Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Petite Maison Peeling Jel
amazon-image
Petite Maison Peeling Jel
Petite Maison Peeling Jel
Petite Maison Peeling Jel
Petite Maison Peeling Jel

Petite Maison Peeling Jel

Petite Maison 
  4.36  (718 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Petite Maison Peeling Jel 100 ml ciltte kusursuz bir peeling etkisi sağlarken, içeriğindeki pembe greyfurt özü ve E vitaminin sayesinde cildi derinlemesine nemlendirir ve pürüzsüz bir görünüm sağlar. Cilt bariyerini tahriş etmeden cildi ölü hücrelerden arındırır. 

Nasıl kullanılır?

Temiz ve kuru bir cilde ince tabaka halinde uygulayarak 1-2 dakika bekleyin. Yüzünüze hafif masaj yaparak ardından ılık su ile durulayın. Hassas göz çevresi temasından kaçınınız. Kullanım sonrası günlük nemlendirme ihtiyacın için Petite Maison moısture boom tercih edebilirsin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%23
%9
%2
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

SİNEM T.
Si̇nem T. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duştan sonra uyguladım sürer sürmez çok küçük bir yanma yapıyor ama hiç problem değil çünkü ürüne bayıldımmm. Peeling ama içinde yüzü çizecek herhangi bir partükül yok çok iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusu harika, kutuyu açar açmaz kokuyu alıyorsunuz. kullanımı gayet kolay, jeli rahatlıkla tüm yüzüme dağıttım ve biraz masaj yaptıktan sonra ölü derinin topak topak olduğunu gördüm. çok etkili bir peeling. yüzümü yıkadıktan sonra da cildimde germe ya da rahatsız bir his bırakmadı. mis gibi oldum. tek eksisi o topaklar yüzümdeki sarı tüylere yapıştı ve suyla çıkmadı. tırnaklarımla kaşımam gerekti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aycan D.
Aycan D. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün jel formunda olması ve içinde fiziksel bir aşındırıcı bulunmaması çok güzel. Daha önce de jel formunda kimyasal peeling etkili ürünler kullandım ancak Petite Maison peeling jeli yüzüme sürer sürmez ölü derileri bir anda çıkartması beni çok şaşırttı. Bu hızda ve etkide bir ürün olmasını beklemiyordum. Her gün yüzümü sabah akşam yüz yıkama jelleriyle yıkayıp maskelerimi yapıyorum buna rağmen yüzümü bu kadar arındırıp aydınlatması ve ekstra temizlik hissi vermesi inanılmaz. Sonrasında eşime de yaptık, esmer sanırdım meğer beyaz tenliymiş. Onda etkisi çok daha farkedilir oldu :D
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Y.
Gülşah Y. · 42 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şaşkınlık içindeyim ilk defa içinde tanecikleri olmayan bir peeling kullandım. Açıkçası ilk kullandığımda nasıl temizlendiğini anlamamışım. Jeli sürdükten sonra ılık suyla yıkamaya çalıştım ve ortaya saçma bir şey çıktı. Benim hatama düşmeyin. Jeli sürün 1-2 dk bekleyin ve cildinizi ovuşturanlar başlayın beyaz yumuşak kümelenmeler oluyor. Cildimin o yağı beyaz pütürcüklerle birlikte gidiyor. yumuşacık ve aydınlık bir cildim oluyor durulama sonrası. açıkçası şaşırtıcı. yağdan arınmış yumuşak ve aydınlık cilt. Asla tahriş olmadı eklemek isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur V.
Nur V. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben duş sonrası kullanıyorum, biraz bekletip silikon yüz temizleyicim ile masaj yaparak çıkarıyorum. Ürünü yapısı normalde kullandığım peeling jelinden çok farklı; uygular uygulamaz kayboluyor gibi, önce pek hoşlanmadım ama durularken gerçekten arındırdığını hissedince işe yaradığına ikna oldum doğrusu. Cildim oldukça hassas ve karma bir yapıya sahip, peeling ürünleri konusunda çok seçiciyim ama bu jel ile ilgili bir sorun yaşamadım; yeniden almayı düşünebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Derya Ö.
Deniz Derya Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İNANILMAZ. İlk kullanımdan itibaren cildimi ürün ile hafif ovalarken elime küçük beyaz parçalar geliyordu ama başta ürün topaklanıyor sandım, sonradan cildimdeki ölü derileri soyup yüzümü güzelleştirdiğini, daha canlı ve parlak hale getirdiğini fark ettim. Leke konusunda da mükemmel bir çözüm diyebilirim, lekelerin üstleri soyulduğu için haliyle renkleri açılıyor. Sürekli ve düzenli kullanımda pürüzsüz bir cilt elde etmek çok kolay bu ürünle. Denemelisiniz diyorum 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike G.
Melike G. · 26 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım. Gerçekten tek kelimeyle muhteşem Paketlenmesi bile en ince ayrıntısına kadar şahane duruyor. Ürünleri denemek için almıştım bu kadar muhteşem olacaklarını düşünmüyordum.Ürünlerin her biri cildime ayrı bir ışıltı güzellik kattı. Eğer yağlı bir cilde sahipseniz hiç tereddüt etmeden alabilirsiniz.Cildi çok güzel temizliyor. Denediğim diğer ürünler gibi cildimi tahriş etmedi karma bir cildim olmasına özellikle dudak çevrem ve alnım çok hassas buna rağmen kurutmadan cildimi arındırdı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice t.
Hatice T. · 33 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünü benim gibi ıslak cildinize denerseniz bütün çene kısmına ürün yapışıp beyaz tanecikler olarak kalır. Çıkarması o kadar zordu ki tırnaklarımla kazıdım resmen. Kullanım talimatlarını doğru şekilde yapınca ciltte bildiğiniz soyulma gibi kir çıkıyor. Peeling olunca içinde tanecik bekliyorsunuz ama çok farklı bir ürün ben ciltte bebeksi bıraktığı hissi çok sevdim çok güzel arındırıyor. Aydınlık bir cilt veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Ünlü dinleyici
Sevgi Ünlü Dinleyici · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markayı ilk defa duydum. diğer peeling jeller gibi içerisinde cildinize sert bi şekilde temas eden parçacıklar yok. Kuru cildime uygulayıp ovaladıpım anda sanki cildinizde ki ölü deriler kalkıyormuş gibi minik minik parçacıklar oluşmakta ama o kdr hafif ki size anlatamam kesinlikle en hassas cilde sahip kişiler bile kullanabilir. Cildimde ki parlaklık anında gitti ve yumuşacık bir görünüme sabip oldu diyebilirim kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur L.
Yağmur L. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arindirma ozelligi cok iyi. Özellikle duştan sonra kullandığımda cildimi yumuşacık yaptı. Hafif soyulmalar da başladı. Etkisi güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.