Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Persil Premium Jel
amazon-image
Persil Premium Jel

Persil Premium Jel

Persil  · www.persil.com.tr
  4.62  (11765 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Persil Premium, gözle görülür farkta bir temizlik deneyimi için geliştirilmiş yeni nesil sıvı çamaşır deterjanıdır.
  • İçinde parlatıcı ve güçlü leke çıkarıcı barındıran benzersiz formülü üstün leke çıkarma sağlar.
  • Ayrıca uzun süre kalıcı, seçkin parfümü çamaşırlarınızda 4 haftaya kadar süren ferahlık için özel olarak geliştirildi. 
  • Persil Premium Jel ile görebildiğiniz ve koklayabildiğiniz farkı keşfedin.

Nasıl Kullanılır?

Sıvı çamaşır deterjanını makinenizin ana yıkama gözüne dökünüz. Persil jel ile 20°C'den itibaren hem beyaz hem de renkli çamaşırlarınızı yıkayabilirsiniz. Her tip çamaşır makinesinde kullanıma uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%27
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif Dilara Ö.
Elif Dilara Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde toz deterjan urunlerinden ziyade jel olanlari daha cok tercih ediyorum cunku deterjan artigi kalmasini istemiyorum. Bu jel deterjan da camasirlari sertlestirmedi ve daha once kullandigim oersil deterjanlar gibi geride guzel bir koku da birakti. Genel olarak bir deterjandan beklentilerimi karsiladi diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket A.
Buket A. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 senedir persil color jel kullanıyorum kokusunun kalıcılığından ve leke çıkarma başarısından dolayı çok memnunum. Şimdi sizin gönderdiğiniz persili kullandım kokusu çok kalıcı değil. Fakat fresh olmasından ve Beyazlarımı lekesiz bir şekilde yıkamasından dolayı 1 kutu alıp denemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem T.
Özlem T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hatta deneme ürününü kullandıktan sonra marketten orjinal boyunu aldım, çok beğendim. Kokusu ve çamaşırların makineden tertemiz çıkması beni bu markayı almaya itti. Yumuşatıcı bile kullanmaya gerek yok bence :) Hem orjinalini hem de renkliler için olanını aldım severek kullanıyorum, teşekkür ediyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve T.
Merve T. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım diğer markalardan memnundum ama bu ürünü denedikten sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Persil hem kokusu hem hijyenik olması hem de temizleme gücü gayet iyi. Çamaşırlarım gayet temiz. Jel olması ve bu kadar iyi çıkarabilmesi şaşırtıcı. Teşekkürler denebunu ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MİNE A.
Mi̇ne A. · 34 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
YAPISININ JEL KIVAMINDA OLMASI SIVI DETERJANLARA GÖRE DAHA FAZLA GÜVEN VERİYOR.KOKUSU GERÇEKTEN KALICI VE FERAH BİR ETKİ BIRAKIYOR. KIYAFETLERİMİN YIKANDIKTAN SONRAKİ DOKUSU DA GERÇEK BİR TEMİZLEYİCİ OLDUĞUNU GÖSTERİYOR. BENCE ÜRÜN TERCİH EDİLECEK HERŞEYİ FAZLASIYLA BARINDIRIYOR.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu B.
Duygu B. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben tüm persil ürünlerinden memnunum. Bu ürün de son derece güzel. Persil markasından uzun süredir memnun kaldığım için başka bir markayı denemeye bile gerek duymuyorum. Marka farklı ürünleri çıkardığında da şüphe etmeden alıp denerim ve etrafımdaki kişilere tavsiye de bulunurum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülnur A.
Gülnur A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Jel olması iyi bir seçenek. Toz olarak deterjan kullanmayı sevmiyorum. Çamaşırlarda iz bırakıyor, topaklanma yapıyor. Sıvı olan deterjanlar daha iyi geliyor. Bu ürününde sıvı olması çok iyi. Ayrıca premium olarak özellikle leke çıkartma özelliği çok güzel. Lekelenmiş çamaşırlarımı yıkarken kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu P.
Burcu P. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hem beyaz hem de renkliler için kullanılabilir olduğu için bu anlamda ekonomik olarak çok faydalı bir ürün. Daha önceden de beyazlarda kullandığım marka olan persili renklilerde denemek de güzel bir sonuç gösterdi. Kokusu rahatsız etmiyor. Çamaşırda ferah bir koku bırakıyor. Lekelerde yeterli bir performans ve daha ne olsun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÖKBÜKE DEREN V.
Gökbüke Deren V. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu kutumda gelmeden önce de uzun süredir bu ürünü kullandığım için çamaşırın yapısına zarar vermeden gömlek yakaları ve renklilerdeki spesifik yağ lekeleri gibi lekeleri 30 derecelik tek yıkama ile çıkarabildiğinden sevdiğim ve bu performansına göre 1-2 TL bile olsa fiyatı daha uygun olan bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sagir İ.
Sagir İ. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beyazlarda kullandım nar yemiştim o gün ve inanılmaz şekilde üstüme dökülmüştü hemen bezle sildim çıkar diye ama aksine dahaa da dağıldı leke ama hemen dedim ki deneebunudan persil jel gelmişti deniyim dedim attım makineye ve sonuç inanılmazdı kalıntısı bile yoktu lekenin teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.