Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene Miracle Onarıcı ve Koruyucu Serum
amazon-image
Pantene Miracle Onarıcı ve Koruyucu Serum

Pantene Miracle Onarıcı ve Koruyucu Serum

Pantene 
  4.66  (677 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Pantene Miracle Onarıcı ve Koruyucu serum, saçta anında emilerek kuru ve yıpranmış saçlarını ağırlaştırmadan 1 kullanımda onarmaya yardımcı olur. Saçlarını daha güçlü ve daha parlak Pantene Saçına dönüştürmek için her yıkamada kullanmayı unutma. Miracle serumun farklı kullanım şekilleri de mevcut. Kuru yada ıslak saça uygulanabilir. Duşta saç bakım kremi yada maske olarak kullanıp, durulayabilirsin yada saçında bırakabilirsin. %100'e kadar daha güçlü**, sağlıklı görünen saçlar için Pantene! 

Nasıl kullanılır?

Kuru yada ıslak saça uygulanabilir. Duşta saç bakım kremi yada maske olarak kullanılıp durulama yapılabilir. Duş sonrası ıslak saça, şekillendirmede öncesi ısıya karşı koruyucu olarak kullanılabilir, durulama gerektirmez, saçta bırakılabilir. Kuru saça günlük serum olarak uygulanabilir, durulama gerektirmez, saçta bırakılabilir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%16
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gizem T.
Gizem T. · 34 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pantene Pro V Onarıcı ve Koruyucu Mucize Serum saç bakım kremini hem kuru saca hemde banyoda denedim. Kuru saça uyguladigimda yumuşattı. Banyoda kullandigim zaman ise ekstra bir yumuşaklık ve saclarımın dalgasını belirginleştirdi. Pantene'nin kalıcı kokusu ile gün içerisinde mis gibi kokan yumuşak saçlarım için, Kesinlikle sürekli alıp kullanicagimı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Durulanmayan ürünlerin çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Daha önceki pantene 3 dk da onarımın kokusuyla aynı kokuda bir ürün. İçeriğinin çok da farklı olmadığını düşünüyorum. Durulanmayan ürün aranıyorsa tercih edilebilir fakat diğerlerinden üstün kılacak bir özelliği yok. Çoğu ürün aynı yumuşaklığı veriyor açıkçası. Onarıcı etkisi için uzun vadeli kullanmal gerekli diye düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice c.
Hatice C. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce kullanmak istediğim bir üründü fakat fırsat bulamamıştım. denebu kutumda görünce sevindiğim bir ürün. özellikle hem durulayarak hemde durulanmadan kullanılabilmesi beni cezbetti. ıslak saçıma kullandığımda saçlarımı yumuşacık yaptı ve taraması kolay oldu. kuru saçıma kullandığımda da ağırlaştırmaması beni çok mutlu etti. ayrıca kokusu efsane. şiddetle tavsiye ediyorum…
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu A.
Duygu A. · 33 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün çok güzel yumuşatıp besliyor saçı parlaklık farklı gözle görülür düzeyde kolay tarama için duş dışında kullanıyorum nemli saça öyle kurutuyorum saçımı çok beğendiğim bir ürün saçlarım sarı olduğu için sürekli böyle bir ürün kullanmam gerekiyor Pantane tercihlerimin başında geliyor fiyatı da muadillerine göre gayet uygun bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
normalde hemen kabaran kıvırcığa yakın dalgalı yapıda. ürünü hem saçım ıslakken kurutmadan önce hem az miktarda sonra kullandım. dalgaları daha güzel oldu ve elektriklenmedi. yumuşacık oldu. ısıdan koruma ve güçlendirme etkisine biraz daha bakıp devamlı alacağım bir ürün olabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe Ö.
Gökçe Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü hem ıslak saça hem de kuru saça denedim. Islak saça uyguladıktan sonra saçlarım yumuşacık oluyor ve buklelerim daha da belirginleşiyor. Kuru saça uyguladıktan sonra saça şekil vermem daha da kolaylaştı fakat kokusu limonlu bulaşık deterjanını andırıyor bu yüzden kullandıktan sonra saç parfümü sıkılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem A.
Meltem A. · 26 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle kokusu muhteşem duş aldıktan sonra saçlarıma bakım amaçlı kullanıyorum daha sonra düzleştirici ile saçlarımı düzeleştirmeden önce de koruyucu olarak kullanıyorum dışarı çıkarken saç diplerime kullanıyorum yumuşacık yapıyor bir ürün ama bir sürü özelliği var tam fiyat performans ürünü
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nazlıcan g.
Nazlıcan G. · 30 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ay cidden cok basarili ve kokusuna da bayildim saclarim yumasik olduu sacim yipranik ve uclari cok kuru normalde kuruturken uclarim kopuyor minik minik ama nanilmaz nem kazandirdi ben duruluyorum kuruttuktan sonra da cok a fındık boyutu kadar kullaniyorum durulamadan yumuşacık oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile EF SA NE !!!! boyadan yıpranan saçlarım için keratin bakımı yapmayı düşünüyordum ama malum Türkiye ekonomisinden dolayı sürekli erteliyordum Denebunu sayesinde bu ürünü keşfettim abartmıyorum ilk kullanımda mı saçlarım yumuşacık olur şaka gibi alın aldırın dedikleri bir ürün 🙏☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda Ö.
Ceyda Ö. · 33 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten kullandığım bir ürün. Banyo sonrası taramada kolaylık sağlıyor. Aynı zamanda saç dökülmesi azaldı ve kokusuda harika. Saç şekillendirme öncesinde kullndığımda bile saçlarım yumuşacık oluyor ve elektriklenmeyi de önlüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.