Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Peros Doğanın Hediyeleri Sıvı Sabun Bal & Pamuk Çiçeği
amazon-image
Peros Doğanın Hediyeleri Sıvı Sabun Bal & Pamuk Çiçeği

Peros Doğanın Hediyeleri Sıvı Sabun Bal & Pamuk Çiçeği

Peros  · www.perostemizlik.com
  4.65  (12755 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Anadolu'nun bereketli topraklarında yetişen mis kokulu, şifa kaynağı bitkilerden elde edilen bitki özleri ve değerli yağların bileşimiyle hazırladığımız Peros Doğanın Hediyeleri Serisi, %98 Doğal içeriği, kremsi bol köpüğü ve cildinizi tahriş etmeyen nemlendirici formülü ile yepyeni ve beklentilerinizin ötesinde bir temizlik deneyimi sunuyor. Dermatolojik olarak test edilmiş, cilt ile uyumlu yapısı ve ph 5.5 seviyesi ile cildinizin doğal dengesini de koruyor.

 

Altı farklı varyant hâlinde sunulan Peros Doğanın Hediyeleri, her zevke hitap eden kokuları ve ellerde bıraktığı saf temizlik ve yumuşaklık hissi ile el yıkamayı çok daha keyifli bir hale getiriyor.



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%21
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hacer K.
Hacer K. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün rengi zaten ilk insanı cezbediyor. Ilk kez denedigim bir üründür. Kesinlikle performans olarak muhteşem bir ürün. Köpürmesi çok iyi, ellerde kremsi bir his birakıyor. Bu kremsilik sayesinde elleri kurutmuyor. Herhangi bir alerjik bir durumda oluşturmadi. Sabunun kokusu da cok guzel, hem de yıkadıktan sonra bile kokusunun kalicılığı cok fazla. Biz ailecek cok beğendik. Bundan sonra tercih edecegim ve satın alacağım bir urün olacak kendisi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül S.
Ayşegül S. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak kokusu harika sadece kendim kullandığımda değil, başkası ellerini yıkayıp geldiğinde bile harika bir koku sarıyor ortamı. Şişesinin tasarımı çok güzel. İlk kızım denedi ve ilk söylediği şey 'yumuşacık oldu ellerim anne' oldu. Bende aynı fikirdeyim gayet yumuşak oluyor eller. Köpüğü gayet iyi, çabuk durulanıyor. Kutuda listede görünce denemek için sabırsızlandığım bir üründü. Gayet memnun kaldım. Teşekkürler Peros.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerimizi pandemi nedeniyle çok daha sık yaşadığımız bu dönemlerde benim bir sabundan en büyük beklentim ellerimizi kurutmaması. Çocukların elleri özellikle havalar da soğuyunca kemen çatlamaya başlıyor. Peros Doğanın Hediyeleri sıvı sabunu ellerimi kurutmaması yönüyle çok beğendim. Ballı ve pamuk çiçekli olanın kokusuna bayıldım. Doğal içerikli olması da ayrıca Peros sıvı sabun için beğendiğim bir özellik oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevinç D.
Sevinç D. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel, rengi çeşidine göre çok uyumlu, elleri yıkadıktan sonra çok iyi hissettiriyor. Çocuklar beğendi, sıklıkla ellerini yıkıyorlar :) Litrelik çeşitleri de çıkarsa, satın alıp evdeki tüm sabunlukları doldurmak isterim :) "Doğal içerik" ne kadar doğrudur bilemiyorum, artık her ürüne "doğal" tanımı eklendiği için güvenemiyoruz, ama bir sıvı sabun için bunu duymak, gerçekten doğal olabileceğini düşünmek de iyi hissettiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF RABİA GELEN
Eli̇f Rabi̇a Gelen · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk kez kullandım. her kış ellerimde kuruma oluyor benim en büyük sorunum bu maalesef ve her sabun da elime iyi gelmiyor. hem küçük bebeğim var o açıdan ellerime verdiği hijyeni sevdim bu kanıya küçük bir miktarın bile gayet iyi köpürmesi üzerine vardım. hemde ellerime gayet iyi bir nem dengesi sağladı. ellerim hiç kurumadı. kesinlikle tavsiye edebileceğim, kış aylarında kullanabileceğim en büyük destekçim olmaya aday bir sabun ve tabii ki kokusu mis :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı evimde hiç kullanmamıştım. Ama el sabununu deneme fırsatını bulunca artık kullanmaya karar verdim. Ellerimi her yıkamadan sonra kremlemek zorunda olan birisi için kurtarıcı bir ürün oldu içeriğindeki bal ellerimi beslediğini hissettim. Kokusu, yoğunluğu ve dokusu çok iyi.. Bazı el sabunlarıyla ellerimdeki kir çıkmamış gibi hissedip iki kere yıkardım Peros bana bu hissi hiç vermedi. Teşekkürler Denebunu yeni ve güzel ürünü hayatımıza dahil ettin..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Safiye E.
Safiye E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sıvı sabunum bitti peros elime ulaştı, zamanlama çok iyi oldu.. Diğer kullandığım markada bir kaç defa elimi sabunlamam gerekiyordu ama peros da bir kere sıkmam yeterli oldu, o temizliği hissettirdi.. Köpürmesi gayet iyiydi. Kokusuna gelirsek mükemmel bir kokusu var ayrıca kalıcı bir kokusu var ..uzun süre geçmesine rağmen hâlâ kokusunu alıyorum.. Tavsiye edebileceğim bir ürün teşekkür ederim denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dolunay Ç.
Dolunay Ç. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tebrikler Peros ailesi ; Her daim kendini bir tık ileriye taşıman ve en makul fiyata en sağlıklı nasıl yaparım diye düşünmen bizler için harika. Sıvı sabun serine bayıldım ve denedikten sonra agua ,lavanta ve antibakteriyel çeşitlerini de aldım .Sırada zeytinyağı ve bergamot çiçeği , amber ve gül özlüler var. Dilerim daha da büyüyerek devam eder. Ve teşekkürler dene bunu ailesi bu ürünlerle tanışmak çok keyifli :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra K.
Esra K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerimi kurutmaması ve doğal olması hoşuma gitti fakat ürünün elime ulaşmış hali kırıktı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF Y.
Eli̇f Y. · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez Peros un sıvı sabununu kullandım. Reklamlarda görüyordum fakat almamıştım. Denebunu sayesinde tanıştım ama bundan sonra tercih edeceğim bir marka ve çeşit gerçekten ellerde bıraktığı koku uzun süre duruyor ve cildi kurutmuyor. Oğlum sıvı sabunu kullanamaz köpürtemez akıp ziyan olur gider ama Peros öyle çabuk ve çok köpürüyor ki oğlumda rahatlıkla kullandı. Herkesin kullanmasını tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.