daha çok hoşuma giden özelliği de cildimin nemli kalmasıydı. Ürün kokusu ve dokusu acısından mükemmel. Kokusu mutluluk veriyor. Dokusu ise pürüzsüz bir cilt sağlıyor. Cildimi yumuşacık yapıyor. Ürünü çok beğendim. Herkese de tavsiye ederim...
Öncelikle ürünün kokusu muhteşem. Daha önce benden yaşça büyük bir arkadaşımın kullandığını ve çok memnun kaldığını biliyordum. Gerçekten de söylediği gibiydi. Çok kısa bir sürede -gelen deneme boy paketini ikiye bölüp kullanmama rağmen- cildimi yumuşacık yaptı. Derinleşmiş olan kırışıklıklarımı bile azaldığını farkettim. Bu kadar kısa bir sürede ve bu kadar az bir ürünle bu sonuca varmak beni aşırı mutlu etti. En kısa zamanda kendime üründen sipariş edeceğim. Teşekkür ederim.
Loreal saf kili almayı düşünüyordum fakat emin olamayıp almamıştım. bu kutu sayesinde ürünü deneme şansım oldu ve almadığıma pişman oldum.. cildimi pürüzsüz ve beyaz yapıyor, yumuşacık oluyor. ilk sürdüğümüzde yüzümüz biraz geriliyor ama yıkayınca gerçekten kendinizi ferahlamış hissediyorsunuz. Bunun yanında diğer ürünler de aynı şekilde cildimi pürüzsüz yapıyor ve ferahlamış,tazelenmiş gibi hissediyorum. Ben çok memnun kaldım almayı da düşünüyorum size de tavsiye ederim


