Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pakmaya Mayalı Kek Harcı Sade
amazon-image
Pakmaya Mayalı Kek Harcı Sade

Pakmaya Mayalı Kek Harcı Sade

Pakmaya  · www.pakmaya.com
  4.60  (4309 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster

Eğer yaptığınız her kekin yumuşacık, içi nemli ve lezzetli olmasını istiyorsanız, Pakmaya Sade Mayalı Kek Harcı tam size göre! Hamur kabartma tozu ve şekerli vanilin gerektirmeyen sade mayalı kek harcı ile her defasında mükemmel sonuca ulaşmak çok kolay!

Dünyada bir ilk olan Pakmaya Sade Mayalı Kek Harcı; kekinizin mayalanmasını, bu sayede tarifinizin kısa sürede ideal lezzete ve kabarıklığa ulaşmasını, nemli yapısını uzun süre korumasını sağlar. Siz de tadına doyum olmayacak kekler için koruyucu katkı maddesi içermeyen Pakmaya Sade Mayalı Kek Harcı kullanın, damak çatlatan keklere imza atın!

MALZEMELER

  • 1 paket Pakmaya Mayalı Sade Kek Harcı
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı (175 g) toz şeker
  • 1 çay bardağı (100 ml) süt
  • 1,5 çay bardağı (150 ml) sıvı yağ
  • 2 su bardağı (200 g) buğday unu

HAZIRLANIŞI

  • Yumurta ve toz şekeri bir çırpma kabına alın ve mikserle şeker eriyinceye kadar (yaklaşık 2 dakika) çırpın.
  • Üzerine süt ve yağ ilave ederek tamamen karışıncaya kadar çırpmaya devam edin.
  • Pakmaya Mayalı Kek Harcı ve unu bir kaba alarak kaşıkla iyice karıştırın.
  • Bu karışımı çırpma kabındaki karışımın üzerine ekleyerek mikser yardımıyla 4-5 dakika çırpın.
  • 22 veya 24 çapında, yuvarlak, ortası delik bir kek kabını yağlayıp unlayın. Daha sonra karışımı bu kalıba dökün.
  • Kek hamurunu soğuk fırına koyarak 10 dakika bekletin.
  • Fırını 175 derecede ısıtın. Keki, üzeri iyice kızarıncaya kadar yaklaşık 35-45 dakika süreyle pişirin.
  • Fırından aldığınız pişmiş keki 15 dakika soğuttuktan sonra kalıptan çıkarın.
  • Soğuyan keki dilimleyerek servis edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%21
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Feyza sümeyye S.
Feyza Sümeyye S. · 31 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pakmaya mayalı kek harcını ilk kez kullandım ve sonuçtan gerçekten oldukça memnun kaldım. Kekim hem güzel bir şekilde kabardı hemde içerisi pamuk gibi yumuşaktı. Ambalajdaki tarifi uygulayarak kolay bir şekilde yapabildim. En az haftada bir kez kek yapan birisi olarak artık bu ürünün müdavimi olacağım. Şimdi kakaolusunu deneme zamanı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ş.
Gamze Ş. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mayalı kek fikri ve bunu deneyimlemek süper.Açıklayıcı broşür ve detaylı anlatım ile adımları izledim.Paket içerisinde kabartma tozu ve vanilin gerektirmeyen bir harc var.Un ile karıştırıp kek karışımına ekledim.Tadı mükemmel gösteremesem de , keki gösterebilirim.Denk geldikçe markette alıp çekmecemde bulunduracağım.Görsele bakabilirsiniz 🌸🙏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren A.
Ceren A. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kabartma tozuna alerjisi olan böbrek hastası babama bu harcı kullanarak her zaman yaptığımız keklerden yapabiliyor olmak çok sevindirici. Kabartma tozsuz tariflerle kekimsi bişeyler yapıyorduk. Kek gayet iyi kabarıyor ve maya kokusu hiç yok. Satın alıp farklı çeşitlerde de(limonlu, tarçınlı-üzümlü, kakaolu) denedik, sonuç süper! İhtiyacımız olan ürün buymuş ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla K.
Damla K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arkasındaki tarifi birebir uygulayarak yaptığım kekin hamuru da oldukça lezzetliydi, piştikten sonraki hali de. Kabaracak mı endişesi doğurmadan gayet iyi kabardı, kuru veya sert bir kek olmadı. Yani lezzetiyle de görünüşüyle de kıvamıyla da benden geçer not aldı. Ayrıca ayrı ayrı vanilya, kabartma tozu vb. ürünler kullanmaktansa tek bir paketle bu sonucu verebilmesi de bir avantaj.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan Y.
Neslihan Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç mayalı kek yapmamıştım, ilk defa denedim. koku olur diye korktum aslında. kekin yapımı pakette yazıyor, onları uygulayarak yaptım. gayet kolay, yemesi keyifli bir kek oldu. ayrıca bu mayayı kullanarak vanilin ve kabartma tozu ihtiyacım da kalmadı. bir artı olablir. kuru olmadı, gayet pofuduk hoş bir kekti tavsiye edilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya P.
Derya P. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Belki inandırıcı gelmeyecek ama saat 2 3 gibi 3 yaşındaki oğlum kek istiyorum diyerek ağlıyordu 😂o derece tadına bayıldık . Ablama annemlere yolladım birkaç dilim.uzerindeki yazılanlalrla herkes çok kolay yapabilir.evde kabartma tozu vanilya yol derdine son 🥰 özellikle fotoğraf çekmistim içime doğmuştu çok lezzetli olacağı beni yanıltmadı 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek I.
Dilek I. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eski bir marka olduğunu biliyorum, ben de poğaçalarda yaş mayalarımı özellikle pakmaya kullanıyorum. Kuru maya, krem şanti tarzı ürün çeşitlerine her zaman her markette ulaşamıyordum, o yüzden diğer markalara (Dr Oetker) yönelmiştim. Ama şimdi marketlerde daha çok gözüme çarpıyor fiyat olarak ta daha avantajlı olması tekrar tercihimi pakmaya markaya yönelttim😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevinç M.
Sevinç M. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mayalı kek yapmak hiç aklıma gelmemişti, bu sebeple benim için şaşırtıcı bir deneyim oldum. Kekim güzel kabardı ve lezzetli oldu, deneyen herkes beğendi. Önceden yaptığım kekler kabardıktan sonra bir miktar iniyordu fakat Pakmaya mayalı kekim inmedi. İçi yumuşacık ve nemli oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
genel olarak keki kabarttı tat olarak değişiklik olacağını sanmıyorum ancak bu markanın karamelli çikolata parçaları bizim evin ve keklerin vaz geçilmezi bence her yerde de bulabiliyor olmak isterdim çeşitlilik artabilir gibi böğürtlen vişne aromalarını da görmek isterim raflarda
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ö.
Tuğba Ö. · 44 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Her yemeği güzel yapan biri olmama rağmen kekin kabarması konusunda çoğunlukla talihsizlikler yaşarım. Pakmaya mayalı kek harcı ile iş şansa kalmıyori her seferinde hem kabarık, hem lezzetli kekler yapıyorum. Ekstradan kabartma tozu ve şekerli vanilin kullanılmaması da büyük kolaylık sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.