Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene Sülfatsız Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Şampuan, Biotin ve Gül Suyu
amazon-image
Pantene Sülfatsız Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Şampuan, Biotin ve Gül Suyu

Pantene Sülfatsız Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Şampuan, Biotin ve Gül Suyu

Pantene 
  4.79  (1026 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hacimli ve Dolgun Görünen Saçlar İçin Sülfatsız Dolgunlaştırıcı Şampuan

Nazikçe nemlendiren yıkama, özellikle kuru ve yıpranmış saçlar için

Mucizeye ihtiyacı olan saçlar için yüksek derecede besleyici Pro-V formülü: Pantene Pro-V Hacimli ve Havalı

  • Pantene Hacimli ve Havalı Sülfatsız Dolgunlaştırıcı Şampuan, Pro-V biliminin gücünü Biyotin ve Gül Suyu ile birleştiren zengin ve yüksek derecede besleyici formüle sahiptir.
  • Saçın nemi tutması için ihtiyacı olan besleyici maddelerle saçlarını besleyerek, şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmaya karşı güçlendirmeye yardımcı olur. Böylece dilediğin yumuşak, dolgun görünen ve uzun saçlara kavuşursun.
  • Pro-V formülü İsviçre Vitamin Enstitüsü tarafından test edilmiştir.
  • %100 geri dönüştürülebilir şişe (kapak hariç)

Kullanımı:

Islak saça köpürterek uygula. Durula. En iyi sonuç için, Pantene Hacimli ve Havalı saç bakım ürünleri ile birlikte kullan. Günlük kullanım için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%13
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özge A.
Özge A. · 26 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın yapısı itibari ile kuru, boyalı ve cansız. Sık sık şampuan değiştirmeyi sevmem fakat bu şampuanı kullandığım zaman gerçekten saçlarıma hacim, dolgunluk, ve nemlilik verdiğini hissettim. Kuru saçlarım yumuşacık oldu. Daha ilk kullanımda kendini gösterdi, uzun süreli kullanımda daha da yumuşatacağını düşünüyorum. Ayrıca kokusu hakikaten çok çok güzel, ferahlatıcı. Normalde şampuan değiştirdiğim zaman saçlarım kepeklenirdi fakat bu şampuanı kullandıktan sonra saçlarımda herhangi bir kepeklenme olmadı bu konuda da memnun kaldığımı söylemeliyim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan K.
Neslihan K. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hacimli ve havalı serisi ile birlikte kullandığım şampuan öncelikle çok memnun kaldım. Bir damla miktarının çok yoğun olması beni şaşırttı. Çok köpüklenmesi ve kokusuna diğer hacimli ve havalı serisi gibi hayran kaldım. Çok cansız mat kuru bi saç yapısına sahibim. Kullandıktan sonra gözle görülür dolgunluk canlılık hissettim. Saçlarımın doğal dalgarı daha belirginleşti. Saça inanılmaz parlaklık ve güçlülük verdi uzun süre kullanımda saçlarıma iyi geleceğini düşündüğüm bir ürün kesinlikle tavsiye ediyorum..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba E.
Tuğba E. · 34 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pantene bir klasiktir ama sürekli kendini yenileyen bir klasık ben genelde bakım şampuanları kullanıyorum saçlarım kuru yıpranmış ince telli uzun ve en zoru da sarı 😀Saçım beslensin hem ağırlaşmasın hem çabuk karışmasın güzel koksun ve bakım yapsın diyerek çok seçici oluyorum öncelikle bu üründe sevdiğim şey avuç içini doldurmayın minicik alın avucunuza yeterli gelecek.kokusu çok ferah yaz için müthiş 👍 ama tek başına almayın mutlaka bu serinin durulanan saç kremiyle birlikte kullanın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mis gibi kokuyor aşırı yıpranmış saçlarıma o kadar iyi geldi ki anlatamam . Daha ilk kullanımdan saçlarımdan fark bariz anlaşılır şekildeydi ben çok memnun kaldım bence hemen alınıp denenmeli hele kokusu aşırı güzel . Ayrıca saçlarımda açma işlemi olduğu için çok kuruydu uçlar ama sanki bu seri saçıma iyi geldi gibi hissediyorum aslında tüm seri ile ilgili genel bi yorumum var ilk kez kullandım ama şuan hiç olumsuz bir yanını yaşamadım sanırım yeni hayatıma bu seri ile devam edecem ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SELMA Y.
Selma Y. · 47 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serinin en sevdiğim ürünü bu oldu. Saçlarım işlem gördüğü ve uçları kuru ve kırık olduğu için tamamen nemlendiren, yumuşatan bir şampuana ihtiyacım vardı ve bu şampuan tamamen beklentilerime cevap verdi. Saçımı hem derinlemesine temizledi, hem dolgunluk verdi, kurmuş saç uçlarımı nemlendirdi ayrıca saçıma hacim ve dolgunluk verdi. Bu şampuanla saçınızı yıkadıktan sonra saç kremi uygulamanıza gerek yok. Hele kokusu...Muhteşem bir gül kokusu alıyorsunuz. Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa İ.
Melisa İ. · 30 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak kokusuna bayıldım! Diğer şampuanlardan farklı olarak parfüm gibi bir kokusu var. Sadece kokusu için bile satın alabilirim. Ambalajını beğendim, diğer Pantene ürünlerinden ayrışıyor, premium duruyor. Gül suyu içeriği olması dikkatimi çekti. Günlük hayatımda cildime sıkça gül suyu kullanıyorum ama şampuanlarda daha önce rastlamamıştım. Fakat gül suyunun saça spesifik ne etkisi var onu ambalajına bakınca anlayamadım. Sülfatsız olmasına rağmen köpürmesine şaşırdım, sülfatsız şampuanların köpürmediğini biliyordum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sezin G.
Sezin G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğal çiçek kokularından hoşlananların almasını tavsiye ederim. Ağırlaştırmadan temizliyor, hacim veriyor ve kullanımdan iki gün geçmesine rağmen kokusu hiç azalmadı. Şişesi pratik ve yolculuklarda kullanılabilir. Saçlarım röfleli, kullanımdan sonra saç rengimde herhangi bir değişiklik olmadı, boyalı saçlarda kullanılabilir. Annem kanser tedavisi görüyor, kendisi denemek istedi ve herhangi bir sorun yaşamadık. Her yaştan, her durumda olan, herkes kullanabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MERVE C.
Merve C. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün kapağını açtığımda bile o kokusu muhteşem. Saçlarımı yıkarken güzel kokusu daha da arttı. Yıkama esnasında kokusu dışında pek bir şey farketmedim ancak havlu ile kuruladıktan sonra tararken öncekinden daha kolay tarandığını, ve yumuşak olduğuna dikkat ettim. Zaten kendi evimde de pantene şampuan kullanıyordum. Bu serisi de çok hoşuma gitti, herkese de tavsiye ettim. Piyasaya çıktığında alacağım ilk ürün 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ç.
Esra Ç. · 39 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sanırım en en en best ürünüm bu olsa gerek , 20 yıla yakın bir süredir saçlarıma düzleştirici ve maşa kullanarak şekil veriyorum bir çok bakim yağı kullansam da haliyle yıpranıyor ve inceliyordu bu ürün içeriği bakımından direkt olarak ısıya maruz kalmış yıpranmış saçları hedef alıyor kesinlikle bundan sonra kullanacağım best ürünlerim arasında olacak, kişiye özel hazırladığınız bu paketler konusundaki başarınıza hayran kaldım doğrusu 🙏😇
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar Ş.
Pınar Ş. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün dış tasarımı cok şık ve kaliteli en baş bu beni büyüledi. ambalaj cok önemli çünkü. Sonraki aşaması yıkarken güzel koku yayıldı ve derinlemesine temizlik hissi verdi. kolay duruladım. ayrıca kuruttuktan sonraki görüntüsü beni cok memnun etti sebebi saçlarım press boya vs yıpranık ve küt. ben çok sevdim biotine ihtiyacım var çünkü . Kremle beraber guzel performans aldim. Kesinlikle ucretli sekilde piyasaya cikarsa alacagim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.