Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Propia Bakım Seti
amazon-image
Propia Bakım Seti

Propia Bakım Seti

Propia 
  4.43  (195 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster
  • Karma, yağlı ve sivilce eğilimli ciltlere özel geliştirilen Propia Bakım Seti doğal ve yüksek performanslı aktif bileşenleri sayesinde sivilce karşıtı etki sunarken yeni cilt kusurlarının oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
  • İçeriğindeki ProperCareTM patenti ile, gözenekleri ölü hücrelerden, yağdan ve kirden arındırır, sebum dengesini düzenler.
  • Siyah noktaların görünümünü azaltmaya yardımcı olur ve matlaştırıcı etki sunar. Bu sayede cildin daha pürüzsüz görünmesine destek olur.
  • Yüksek toleransa sahiptir.

Nasıl Kullanılır?

Propia Bakım Seti içeriğindeki ProperCareTM patenti sayesinde 3 adımda etkili ve pratik bakım sunar.

  1. Adım; arındır.
  2. Adım; nemlendirir.
  3. Adım; yeniler.

Güne başlarken Step 1 ile cildinizi arındırın, Step 2 ile nemlendirin. Uyku öncesi ise Step 1 ile temizlediğiniz cildinizi, Step 3 ile yenileyin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%43
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Duygu E.
Duygu E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gayet güzel kokuyor kullanımının adımlar halinde olması ve hediye ürün gönderilmesi inceliği çok hoş gözenekleri çok güzel temizliyor gece ve gündüz kremleri oldukça etkili hediye jel ise cilde ferahlık sağlıyor. Ürünü deneme fırsatı tanıdığınız için teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esma ö.
Esma Ö. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Henüz uzun vadeli deneyimlemedim. zaten bugün ulaştı elime kutum. içeriklerinin temizliği daha ilk kullanımda kendimi gösterdi. cildimi asssla yormadı jel ve Nemlendirici. yanında hediye olarak gönderilen peeling de çok yumuşak ve yüzü çizmeyecek kıvamda
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı Ö.
Nazlı Ö. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu üçlü seti tüm aşamaları yek pakette topladığı için çok sevdim. Derinlemesine temizlerken verdiği his cildi kurutmadan fazla yağdan kurtarması çok başarılı. İlk andan itibaren gözeneklerdeki temizlik hissediliyor. Oldukça beğendim. Tavsiye ediyorummm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak Ö.
Başak Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Temizleme jeli gözenekleri çok iyi temizlemesine rağmen asla kurutmuyor kurusa bile günlük kremi sürdüğüm gibi yumuşacık oluyor. Gece ve gündüz kremlerinin yağsız bir yapıya sahip olmasına bayıldım, gündüz kreminin spfli olması da cabası.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün harika bir ürün derinlemesine temizledi t bölgesi yağlı siyah noktalı bir cilt tipine sahibim yaglandirmadi ve gündüz gece kremleri muazzam dokusu var gunuduz kremi hafif renkli gün içinde daha canlı görünmesini sagliyor bayıldım 🤩🤩🤩🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra D.
Büşra D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünle denebunu sayesinde tanıştım hem uygun hem kaliteli olması Beni cezbetti. Set halinde olması ve hangi ürün ne zaman kullanıllacağının yazması çok kullanışlı olmuş. Çok memnun kaldım. Hem dokusu hem kokusu mükemmel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz K.
Deniz K. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi kurutmamasi, yapışkan hissi olmaması ve spf li olmasından dolayı benim ilk üçüme girer. Yanında gelen jel peeling mükemmel. Cildimi yenilediğini görmeme gerek yok hissediyorum. Başka ne istenebilir ki
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya U.
Derya U. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımdan itibaren gözle görülür şekilde siyah noktalarda azalma ve cildi nemlendirirken yağlı his bırakmayan bir yapısı var. Karma/yağlı ve problemli ciltlere hiç düşünmedem almalarını tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 48 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun hep pratik hem hoşgörülü ve ferah. Kullandıktan sonra kendimi yenilenmiş gibi hissettim ve 1 haftalık kullanımdan sonra farki herkes fark etti. Gunluk rutinime bu ürünlerle devam etmeye karar verdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İdil S.
İdil S. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 gündür kullanıyorum ve cildimde gözle görülür bir fark var. Setin bütün adımları kapsamasını çok sevdim. Yalnızca 3. adım kremi ne kadar çalkalasam da homojen bir şekilde çıkmıyor umarım bir kaç kullanımdan sonra olması gereken kıvama ulaşır. 1. adım temizleyici jel çok güzel. Tek dezavantajı kutusunun sıkmalı olmadı ben pompalı ürünleri daha çok seviyorum. 2. adım nemlendirici içinde spf15 olmasıyla güneş kremi gibi bir yapı bırakıyor ama sorun değil. Hepsi için genel bir eleştirim ise parfümlü olmaları, parfümlü ürünler benim cildimi tahriş edebiliyor. Şimdilik öyle bir şey olmadı ama yine de biraz yanma hissediyorum sürerken cildimde.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.