Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Prima Premium Care 4 Adet - No:2 (4-8 kg)
amazon-image
Prima Premium Care 4 Adet - No:2 (4-8 kg)

Prima Premium Care 4 Adet - No:2 (4-8 kg)

Prima  · www.prima.com.tr
  4.84  (3637 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Pediatristlerin 1 numaralı tercihi Prima Premium Care, Cora-Soft kalpli yumuşak Prima'nın en iyi ve en yumuşak korumasını sağlar. Islaklığı hızla emen ve hava alabilen emici kanalları ile bebeğinizin altını kuru tutarken cildinin hava almasını sağlar. Göbek bağı oyuntulu tasarım yenidoğan bebeklerin cildine mükemmel uyum sağlar. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%10
%0
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif G.
Elif G. · 34 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim ilk doğduğu zaman prima premium care aldım ve çok memnun kaldım sonra başka bir marka denedim ve arasında ki farkı gözle görülür olarak anladım. Hem bebeğimin cildine çok uyumlu hem de koruması çok güzel. Arkadaşlarıma tanıdıklarıma tek tavsiyem bu ürün oluyor çünkü çok memnunum. İyi ki de bu ürünü almış ve kullanıyorum. Alacak olanlara kesinlikle tereddüt etmeden tavsiyemdir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülce B.
Gülce B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima zaten her iki çocuğumda da gözüm kapalı tercih ettiğim tek marka olduğu icin bu ürün beni çok mutlu etti. Normalde prima kullanıyorum ancak premium care denememiştim. Her zaman olduğu gibi yine beni yanıltmadı. Gece kullandığımda bile herhangi bir sızdırma durumu oluşmamıştı ve bebeğimin cildine hiç rahatsızlık vermedi. Kesinlikle ilk fırsatta satın alıp kullanmaya devam edeceğiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müzeyyen A.
Müzeyyen A. · 29 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima zaten kullandığım bir marka. Kızım için en iyi bebek bezi olduğunu düşünüyorum 🥰 açıkçası çok memnunum çevremdeki herkese de çok öneriyorum. Fiyat olarak diğer markalara göre daha pahalı ama kızımın sağlığı için buna değer ☺️ Aklınızda soru işaretleri varsa hiç düşünmeyin ve primayı tavsiye ederim ☺️ Her kutuda keşke prima ürünleri olsa😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife beste K.
Hanife Beste K. · 28 · Bitlis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim ilk doğduğundan itibaren Prima kullananan biri olarak aşırı memnunum diğer bezlere göre daha ince ve kremli olması ve dendiği gibi uzun süre kuruluk hissi vermesi beni cezbeden tarafları fiyatı kimine göre fazla gelsede bana göre fiyatının karşılığını gerçekten hak eden bir ürün eğer bebeğinizin cildini ve rahatlığını düşünen bir bireyseniz kesinlikle prima kullanmalısınız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin K.
Burçin K. · 40 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 çocuğumda da güvenle kullandım en önemli etkisi kuruluk süresi ve sızdırmaz olması. Prima.ya da üyeyim puan toplayıp istediğimiz ürünle harcamamızı sağlayan güzel faydalı bir siteye sahip. Fiyat olarak diğer bezlere göre pahalı ama fiyatı yüzünden bir zamanlar başka bezlere verdiğim para öylece çöp olunca hızlı şekilde yeniden prima.ya geçtim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mihriban Ö.
Mihriban Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima premium care’ın diğer bebek bezlerine göre daha yumuşak dokusunun olması, uzun süre kuruluk sağlaması ve kokusu harika. Bebeğimizin cildine uyum sağlaması ve pişik yapmaması çok iyi. Çok severek kullanıyorum. Fiyat olarakta bence diğer bebek bezlerine göre daha uygun. Ve çevreme tavsiye ediyorum. Bir daha ki sefere bir paket bekliyoruz :) teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin İnce
Selin İnce · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğum yaptığımdan beri(29/05/20) Prima kullanıyorum fakat fiyatından dolayı premium care hiç kullanamamıştım. Gerçekten en iyisiymiş, gece boyu altını hiç değiştirmeme gerek kalmadı sadece bedeni biraz küçük geldi biz 5-6 numara kullanıyoruz, onun dışında kesinlikle tavsiye ederim Prima kalitesi diye bir gerçek var pişiğe alerjiye tek iyi gelen marka 👍🏼👏🏻🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selma P.
Selma P. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 10 yıl önce kızımda sürekli kullanıyordum azman da çok memnundum şimdide denebunu.com sayesinde yeniden deneme fırsatı buldum ve yıllar geçtikçe kendini çok güzel geliştirmiş bilassa sıvı ksksyi bile içine emip gece boyu kuru tutması çok güzel özellikle ilk gece denedim sabaha kadar bebegimin poposu kupkuru uyandi. Teşekkür ederim denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve M.
Merve M. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldımmmm 🥰 Bebeginizin alti kuru kalsın istiyorsaniz prima premium diyorum yumaşaklıgı , kokusu, modeli, dayanıklıgı ve sızdırmamazlıgı harika bi kere aksam 22:00 den sabah 10:00 a kadar denedim asla sızdırmıyor 😍 Ben zaten prima kullanıyordum Primanin premium serisi harika ve asla degistirmicegim bez markası 😍😍 tesekkürler denebunu.com 😍🥰😘
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin P.
Yasemin P. · 35 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyatı biraz daha uygun olsa süper olur beze bayıldım oğlum doğduğunda 0 numarasını kullanmıştım birtek prima da var diye ilk öyle tanıştım şuan bütçeme uymadığı için farklı marka kullanıyorum ama aklım prima premium care de primanın da en iyisini yapmışsınız mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.