Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Parodontax Florürlü Diş Macunu
amazon-image
Parodontax Florürlü Diş Macunu

Parodontax Florürlü Diş Macunu

Parodontax  · www.parodontax.com.tr
  4.65  (141193 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Parodontax Florürlü Diş Macunu, diş eti bakımına, güçlü dişlere ve ferah bir nefese sahip olabilmeniz için özel olarak formüle edilmiş günlük bir diş macunudur.

Parodontax Florürlü Diş Macunu Geliştirilmiş Yeni Tadıyla Aynı Güçlü Etkiye Sahip!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yusuf A.
Yusuf A. · 36 · Yozgat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dişlerin iç kısımlarını oldukça güzel temizliyor, severek tercih ediyorum. Aynı zamanda diş eti problemlerim de oldukça azalttı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Demir
Zeynep Demir · 36 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa kullandım bu diş macunu ve beğendim Diş etlerime iyi geldi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur D.
Edanur D. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diş eti bakımından oldukça başarılı macun. Etkisini kısa sürede gösteriyor. Diş sorunları için çok etkili. Mutlaka kullanılmalı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülin Ş.
Tülin Ş. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer paradontaks diş macunlarının tadı acıydı ama bu ağızda acı tat bırakmıyor ve dişleri güzel temizliyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denediğim ürünler arasında en iyisi. Önceki serilerinden kullanmıştım ama tadı çok kötüydü kireç gibiydi şimdi yenilenmiş ve çok da iyi olmuş. Kokusu normal bir diş macunu kokusu olmuş, tadı hafif naneli gibi ferahlık veriyor ama birazcık yakıyor. Benim diş eti kanamam her zaman olur çok hassastır ve diş etimde çekilme var öZellikle fırçalarken dikkatimi çekti hiç kanamadı uzun süre fırçalamış olmama rağmen zaten sonradan okudum ki diş eti kalmasına özelmiş ve bu kadar nasıl etki gösterdi şaşırdım. Ama beni asıl kalbimden vuran özellik tek fırçalamada bembeyaz oldu(ön dişlerim protez) diğer kullandıklarım bu etkiyi göstermemişti. Bir diş macunundan daha ne beklenebilirdi ki. Kesinlikle bundan sonra bunu kullanacağım. Hem diş eti kanaması olmadı ferah hissi verdi hemde hemen beyaz görünüm oldu çok mutlu oldum. Diş macunumu buldum sonunda.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren G.
Ceren G. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ulaştığından beri kullandım ve deneyimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Diş etlerim aşırı derecede hassas ve buna bağlı olarak da devamlı kanıyor. Ayrıca ortodonti tedavidi görmekteyim.Bu diş macununu kullanmaya başladıktan sonra ciddi anlamda dişimdeki hassasiyetin azaldığını ve diş eti kanamalarımın da ciddi anlamda azaldığını söyleyebilirim. Daha önce parodontax markasının herhangi bir ürününü kullanmadım ve markaya ait ilk kullandığım diş macunu. Dişlerinizi fırçaladıktan sonra verdiği ferahlık hissi inanılmaz derecede güzel. Çok tatlı bir renge sahip. Diğer kullandığım markalara kıyasla tadı biraz farklı ama bu beni rahatsız etmedi. Hoşuma gittiğini bile söyleyebilirim. Bu kadar kısa sürede bu kadar başarılı bir sonuç elde edeceğimi hiç düşünmemiştim. Benim için oldukça başarılı bir ürün. Bence bir şans vermelisiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Habibe p.
Habibe P. · 20 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
benim genel olarak diş eti problemim vardı diş hekimim parodontax florürlü diş macununu önermişti aldım ve kullanmaya başladım ilk tat olarak kötüydü ama kullanmak zorunda olduğum için hep kullanmaya devam ettim . Bu yenilenmiş tadıyla yeni parodontax florürlü diş macunu çıktığında çok sevinmiştim hemen denedim ve tadı harika, ağızda eskisi gibi tat bırakmıyor ve bunu yenilemeleri çok güzel olmuş etkisine gelicek olursam diş etlerimi iyileştiren tek macun olduğunu söyleyebilirim çünkü eskiden kıpkırmızı ve hep kanayan diş etlerine sahiptim diş macununu kullanmaya başladıktan sonra diş etlerim normal rengini aldı ve kanamalarım kesildi hala daha tek kullandığım macun eğer diş etlerinizde benim gibi sıkıntılarınız var ise direk hiç düşünmeden parodontax florürlü diş macununu kullanın eminim memnun kalıcaksınız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ulaştığından beri kullanıyorum. Diş etlerim aşırı derecede hassas ve buna bağlı olarak da devamlı kanıyor. Bu diş macununu kullanmaya başladıktan sonra ciddi anlamda dişimde ki hassasiyetin azaldığını ve diş eti kanamalarımında ciddi anlamda yok olduğunu söyleyebilirim. Daha önce de parodontax markasına ait bir ürününü kullanmıştım ve memnun kalmıştım. Dişlerinizi fırçaladıktan sonra verdiği ferahlık hissi inanılmaz derecede güzel. Diğer kullandığım markalara kıyasla tadı bir tık daha farklı ama bu beni başta rahatsız etse de alışmam uzun sürmedi. Çok kısa süredir kullanıyorum ve tadına hemen alıştım.Hatta artık hoşuma gittiğini de söyleyebilirim. Bu kadar kısa sürede bu kadar başarılı bir sonuç elde edeceğimi hiç düşünmemiştim. Benim için oldukça başarılı bir ürün. İlk kullanımdan itibaren etkisi gözle görülüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda K.
Seda K. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denediğim ürünler arasında en iyisi. Önceki serilerinden kullanmıştım ama tadı çok kötüydü kireç gibiydi şimdi yenilenmiş ve çok da iyi olmuş. Kokusu normal bir diş macunu kokusu olmuş, tadı hafif naneli gibi ferahlık veriyor ama birazcık yakıyor. Benim diş eti kanamam her zaman olur çok hassastır ve diş etimde çekilme var öZellikle fırçalarken dikkatimi çekti hiç kanamadı uzun süre fırçalamış olmama rağmen zaten sonradan okudum ki diş eti kalmasına özelmiş ve bu kadar nasıl etki gösterdi şaşırdım. Ama beni asıl kalbimden vuran özellik tek fırçalamada bembeyaz oldu(ön dişlerim protez) diğer kullandıklarım bu etkiyi göstermemişti. Bir diş macunundan daha ne beklenebilirdi ki. Kesinlikle bundan sonra bunu kullanacağım. Hem diş eti kanaması olmadı ferah hissi verdi hemde hemen beyaz görünüm oldu çok mutlu oldum. Diş macunumu buldum sonunda
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ç.
İrem Ç. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tüm hayatım boyunca Diş ve diş eti problemi yaşadım o yüzden diş fırçası ve macun benim için önemli. Ürüne gelecek olursak denediğim ürünler arasında en iyisi. Önceki serilerinden kullanmıştım ama tadı çok kötüydü kireç gibiydi şimdi yenilenmiş ve çok da iyi olmuş. Kokusu normal bir diş macunu kokusu olmuş, tadı hafif naneli gibi ferahlık veriyor ama birazcık yakıyor. Benim diş eti kanamam her zaman olur çok hassastır ve diş etimde çekilme var özellikle fırçalarken dikkatimi çekti hiç kanamadı uzun süre fırçalamış olmama rağmen zaten sonradan okudum ki diş eti kanamasına özelmiş ve bu kadar nasıl etki gösterdi şaşırdım. Ama beni asıl kalbimden vuran özellik tek fırçalamada bembeyaz oldu diğer kullandıklarım bu etkiyi göstermemişti. Bir diş macunundan daha ne beklenebilirdi ki. Kesinlikle bundan sonra bunu kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.