Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eighth Color Pink Lemonade - Yenileyici ve Cilt bariyerini Koruyucu Cilt Bakım Serumu
amazon-image
Eighth Color Pink Lemonade - Yenileyici ve Cilt bariyerini Koruyucu Cilt Bakım Serumu
Eighth Color Pink Lemonade - Yenileyici ve Cilt bariyerini Koruyucu Cilt Bakım Serumu
Eighth Color Pink Lemonade - Yenileyici ve Cilt bariyerini Koruyucu Cilt Bakım Serumu

Eighth Color Pink Lemonade - Yenileyici ve Cilt bariyerini Koruyucu Cilt Bakım Serumu

Eighth Color 
  4.49  (735 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Cildinizin yenilemesi ve cilt bariyerinizin güçlenmesine katkı sağlamak için geliştirilen bu serum içeriğindeki Centella Asiatica ile cildinizin nem dengesini korurken cilt bariyerinin de güçlenmesine katkı sağlar. B12 vitamini, cilt yenilenmesini destekleyerek cildin daha canlı ve sağlıklı görünmesine yardımcı olurken, bisabolol bileşeni cilt bariyerini güçlendirerek nem kaybını önlemeye destek olur ve cildin nem dengesini korumasına yardımcı olur. Bu da cildin daha yumuşak, esnek ve sağlıklı görünmesine katkı sağlar. Seramitler yaş ile birlikte cildinizde azalan nemi geri kazanmanızı destekler. Vitaminler ve lipitlerle zenginleştirilmiş formülü ile cildinize canlı ve enerjik bir görünüm verir. Zencefil, aynısefa ve at kestanesi gibi doğal güçlü bileşenlerle cildinizi korurken, cilt bariyerinizi güçlendirmeye yardımcı olur. Gün içinde maruz kaldığınız çevresel faktörlere karşı bir kalkan oluşturarak cildinizin sağlığını destekler.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%26
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Senem C.
Senem C. · 42 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eighth color pink lemonadei çok beğendim, ürünü bir kaç gündür kullanıyorum ve cildime çok iyi geldiğini düşünüyorum. hassas bir cilde sahibindir onun için her ürünü kullanamam ama bu üründe hiç bir sorun yaşamadım. cildini yumuşak ve parlak yaptı, kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif G.
Elif G. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BAYILLLDIMMMMM. 1-2 haftadır düzenli olarak kullanıyorum. yüzümü yıkadıktan sonra makyaj altına uyguluyorum, cildimi hemen parlatıyor ve makyajımı çok daha güzel gösteriyor. ilk defa kullandığım bir marka ve ürün, fakat bundan sonra kesinlikle kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
leyla g.
Leyla G. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
setin favorilerimden biri oldu resmen hafif yağ kokusu pembe rengiyle resmen sürdüğüm cildime can, renk geliyo ve asla boya gibi durmuyo tamamen içeriğindeki doğal vitaminlerden cildim canlanıyor yanaklarım kızarıyor yumuşacık yapısı severek kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi T.
Ezgi T. · 35 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürdüğünüz an cildinizdeki kuruluğa bağlı gerginlik hissini anında yok ediyor, ferah ve temiz bir his bırakarak nemlendiriyor. Çok belirgin olmayan tertemiz bir koku alıyorsunuz. Bir kaç gündür kullanıyorum ancak ilk kullanımdan itibaren cildime pozitif ve ışıl ışıl bir görünüm kazandırdığını hissediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra B.
Kübra B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Set içeriğinde bu ürün olması nedeniyle aldım ve almaya da devam edeceğim ürünü gerçekten çok sevdim kullandığınız anda hafifliği hissediyorsunuz kimyasal parfüm kokusu yok cildimi aydınlattı indirimde budukça ve paket içerikleirinde oldukça takip edip tercih edeceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 28 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi toparlayan nadir serumlardan biri oldu. Düzenli kullandıkça kızarıklık azaldı, cilt bariyerim daha güçlü hissediliyor. Yapısı hafif, yağlı bir his bırakmıyor ve hemen emiliyor. Cilt tonumu daha canlı gösterdi, özellikle hassas ciltler için çok başarılı. Fiyatı biraz yüksek ama etkisine kesinlikle değiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
irem hatice ç.
Irem Hatice Ç. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün tek bir ürün sürüp çıkmak istediğimde cildimi ferahlatıp etkili bir görünüm veriyor. Sürüp çıkıyorum. Geceleri kullandığımda sabaha kadar daha etkili olduğunu hissediyorum. Nemlendirici etkisi ile Canlılık ve parlaklık veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra K.
Kübra K. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümde egzamadan kaynaklı pul pul kuru görüntüyü tamamen geçiren harika ürünler. Kesinlikle herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Günde iki kere kullanıyorum ve cildimi inanılmaz rahatlamış hissediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket B.
Buket B. · 31 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kez gördüm bildiğim bir serum değildi ve açıkçası set içinde diye almıştım ama çok güzelmiş doğal içerikli olmasını sevdim cildimi güzel nemlendirdi koku hassasiyeti olanlar için de kokusuz olması çok iyi olmuş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmühan K.
Ümmühan K. · 30 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü uygun fiyata aldığıma çok sevindim kokusuz olması içimi rahatlattı içeriğinde parfüm olmadığına ikna oldum üründen beklentim etkisi olur çünkü kokusu değil elvine çok güveniyorum ürüne de bayıldımmmm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.