Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Peros Doğanın Hediyeleri Sıvı Sabun Amber & Gül
amazon-image
Peros Doğanın Hediyeleri Sıvı Sabun Amber & Gül

Peros Doğanın Hediyeleri Sıvı Sabun Amber & Gül

Peros  · www.perostemizlik.com
  4.67  (12439 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Anadolu'nun bereketli topraklarında yetişen mis kokulu, şifa kaynağı bitkilerden elde edilen bitki özleri ve değerli yağların bileşimiyle hazırladığımız Peros Doğanın Hediyeleri Serisi, %98 Doğal içeriği, kremsi bol köpüğü ve cildinizi tahriş etmeyen nemlendirici formülü ile yepyeni ve beklentilerinizin ötesinde bir temizlik deneyimi sunuyor. Dermatolojik olarak test edilmiş, cilt ile uyumlu yapısı ve ph 5.5 seviyesi ile cildinizin doğal dengesini de koruyor.

Altı farklı varyant hâlinde sunulan Peros Doğanın Hediyeleri, her zevke hitap eden kokuları ve ellerde bıraktığı saf temizlik ve yumuşaklık hissi ile el yıkamayı çok daha keyifli bir hale getiriyor.



Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esra K.
Esra K. · 29 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle koku aşığı biri olarak kokusunun mükemmelliğini övmek istiyorum. Kokularda, deterjan olsun parfüm olsun sabun olsun oldukça seçiciyimdir ve çok önem gösteririm. Bilirsiniz ki sıvı sabunların güzel kokulusunu bulmak gerçekten zor ve güzel olsa da bu kez kalıcılığı olmayabiliyor. Fakat Peros öyle bir sıvı sabun yapmış ki kokusu gerçekten çok güzel ve bir o kadar da kalıcı. Sabunu da sanki kremsi bir yapıda ve bir yandan ellerinizi nemlendiriyor belki de kalıcı olmasının sebeplerinden biridir. Biliyorsunuz ki pandemi dönemindeyiz ve en önem verdiğimiz şeylerin başında hijyen geliyor ve hijyenden de bende 10 puan. Yani ben gerçekten ba yıl dım. İnanın bir sıvı sabunu bu kadar öveceğim benim de aklıma gelmezdi 😂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpeknur D.
İpeknur D. · 22 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hangi güzelliğini anlatmaya başlasam bilemedim şimdi 😍 bir sıvı sabundan beklediğiniz her şeyi en güzel şekilde karşılıyor. Öncelikle ellerimi hiç kurutmadı hatta yumuşattı bile diyebilirim. Kokusu çok iyi. Benim gibi yapay parfüm kokularına hassasiyeti olanlar bu sabunu rahatlıkla kullanır. Ben bazı markaların sıvı sabunlarıyla ellerimi yıkadıktan sonra temizlik açısından tatmin olamayıp tekrardan 2. kere ellerimi yıkadığım oluyordu ama peros da "ellerim temizlenmedi" hissiyatına kesinlikle kapılmadım. Tek seferde hijyen açısından tatmin oldum diyebilirm. Elimdeki sıvı sabun bittiğinde aynı serinin diğer kokularına da şans vereceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra E.
Esra E. · 26 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün hakkında söyleyebileceğim tek şey çok sevdim. Öncelikle harika rengi , muhteşem kokusu ve güzel köpürmesi ,kullandıktan sonra ellerimin gerçekten tertemiz olduğunu hissetmem beni bu ürünü bittikçe almaya devam edeceğim bir ürün olması konusunda yeterince ikna etti.Dermatolojik olarak test edilmesi ,gerçekten kullandıktan sonra ellerimin kurumadığını hissetmem de başka güzel özellikleri beni bu ürünle tanıştırdığı için Denebunu ailesine teşekkür ederim severek kullanmaya devam edeceğim , yakın çevreme önerebileceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya Satı Sucuoğlu
Derya Satı Sucuoğlu · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba. Sıvı sabun tüketen biriyim . Perosun sıvı sabununu ilk kez duydum ve ilk kez kullandım . Kutum gelince direk sıvı sabunu banyoya koydum ve gün içinde 10 kere kullandım çok sık ellerimi yıkayan biriyimdir . Bu üründen memnun kaldım . Amber kokusu çok hoş kokuyor ve uzun süre kalıyor . Köpürmesi gayet iyi benim için önemli olan temizleme performansı ve bu konuda çok başarılı bir ürün çok güzel temizlediğini hissediyorum. Cildimi kurutmadı ve aksine nemlendirdi hissi bıraktı çok mutlu oldum bitince alıp kullanmayı planladım . Ürünü üreten kişilere teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse U.
Buse U. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle kış ayarlarında ve pandemi başladığından beri ellerimde ciddi derecede bir kuruluk problemi yaşıyorum ve sürekli bir krem kullanmak zorunda kalıyorum fakat bu sabunun ellerimi yıkadıktan sonra bıraktığı etkiye bayıldım. Ellerim yumuşacık oluyor ve krem ihtiyacımı yarıya düşürdü diyebilirim. Köpürmesi gayet başarılı ve çok taze bir kokusu var. Olumsuz söyleyebileceğim tek şey kokusunun kalıcı olmaması. Ellerimi yıkadıktan kısa bir süre sonra kokusunu kaybediyor, uzun süreli bir etki beklerdim. Bir problem mi hayır. Bir el sabunundan alabileceğim maksimum verimi aldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahsen nur c.
Ahsen Nur C. · 27 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce perosun sadece deterjanını kullanmıştım.Kokusunu beyazlığını beğenmiştim.Şimdi de dene bunu sayesinde sıvı sabununu kullanmaya başladım.Bir sağlıkçı olarak ellerimi sürekli yıkamaktan tahriş ediyordum.Bu soğuk havalarda hem suyun soğukluğu hem eldivenlerin lateksleri tahriş ediyordu.Üstüne fırsat bulursam birde kremlemem gerekiyordu.Tabi o kadar enjeksiyonu yapmak için ellerinin kaygan olmaması gereken o fırsatı bulabilirsem :)) neyse ki bu sıvı sabun hem tahrisleri azaltti hemde ekstra nemlendirmeye vaktim olmadığında takviye olarak iyi oldu Kokusu da bir harika :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÜMMÜGÜLSÜM T.
Ümmügülsüm T. · 36 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Amber&gül kokulu bu sabunu çok sevdim. Kokusu çok güzel ve daha önemlisi elleri kurutmamasi, yikadiktan sonra bir yumuşaklık hissediliyor.kolay kopurüyor ve benim için sevilecek bir yanı da kolay da durulaniyor olmasi. kimyasallardan mümkün olduğunca uzak durmaya çalışan biri olduğum için içeriğinin doğal olması da önemliydi. Peros ürünlerini genel olarak beğeniyorum , sıvı sabununu ilk defa denemiş oldummve çok beğendim. Bundan sonra tercih edeceğim muhtemelen.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bengu O.
Bengu O. · 28 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok sevdim. Elimi yıkarken ilk fark ettiğim şey yumuşacık dokusuydu ve bu diğer sıvı sabunlardan farklı olduğunu hissettirdi hemen, dokusunu çok sevdim. Yıkarken dokusu sayesinde elinizi kurutmayacağını, nemli bir hisse sahip olduğunu fark ediyorsunuz. Bu konuda çok memnun kaldım, oldukça güzel bir ürün olduğunu belirtmem gerek. Kokusu çok hoş, yoğun ve baskın değil hafif ve güzel bir kokusu var. Gayet güzel bir el sabunu, tercih edilebilir diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müge A.
Müge A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şuan pahalı olan bir sıvı sabun markasını kullanıyorum ama Peros’un bana yaşattığı bu deneyim sayesinden bundan sonra sarın alacağım sıvı sabun markası kesinlikle Peros. Kokusu EFSANE. Zaten amber kokusunu çok severim Peros da bu kokunun hakkını vermiş. Kokusunun kalıcı olması benim çok hoşuma giden bir nokta. Azıcık miktarının bile elleri güzel temizlemesi, köpürmesi gayet tatmin edici. Ellerimi kurutmaması da yine tercih etme sebeplerimden biri olacak. Teşekküller Peros 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek C.
Dilek C. · 24 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle bayıldım ya. Ürünün ilk önce kokusu beni o kadar çok etkiledi ki anlatamam mütiş güzel ve uzun süre kokuyor. Bi sıkımlık sabun en yağlı en kirli eli bile temizliyor o konuda da sınavı geçti çok titiz biri olarak söylüyorum bunu. Çok kuru bir cilde sahibim özellikle bu kış aylarında ellerim çok kuru ve çatlak ama bu sabunu kullandığımdan beri su kaynaklı el yıkama kaynaklı kuruluk oluşturmadan elimi nemlendirmesi çok hoşuma gitti bundan sonra sürekli kullancağım bir ürün ve marka oldu çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.