Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Red Bull Zero
amazon-image
Red Bull Zero

Red Bull Zero

Red Bull 
  4.33  (1042 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Alıştığın Red Bull tadı şimdi sıfır şeker sıfır kaloriyle. Yeni Red Bull Zero, sıfır kaloriyle kanatlandırııır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%28
%9
%3
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İbrahim Eray Kesmeli
İbrahim Eray Kesmeli · 22 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
“Denebunu sayesinde Red Bull Zero’yu deneme fırsatı buldum. Şekersiz olmasına rağmen tadı klasik enerji içeceği hissini büyük ölçüde koruyor. Özellikle fazla tatlı içecek sevmeyenler için daha dengeli bir seçenek olmuş. Soğuk tüketince tadı çok daha güzel geliyor. Gün içinde enerji düşüklüğü hissettiğim zamanlarda pratik bir alternatif oldu. Şekersiz bir ürün olmasına rağmen aroması zayıf kalmamış, bu yönünü başarılı buldum.”
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatmanur M.
Fatmanur M. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diyet yapanlar, kan şekerine dikkat edenler veya gereksiz kalori almak istemeyen sporcular için pratik bir enerji kaynağı. Enerji ve odaklanma sağlayan kafein, taurin ve B vitaminleri oranları orijinal kutuyla tamamen aynı. Red Bull Sugarfree’ye kıyasla, orijinal (şekerli) Red Bull tadına çok daha yakın bir aroması var. Şekersiz içeceklerdeki o yapay tatlandırıcı hissi bu versiyonda daha az belirgin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice C.
Hatice C. · 23 · Burdur
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle zero oluşu çok iyi hoşuma gitti. Şu an zayıflama sürecinde biri olarak şeker yok kalorisi çok az olması diyet açısından iyi. Tadına bakacak olursak. Çok bi fark yok diyebilirim normal olana göre şeker tadını az hissediyorsunuz zaten ama zero olduğu için tatsız da değil güzel bi aroması var. Yani diyetteyken en ideal içeceklerden birisi olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümran Feray Ç.
Ümran Feray Ç. · 24 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Red Bull Zero yu denedim ve gerçekten beklediğimden daha iyi çıktı tat olarak klasik enerji içeceği hissini veriyor ama şekersiz olmasına rağmen içimi çok ağır değil özellikle gün içinde enerjim düştüğünde iyi toparlıyor odaklanmamı da artırıyor şekerli versiyonlara göre daha hafif hissettirdiği için tercih edilebilir genel olarak beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yelit nur k.
Yelit Nur K. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle çok fazla enerji içeceği tüketen biri değilim fakat zero diğerlerine göre daha az şekerli bu yüzden sizi baymıyor kalorisiz olması ekstra avantaj sağlıyor ayrıca farklı içecekler ile karıştırıldığında da daha az bir tat veriyor ben bu özelliğini çok sevdim çünkü neyle karıştırırsan karıştır sadece enerji içiyor gibi oluyordu diğerleri bu öyle değil
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket V.
Buket V. · 23 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sugarfree varken neden tekrar bir “Zero” adı altında ürün çıkartmışlar demiştim ama bu çok daha iyiymiş. Sugarfree orijinal tattan biraz uzak kendine has bir tada sahip ama bu benim alıştığım orijinal tada çok daha yakın şekersiz ve kalorisiz versiyonu. Çok enerji içeceği tüketmemekle birlikte bunu tekrar alacağımı net olarak söyleyebilirim. Başarılı 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Almila B.
Almila B. · 26 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Red Bull markasını denemem bu ürünle oldu. Kokusu diğer enerji içecekleriyle tamamen aynı. Şekersiz olduğu için tadının kötü olacağını düşünmüştüm ama şekerli enerji içeceğiyle bir tat farkı yok gibi. Şekersiz olduğunu bilmesem “şekersiz” demem asla. Ben genel olarak enerji içeceği tüketmeyi tercih etmediğim için satın alacağımı düşünmüyorum ancak tüketen kişilere rahatlıkla önerebilirim. Hem tadı güzel hem de gerçekten enerji verdiğini hissettim. Özellikle çok yorgun hissettiğim ve uykumun olduğu bir anda tükettim ve yorgunluk hissi de uyku isteği de gitti. Gerçekten ürünle mi alakalı yoksa böyle bir etki beklediğimden kaynaklı beynim kendini buna mı inandırdı hiçbir zaman bilemeyeceğim🫠 Genel olarak enerji içeceği tüketen kişilerin memnun kalacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara İ.
Dilara İ. · 23 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı memnun kaldığım bir ürün çünkü Red Bull markasını zaten çok seviyorum. Enerjiye ihtiyacım olduğunda tüketiyorum. Sadece şeker ve kalori yüzünden bazen çekinerek tüketiyordum. Şimdi ise Red Bull Zero'nun üretilmesi, bu soruna tamamen çözüm sunuyor. Doyasıya alıp kullanacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra E.
Esra E. · 22 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enerji içeceği tadını çok seviyorum ama şeker yüklemesi yapmak istemediğim yoğun günlerde (özellikle nöbetlerde veya ders çalışırken) direkt elim buna gidiyor. Klasik Red Bull tadına inanılmaz yakın, hatta bazı sıfır şekerli içeceklerdeki o yapay tatlandırıcı hissi bunda neredeyse hiç yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem K.
Gizem K. · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı klasik redbull a göre biraz farklı Şahsen daha güzel olduğunu düşünüyorum Şekersiz oluşu ve kalori açısından düşük oluşu tercih sebebi İçindeki meyve aroması güzel içerken şekersiz olduğu belli olmuyor Normalde çok sık enerji içeceği içmem ama sınav döneminde vazgeçilmezim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.