Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pure Line Tatlı Portakal ve Buğday Özü Duş Jeli
amazon-image
Pure Line Tatlı Portakal ve Buğday Özü Duş Jeli

Pure Line Tatlı Portakal ve Buğday Özü Duş Jeli

Pure Line  · www.instagram.com
  4.66  (1080 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Pureline Duş Jelini bir sünger yardımıyla nemli cildinize masaj yaparak uygulayın. Sonrasında durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%20
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rabia K.
Rabia K. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duş jellerine karşı hep bir önyargım vardı. Yeterince temizlemediklerine ve kokularının kalıcı olmadığına inanıyodurdum. Ama Pure Line tatlı portakal ve buğday özlü duş jeli benim bu önyargımı yıktı. Şişenin kapağını açar açmaz etrafı muhteşem bir koku kapladı. Vücuduma uyguladığında çok güzel köpürdü ve duruladıktan sonra cildim nemli kaldı. En önemlisi ise o muhteşem kokusunun uzun süre üstümde kalması oldu. Bu ürüne kesinlikle 5 üzerinden 5 veririm ve bendeki bitince yenisini alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü begendim. Normalde daha lavanta gibi rahatlatıcı kokuları tercih ederim. Ama portakal kokusu gerçekten hoşuma gitti. İlk başta hafif geliyor ama sonrasında koku daha da güzel bir şekilde hissediliyor. 12 saat kalıcı mı emin değilim ama duştan sonra bile güzel bir koku hissettim❤️ Bu arada duşumda ikeadan aldığım raflardan var ve ürün boyutu nedeniyle alt rafa sığmıyor. Ambalaj yüksekliği bir tık alçaltılabilir, daha kullanışlı olur🙋🏻‍♀️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma A.
Fatma A. · 39 · Kilis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir duş jeli aşığı olarak bu ürüne onay verdiğimi rahatlıkla söyleyebilirim. Kokusunu beğendim, kalıcılığı zaten mükemmel o konuda hiçbir şüphe yok. Fakat karamel, çikolata, vanilya gibi kokular getirilse daha güzel olur. Portakal kokusunu pek sevmem(yine de yakışmış, fakat tercih etmem). Sadece tek önerim koku seçeneği getirilmesi olur. Onun dışında çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar U.
Pınar U. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çıktığında sosyal medya ve televizyon reklamlarında bu ürünü defalarca gördüm ve merak ettim açıkçası indirimi bekledim.Denebunu'da bu ürünün çıkmasına çok sevindim bana kullanma fırsatı gösterdiler. Öncelikle kokusu ve ambalajı çok güzel. Cildimde herhangi bir olumsuz etki göstermedi aksine kokusu gerçekten çok kalıcı. Çok memnun kaldım. Çevreme de tavsiye edeceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Canan E.
Canan E. · 39 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gercekten harika bir duş jeli. Yogunluk, koku,kalıcılık ve köpürme olarak ortalamanın gayet üstünde. Kendi kullandığım farkli marka duş jeline oranla bunu daha çok beğendim.Bize bu ürünü tanıştırdığınız için denebunu ya teşekkürler. Sigara kokusuyla bütünleşen eşim bile ilk defa gerçekten gün boyu misler gibi koktu.Kalıcılık süper..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem D.
İrem D. · 26 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Baýıldım........ Tenime bu kadar yakışan duj jeli oda arkadaşlarımı da bayılması kokusu çok güzel geldiği gibi yıkandım, kokusu halen üstümde bu kadar iyi olamaz süper duj jelim favori bundan sonra bu kesinlikle, üstelikde doğal olması harika, bitince hemen alıcam bir daha
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem B.
Sinem B. · 35 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk etapta kokusu çok hoştu ciddi anlamda çok güzel bir kokusu var!! Farklı bir marka duş jeli kullanıyordum ama bittiğinde kesinlikle pureline duş jeli almayı düşünüyorum hem köpürmeside gayet başarılıydı sürekli yenilemek gerektirmedi aynı zamanda rahatlatıcı bir his yaratıyor 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
saliha e.
Saliha E. · 39 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayildimm muhtesem bisey dustan bi cikiyorun koku yayilio heryere miss gibi kokuyo vucutta cokta kalici cokta guzel kokusu var vede cok kopurmesi guzel sampuan olarak kullanilincada saclara yumusaklik parlaklik kazandrior oyondende cok sevdim muhtesem herkesede tavsiye ettin yine almayi dusunyorum😊👌👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra T.
Esra T. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alkol, paraben ve renklendirici içermemesi benim için ürün seçerken ayırt edici bir etken bir de buna ek olarak kokusunun güzelliği de göz önünde bulundurulursa gerçekten çok çok başarılı bir ürün. Diğer kokularını da deneyip kendime en uygun olanını bulup duş jelinde yolumu bu ürünle devam ettireceğim gibi duruyor!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Özdemir
İrem Özdemir · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmadan önce ilk kokusuna bakarım mutlaka ve beni bu koku çok etkiledi, 1 ay öncesi deneme amaçlı alıp bağımlılık haline getirdim, denebunu resmen içimi okuyup bana tekrardan kullan dedi!!! Favorim her zaman palmolive çilekli duş jeli olmuştur, ama artık ondan daha fazla sevdiğim bir duş jeli oldu ❣️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.