Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Red Bull Energy İçeceği
amazon-image
Red Bull Energy İçeceği

Red Bull Energy İçeceği

Red Bull  · mywings.redbull.com
  4.43  (12444 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster
  • • Red Bull Enerji İçeceği ihtiyacınız olan her anda sizi kanatlandırır.

    • Aktif olduğunuz ve bireysel olarak en iyisini yapmak istediğiniz zamanlar için bire birdir.

    • Red Bull Enerji İçeceği'ndeki su Avusturya ve İsviçre Alplerinden gelen en iyi kalitede dağ suyudur. İçindeki şeker, şeker pancarından üretilir, bütün bileşenler gıda düzenlemesi gereksinimlerine uygundur. Glutensiz, veganlara ve vejetaryenlere uygun, buğdaysız, laktozsuz, süt ürünsüzdür. Hayvan ürünleri veya hayvanlardan elde edilen maddeler içermez. Helaldir ve helal sertifikası vardır.

 

Nasıl Tüketilir?

Yolda, derste ve ders çalışırken, işte, video oyunları oynarken ya da gece veya gündüz dışarıdayken farketmez;  aç bir Red Bull, kanatlan!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%23
%7
%2
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Feyzan Nida Nur D.
Feyzan Nida Nur D. · 26 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak enerji içeceğini sık tüketen biri değilim ama yorucu bi yolculuktan sonra yada uzun saatler ders çalışacağımız günlerde tercih edebileceğimiz bir yol oluyor. Verdiği enerjiden ve tadından memnunum. Tercih konusuna gelirsek redbull'un diğer markalara göre bilinirliği daha yüksek olduğu için bana daha çok güven verdiğini söyleyebilirim. Özellikle her tadı denemek gibi bir isteğiniz yoksa ihtiyaç halinde ilk tercihiniz muhtemelen redbull marka enerji içeceği olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı güzel beklentimi gideriyor zaten isim olarak ve slogan olarakta "Red bull kanatlandırır " kafalarda yer edindiğini düşünüyorum bu yüzden algı açısından satın alma esnasında etkili olur.Fakat burn de tat olarak güzel ve marka olarak akıllar da yer edinmiş bir ürün. Burn biraz daha sert daha havalı bir slogan tercih etmiş red bullsa daha basit gözüken fakat sloganı reklamlarıyla aslında herkesi etkileyen akılda kalıcı gülümsetici herkese işleyen bir yol izlemiş bence buna ek olarak aynı sloganlar ve reklamlar yanında yine çizgisini bozmadan ama Yeni merak uyandırıcı bir şey yapsa zaten uzun zamandır enerji içecekleri çok fazla reklam veya Yen'i bir şey yapmadı şuan böyle bişey satışlarda kısa süre de olsa daha fazla artış küçükte olsa bir patlama sağlayabilir gibi geliyor tabi sağlamayadabilir :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
emine eda a.
Emine Eda A. · 30 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enerji içeceklerine karşı önyargılıydım aşırı şekerli ve asidik bir tat bekliyordum ancak iyi soğuttuğum kutuyu açar açmaz güzel bir koku aldım ve içtiğimde damakta bıraktığı tadın aroması çok güzeldi. Rengi çok hoş altın bir sarı. Asitliği ve şeker oranını tam kıvamında buldum. Midemi rahatsız etmeyecek ve şişkinlik yapmayacak kadar güzel bir asit ve su içme ihtiyacı gütmeyeceğim kadar güzel ve içimi kolaydı. Red bull ile ilgili internette biraz araştırma yapma şansı yakaladım ve 500 ml red bull üzerinde yapılan araştırmada beyin odaklanmasını ve hafızayı %25 arttırdığıyla ilgili bir sonuca ulaştım. Bu da ürünü daha sık tüketmeme sebep olacak nedenler arasında yer alıyor :).
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Y.
Betül Y. · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orta okuldayken arkadaşlar arasında tadına bakmıştım ama hatırladığım kadarıyla sevmemiştim. Bence kokusu biraz turunçgilleri anımsatıyor, eğer o kokuyu seviyorsanız bayılacaksınız. Ama o koku bende şurup kokusunu canlandırdığı için başlarda yine sevemedim. Ama sonrasında güzel gelmeye başladı. Bu arada içinde alkol olduğunu düşünenler var, alkollü bir ürün değil. Ve bazı çatlak arkadaşlarımdan da biliyorum. Sınav haftasında uyanık kalmak için enerji içeceği, kahve, hatta buna kola katıp içenler var. Yapmayın. Vücuda o kadar kafein yüklenme.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asude E.
Asude E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enerji içeceğini genellikle ders çalışırken tüketiyorum. Kafein içerdiğinden dolayı geç saatlere kadar uyanık kalmama yardımcı oluyor. Red Bull normalde de severek tükettiğim bir marka, ilk deneyim olmadı yani. Önerir misin derseniz kesinlikle. Yorgun olduğunuz ve çalışmanız gereken zamanlarda özellikle kurtarıcı olabiliyor. Tadı da oldukça lezzetli. Sadece fiyatı biraz yüksek bence. Ayrıca 250 ml dışında 150 ml gibi daha küçük boyutlarda da satılsa iyi olabilirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuyla, tadıyla, kutusuyla, açma halkasındaki minik detayıyla...tek kelime ile mükemmeldi. Gün içerisinde genelde yorgun olurum fakat içeceği tükettikten sonra arada büyük bir fark oldu. Kendimi çok enerjik hissetmeye başladım ve etkisi çok uzun sürdü. Daha önce bir çok enerji içeceği markasını denedim fakat Red Bull markasıyla ilk deneyimimdi ve her yönden bayıldım. Bir daha farklı bir marka enerji içeceği kullanacağımı sanmıyorum. Beklentiyi fazlasıyla karşılıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Y.
Gizem Y. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçindeki şeker oranından dolayı gazlı ve meşrubat formlu içecekleri olabidiğince az kullanmaya çalışıyorum ancak işlerin yoğun olduğu ya da geç saatlere kadar çalışmak durumunda olduğum zamanlar enerji içeceği tüketmeyi tercih ediyorum. Devamlı kullanıldığı takdirde etkisini azalttığı kanaatindeyim. Bu sebeple herkesin sağlığını düşünerek kontrollü tüketmesi gereken bir ürün bence. Göndermiş olduğunuz Red Bull da bahsetmiş olduğum şekilde amacına uygun olarak tüketildi. 💪 Teşekkür ediyorum. 🙃
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif T.
Elif T. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Redbull'u genel olarak geç saatlerde çalışmam, sabahlamam gerektiğinde veya uykusuz olduğum günlerde gün içinde biraz uykum açılsın diye tüketiyorum. Çok sıcak içecek tüketen biri değilim o yüzden böyle durumlarda Redbull'u kahveye tercih ediyorum. Sürekli tüketilecek bir ürün olduğunu düşünmüyorum kendi açımdan ancak ihtiyaç olduğunda elimin ilk gittiği marka Redbull oluyor. İçerken rahatsız edici bir tatlandırıcı veya aroma tadı hissettirmediği için diğer enerji içeceklerine göre daha kaliteli geliyor bana.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek Ö.
Melek Ö. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Redbull yıllardır bildiğim ve severek içtiğim tek enerji içeceği markasıdır. Diğer enerji içeceklerine nazaran daha kaliteli buluyorum hem marka olarak hem de tat olarak. Redbullun pazarlama olayını da güzel buluyorum üniversite zamanlarımda kampüsteki aktivitelerinden dolayı biliyorum. Bunca zamandır bilinmesinin ve sevilmesinin nedeni kalitesini asla yitirmemiş olmasıdır. Çok sık enerji içeceği tüketmesekte, tüketeceğimiz zaman aklımıza gelen ilk ve güvenli bir isim olduğunu düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef Y.
Sedef Y. · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enerjinizin düşük olduğunda fulleyen bir içecek. Enerji içeceklerini çok tüketmem ama gerekli olduğu durumlarda kahveden sonra ilk aklıma gelen redbull. Uykusuz kalmak istemediğiniz zaman bazen kahve bile yeterli olmayabiliyor bu durumda enerji içeceklerinin çok faydası oluyor. Diğer enerji içeçeklerine göre bence aralarında en iyi tada sahip. Ne kola kadar çok asitli, ne de meyve suyu kadar yoğun. Biraz fazla şekerli sadece, bu problemi de buzla birlikte tüketirseniz çözebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.