Bioderma Photoderm XDefense Ultra-Fluid SPF50+
Photoderm XDefense Ultra-Fluid SPF50+, Sun Active Defense™¹ Patenti ve Environmental Active Defense² Teknolojisi ile en uzun UVA, UVB, kızılötesi ve görünür ışık türlerine karşı %99 DNA Koruması³ sağlar. Cilt yüzeyinde koruyucu bir bariyer oluşturur ve erken yaşlanma karşıtı etki sunar. Detox Science⁴ Teknolojisi sayesinde çevresel etmenlere karşı arındırıcı antioksidan etki sağlar. Beyaz iz ve yağlı bir his bırakmaz. Mükemmel bir makyaj bazıdır. Göz çevresi kullanımı için uygundur. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Sivilce yapmayan formüle sahiptir. Deniz canlılarını korur, su ekosistemine zarar vermez.⁵ Fotostabildir.
¹Sun Active Defense™: BIODERMA patenti. ²Environmental Active Defense: BIODERMA teknolojisi. ³UVB, UVA, görünür ışık ve kızılötesi ışığa maruz bırakılan cildi DNA hasarına karşı koruma, ex vivo çalışma, Fransa 2024. ⁴ Detox Science: BIODERMA teknolojisi. ⁵ AQUATIC ECOSYSTEMS TESTED: mercanlar, mikroalgleri, daphnia üzerinde toksisite olmaması.
Puan dağılımı
markanın bir çok ürünü rutinimde mevcut bu ürüne de bayıldım sürümu kolay emilimi hızlı leke bırakmıyor makyaj altında güzel duruyor bayıldım
çok güzel emiliyor öyle aşırı parlamiyor her anlamda güzel bir ürün tek eleştirim fazla sıvı olması ele alırken bazen akıp yere damlıyor
En sevdiğim özelliği olarak sivilcelenme yapmadı. Yapısı mükemmel çok parlak bir bitişi yok ve yapış yapış hissi yok. Tekrar alırım canım Bioderma ❤️
Sadece yüz için değil, çok beyaz tenliyim kol ve bacaklarım içinde kullanıyorum. Lekelenmelerime çok iyi geliyor, çok sevdim artık favori güneş kremim.
Ben ürünün yapıdını karma yağlı ciltler için çok güzel buldum yağlı bir his bırakmıyor beyaz kalmıyor ben kendime yedekli aldım arkadaşlarıma da denettiriyorum
Emilim hızı, etkisi, ciltteki duruşu, koruyuculuğu, temiz içeriği ile 10/10 bir ürün yine bioderma dan. Renkli olanını alıp kullanacağım bu bitince.
Bir önceki formunu kullanmıştım. Ürünü merak ediyordum. Fiyatı da piyasaya göre uygundu, denemek istedim. Yüzde beyaz iz bırakmaması en önemli özellik bence.
Cildime sürdüğümde yok gibi duran ağırlık yapmayan bir güneş kremi istiyordum bu ürün benim bütün isteklerimi karşıladı çok hafif bir yapısı var ve koruyuculuğu güzel
asla aksatmadığım tek bakım ürünüm, sık kullandığım için ağır yapılı olmaması bir artı oldu
ürünün ince yapısını ve cildimde çok kolay bir şekilde emilmesini çok sevdim

