Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Propia Sivilce Karşıtı Yüz Temizleme Jeli
amazon-image
Propia Sivilce Karşıtı Yüz Temizleme Jeli

Propia Sivilce Karşıtı Yüz Temizleme Jeli

Propia  · www.propia.com
  4.48  (1199 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster
  • Propia Anti-Pimple Face Wash içeriğindeki ProperCare™ patenti sayesinde cildi, gözenekleri tıkayan yağdan ve kirden derinlemesine arındırır.
  • Akne oluşumuna neden olan fazla sebumu dengeler.
  • Siyah noktaların görünümünü azaltmaya yardımcı olarak cilt yüzeyinin daha pürüzsüz ve canlı görünmesine destek olur.
  • İçeriğindeki güçlü bileşenler sayesinde cildin doğal dengesini sağlamaya yardımcıdır.
  • Sivilceler oluşmadan önce ortaya çıkan ve çıkabilecek olan rahatsızlık hissini ve kızarık görünümü yatıştırarak sivilce karşıtı etki gösterir.
  • Yüksek toleransa sahiptir.

Nasıl Kullanılır?

Bir miktar Propia Anti-Pimple Face Wash temizleme jelini elinizde su ile köpürterek yüzünüze nazikçe masaj yapın, bol su ile durulayın. Sabah ve akşam kullanımı uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%25
%5
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Didem K.
Didem K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
markanın üçlü setini kullanıyorum; temizleme günlük bakım nemlendirme ve gece kremi, hepsi ayrı ayrı yüze uygulandığında yapışkanlı hissi veriyor ancak kısa bir süre sonra gidiyor bu his. üçlü bakımı kullandığımda sabah neme doymuş bir yüz ile uyanıyorum bebeksi mi bebeksi 🥰😍sivilcelerime de iyi geleceğine inanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sabire Ö.
Sabire Ö. · 32 · Sinop
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde bir şeyleri düzenli olarak kullanmayı hiç sevmem ama etkisini ölçmek için düzenli olarak kullandım :) yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ürün zor köpürüyor ama güzel temizliyor burnumda siyah nokta neredeyse hiç kalmadı ben memnun kaldım düzenli olarak kullanmaya devam edeceğim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi nisa H.
Ezgi Nisa H. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı karma bir cildim var bu aralar sivilcelenme sorunu yaşadığım için bu ürünü tercih ettim. Yoğun jel formunda az ürün tüm yüze yetiyor ve tamamen arındırıyor, kokusu hafif ve güzel. Özellikle yaz mevsiminde bol bol kullanırım. Kıvamı yoğun olduğu için 150ml uzun bir süre kullanılır. Kuru ciltler sevmeyecektir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena D.
Sena D. · 25 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Propia yüz yıkama jelini yüzüm oldukça yağlı ve sivilceye meyilli olduğu için denemek istedim ve bayıldım. Yıkadıktan hemen sonra cildimin yağ oranını dengeledi ve gün içinde tekrar yağlanma olmadı. Kokusu çok temiz hissettiriyor. Ufacık bir damlası tüm yüze yetiyor. Çookk beğendim 10/10
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis Ö.
Melis Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu güne kadar kullandığım yüz yıkama jellerinin arasında en iyilerinden biri. Çok kuru bir cilt tipim var ve yüzümü yıkadığımda her zaman daha çok kuruyor fakat Propia yüz yıkama jeli ile yıkadığımda aksine nemlendiriyor ve çok pamuksu bir etki bırakıyor. Çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Özge E.
Emine Özge E. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün aşırı güzel kokuyor öncelikle. Cildimi bozduğumu düşündüğüm zamana denk geldi denemem ve toparlamamda yardımı olduğunu düşünüyorum çünkü bazen hiçbir şey kullanmadan sadece temizledim. Yağlı bir cildim var sivilce çıkartamaz ama kabarık kabarık kalır ve bu durum beni rahatsız eder bu oldukça azaldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NUR C.
Nur C. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben aşırı sevdim. Cildimin t bölgesi yağlanıyordu, neme ihtiyaç duyduğu zamanlarda oldukça sık görülüyordu ve sivilcelerim vardı. Yaklaşık 15 gündür düzenli olarak kullanıyorum bunun yanında gözle görülür etkileri çok fazla. Yüzümü yıkadığımda nemlendiriyor ve sivilcelerim neredeyse geçti. Kesinlikle tavsiye ediyorum💖🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Lale G.
Lale G. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel ve hafif bir parfüm kokusu var. jel yapısını beğendim. ve öyle aşırı köpürmüyor. içeriği güzel olduğu çok belli. Sebumu dengelemesi güzel. Yüzümde gerginlik olusturmadi ama yine de nemlendirme ihtiyacı oluyor illaki. Ben çok beğendim bittiğinde yine almayı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice Sare K.
Hatice Sare K. · 29 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün karma ve yağlı ciltler için olmasına rağmen aşırı kurutmuyor. Cildimde herhangi bir hassasiyete neden olmadı. Henüz çok uzun zamandır kullanmıyorum bu sebeple uzun vadede etkilerini bilemiyorum fakat ben kullanırken yeni sivilcem çıkmadı var olanları da çok büyümedi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket B.
Buket B. · 37 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim, karma ciltliyim dönemsel olarak tek tük sivilcem çıkıyor fayda göreceğimi düşünerek aldım, şu an yüzümde sivilce yok o yüzden etkisini bilemiyorum ama ben temizleme performansını sevdim az bir miktar yetiyor ve cildimi kurutmadı germedi memnun kaldım tekrar tercih edebileceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.