Eighth Color Pink Lemonade - Yenileyici ve Cilt bariyerini Koruyucu Cilt Bakım Serumu
Cildinizin yenilemesi ve cilt bariyerinizin güçlenmesine katkı sağlamak için geliştirilen bu serum içeriğindeki Centella Asiatica ile cildinizin nem dengesini korurken cilt bariyerinin de güçlenmesine katkı sağlar. B12 vitamini, cilt yenilenmesini destekleyerek cildin daha canlı ve sağlıklı görünmesine yardımcı olurken, bisabolol bileşeni cilt bariyerini güçlendirerek nem kaybını önlemeye destek olur ve cildin nem dengesini korumasına yardımcı olur. Bu da cildin daha yumuşak, esnek ve sağlıklı görünmesine katkı sağlar. Seramitler yaş ile birlikte cildinizde azalan nemi geri kazanmanızı destekler. Vitaminler ve lipitlerle zenginleştirilmiş formülü ile cildinize canlı ve enerjik bir görünüm verir. Zencefil, aynısefa ve at kestanesi gibi doğal güçlü bileşenlerle cildinizi korurken, cilt bariyerinizi güçlendirmeye yardımcı olur. Gün içinde maruz kaldığınız çevresel faktörlere karşı bir kalkan oluşturarak cildinizin sağlığını destekler.
Puan dağılımı
Seruma bayıldım. Gelir gelmez denedim. Farkı görebilmek için cildimin yarısına uyguladım ve fark inanılmaz. Mükemmel nemlendiriyor ve elastikiyeti artıyor cildin. Bundan sonra sürekli kullanacağım bir serum oldu.
Cildime o kadar iyi geldi ki sabah ve akşam düzenli olarak kullanıyorum ve cildim parladı, nemlendirdi ve cilt tonum eşitlendi tekrar alırım ve öneririm
Daha önce markayı duymamıştım ve markanın herhangi bir ürününü kullanmamıştım. Denebunu ile ilk kez kullandım. Etkisini görmek için sabah akşam düzenli kullanmaya başladım ve gayet güzel olduğunu düşünüyorum. Rengi çok güzel insanı cezbediyor ancak kullanınca herhangi bir renk gözükmüyor. Kokusuz olduğunu söyleniyor ama benim gibi koku hassasiyetiniz varsa mutlaka o kokuyu alırsınız. Ben kokusunu çok beğendim Doğal yağlar kokuyor ve oldukça hoş bir kokusu var. İçeriği temiz bir ürün. cilt bariyerini onarması ve nemlendirmesi güzel. Alıp kullanabileceğim bir ürün çok beğendim
Bu serumu gerçekten çok sevdim. Sürdüğüm anda cildim yumuşacık oluyor, parlak ama yağlı değil. Yapısı o kadar hafif ki yok gibi, hemen emiliyor. Muhteşem rengini diyecek bir şey yok ilk sürerken şeker kız candy gibi oluyorsun sonrasında ise yüze çok güzel uyum saglıyor .Düzenli kullandıkça cildimin daha sakin, daha nemli ve daha canlı göründüğünü fark ettim. Makyaj altında da çok güzel oturuyor .Kısacası beni şaşırttı, beklediğimden çok daha iyi çıktı. Gerçekten tavsiye ederim.(yağlı karma cilt )
Ürünün doğallığı ve güvenirliği nedeniyle uzun zamandır denemek istiyorum ki Denebunu sayesinde tecrübe etmiş oldum. Cildim yaz bitiminde güneş ve deniz sebebiyle kusmalar yaşamaya başlamıştı, kapalı komedonlarım da artmıştı. Ürünü denediğim birkaç gün içerisinde gözle görülür bir parlaklık ve canlılık kazandı. Yapısı ince, karma-yağlı cildimi rahatsız etmedi, aynı zamanda kolay emilmesi de bir artı.
Çok güzel bir ürün rengi çok tatlı ve boya değil b vitaminininden kaynaklanması harika
Öncelikle, evet rengi çok tatlı. Pembe rengini çok sevsem de bir serumda olunca acaba diyerek hepimiz düşünmüşüzdür. B12 kaynaklı bir rengi olması içimi rahatlattı. Ürünü kullandığım zamanlarda cildim gerçekten neme doydu ve o yumuşaklık, hafiflik hissi çok hoşuma gitti. Kokusuz olması ise kullanma konforumu arttırdı. Çok fazla sosyal medyada denk geldiğim ve yorumlarını pek görmediğim bir ürün olmasına rağmen şans vermek istedim. Pişman etmediği için mutluyum.
Özellikle her kadın gibi ben de aydınlık ve parlak bir cildim olmasını çok isterim ve bence o etkiyi bende yarattığını düşünüyorum kokusuz olmasa da beni rahatsız etmedi sanki kokusuz olması daha çok doğal oldu anlamına geliyor benim için diğerlerinin içerisinde parfüm olduğunu düşünüyorum çünkü kokulu şeylerde o yüzden ben gayet memnun kaldım
daha önce bu markanın başka ürünlerini kullanmıştım, hepsi gerçekten vaadettiği şeyi veriyor! bunh ilk kez kullandım ve cildimdeki ışıltısı gerçekten inanılmayacak şekilde gerçek. öyle sim falan değil. nenlemdirmesi aşırı iyiiii. diğrr etkileri için uzun süreli kullanım gerek ama birkaç günde bana hissettirdikleri çok güzel. kesinlikle alınnnn 🌸
Markayı ve ürününü ilk defa deneyimleme şansım oldu. Kullanmaya başlayalı uzun bir süre olmadığı ve başka ürünler de kullandığım için bu ürünün etkisi mi bilemiyorum ancak belirmeye başlayan gözeneklerimde ciddi küçülme fark ettim. Neredeyse yeniden yok oldular. Pink serumların Kore kozmetiğinde meşhur olduğunu biliyorum ve gözlemlemeye devam edip bu ürünü yeniden almayı düşünüyorum.



