Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Peros Doğanın Hediyeleri Sıvı Sabun Bal & Pamuk Çiçeği
amazon-image
Peros Doğanın Hediyeleri Sıvı Sabun Bal & Pamuk Çiçeği

Peros Doğanın Hediyeleri Sıvı Sabun Bal & Pamuk Çiçeği

Peros  · www.perostemizlik.com
  4.65  (12755 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Anadolu'nun bereketli topraklarında yetişen mis kokulu, şifa kaynağı bitkilerden elde edilen bitki özleri ve değerli yağların bileşimiyle hazırladığımız Peros Doğanın Hediyeleri Serisi, %98 Doğal içeriği, kremsi bol köpüğü ve cildinizi tahriş etmeyen nemlendirici formülü ile yepyeni ve beklentilerinizin ötesinde bir temizlik deneyimi sunuyor. Dermatolojik olarak test edilmiş, cilt ile uyumlu yapısı ve ph 5.5 seviyesi ile cildinizin doğal dengesini de koruyor.

 

Altı farklı varyant hâlinde sunulan Peros Doğanın Hediyeleri, her zevke hitap eden kokuları ve ellerde bıraktığı saf temizlik ve yumuşaklık hissi ile el yıkamayı çok daha keyifli bir hale getiriyor.



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%21
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

hava e.
Hava E. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusu ve jel dokusu cok guzel elı nemlendıyor. Doğal olusu ve kokusu mukemel tavsıye ederım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tugba T.
Tugba T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu ellerimde bıraktığı yumuşaklık hissine bayıldım kışın ellerim çatlardı perosu kullandığımdan beri yumuşacık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumet K.
Rumet K. · 30 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim kokusu temizlemesi çok güzel ve ellerimi yumuşacık yaptı nemlendirici özelliği olması çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda M.
Funda M. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün isminde bal geçmesi beni kullanmadan önce endişelendirmişti açıkçası. Ellerimde oluşacak koku ve doku konusunda kafamda soru işaretleri vardı. Ellerimin yumuşak bir doku yerine biraz daha sert ve yapışkan bir doku ile köpüreceğini düşünmüştüm. Ürünü kullandıktan sonra gördüm ki çok büyük bir yanılgı içerisindeymişim. Ürün şahane! Ellerimi ipeksi bir köpük ile temizliyor ve nemlendiriyor. Alerjileri ve egzaması olan biriyim bu sebeple ürünün dermatolog onaylı olması benim için büyük bir etkendi. Vaat ettiği gibi hiçbir alerjik reaksiyona sebebiyet vermedi ve üstüne nemlendirici krem sürülmüş gibi oldu ellerim. Kokusu da çok güzel, isminde geçtiği gibi bize doğanın hediyesi olduğunu ispatlayan bir kokusu var. Ben ürünü çok beğendim ve evdeki sabunlarımı değiştirip üründen satın aldım. Herkese öneririm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
feryaleylül s.
Feryaleylül S. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremi kıvamı kullanımı kolay köpüğü ideal elkeri nemlendiriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esra b.
Esra B. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna ve doğal içeriğine bayıldım çok tesekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burak Y.
Burak Y. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünü elime sıktığım anda yumuşacık bir doku hissediyorum. Eş zamanlı olarak yumuşak bal kokusu da yayılıyor. Ürünün %98 doğal olması en beğendiğim tarafı oldu. Benim için en önemli kısım, elimi kurutup-kurutmayacağıydı. Ama Peros'un bu ballı sıvı sabunu gerçekten de ellerimi yumuşacık bıraktı ve öyle de kalmaya devam etti tüm gün. Yine de, Peros isminden midir bilmem ama elimi yumuşatıcı deterjanla yıkıyormuşum gibi tuhaf bir his de oluşturdu bende açıkçası. Köpürme miktarı bence yeterli, daha fazla köpürse belki ciltte kuruluk bırakabilirdi. Pek köpürmüyor ama bu haliyle daha iyi bence. Fiyatını piyasada makul olarak gördüğümü hatırlıyorum. Fiyat-performans ürünü olduğundan dolayı bu ürünü yüksek ihtimalle alırdım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Binnaz S.
Binnaz S. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayatımda kullandığım en güzel sıvı sabun hem çok güzel hem yumuşaklığı acayip güzel sanki kalıp sabun kullanmışım gibi onun yanında ambalajını çok beğendim sarı renk ambalajı olması çok hoşuma gitti daha doğal bir görünümü olduğunu destekliyor zaten görünümü de gerçekten üretenleri tebrik ederim perosun daha önce çok sayıda ürünü kullandım Çok güzel kokan sıvı sabunların kullandım Bursa'da tespo marketten tahmin ediyordum. Giresun tüm ürünlerden Ben çok memnunum bugüne kadar gerçekten çok memnun kaldım matik deterjanini da kullanıyorum bu arada. Arada başka markalarda kullandığım oluyor ama perostan gerçekten memnunum. Reklam sayısını artırması gerektiğini düşünüyorum reklam eksiği var bence ürünün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Hatice T.
Betül Hatice T. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sirketinizden cikip bana ulasana kadar sabun maalesef tamamen paketin icine dokulmus. Sivi sabun ambalajinda herhangi bir kirik yoktu, kapagi mi kontrol edilmedi de dokuldu tam olarak bilemiyorum. Ambalajini hemen cope atmak durumunda kaldim. Ama denebunu karton kutusunun resmini cekebildim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem k.
Özlem K. · 41 · Kars
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Her kullanım sonrası Ellerime krem sürmüş gibiydim. Diğer markaların temizlerken kurutması irrite ediyordu ve ellerim tahriş oluyordu. Çok aşırı bir köpürme olmamasını beğendim. Özellikle elleri yıkadıktan sonraki o nemlendirme özelliği beni çeken tarafı oldu. Şu covit zamanları fırsat buldukça ellerimizi, kollarımızı yıkadığımız için %98 doğal oluşunu çok beğendik. Lavabo tatlı bir bal ve çiçek kokuyordu. Sırf tahriş etmediği ve pul pul dökülme yaşamadığım için alıp aldırırım. Hastanede çalıştığım için artık odamda kullanmayı düşünüyorum. Kızımın el yıkama isteği arttı. Denemeye kesinlikle değer.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.