Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pakmaya Mayalı Kek Harcı Sade
amazon-image
Pakmaya Mayalı Kek Harcı Sade

Pakmaya Mayalı Kek Harcı Sade

Pakmaya  · www.pakmaya.com
  4.60  (4309 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster

Eğer yaptığınız her kekin yumuşacık, içi nemli ve lezzetli olmasını istiyorsanız, Pakmaya Sade Mayalı Kek Harcı tam size göre! Hamur kabartma tozu ve şekerli vanilin gerektirmeyen sade mayalı kek harcı ile her defasında mükemmel sonuca ulaşmak çok kolay!

Dünyada bir ilk olan Pakmaya Sade Mayalı Kek Harcı; kekinizin mayalanmasını, bu sayede tarifinizin kısa sürede ideal lezzete ve kabarıklığa ulaşmasını, nemli yapısını uzun süre korumasını sağlar. Siz de tadına doyum olmayacak kekler için koruyucu katkı maddesi içermeyen Pakmaya Sade Mayalı Kek Harcı kullanın, damak çatlatan keklere imza atın!

MALZEMELER

  • 1 paket Pakmaya Mayalı Sade Kek Harcı
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı (175 g) toz şeker
  • 1 çay bardağı (100 ml) süt
  • 1,5 çay bardağı (150 ml) sıvı yağ
  • 2 su bardağı (200 g) buğday unu

HAZIRLANIŞI

  • Yumurta ve toz şekeri bir çırpma kabına alın ve mikserle şeker eriyinceye kadar (yaklaşık 2 dakika) çırpın.
  • Üzerine süt ve yağ ilave ederek tamamen karışıncaya kadar çırpmaya devam edin.
  • Pakmaya Mayalı Kek Harcı ve unu bir kaba alarak kaşıkla iyice karıştırın.
  • Bu karışımı çırpma kabındaki karışımın üzerine ekleyerek mikser yardımıyla 4-5 dakika çırpın.
  • 22 veya 24 çapında, yuvarlak, ortası delik bir kek kabını yağlayıp unlayın. Daha sonra karışımı bu kalıba dökün.
  • Kek hamurunu soğuk fırına koyarak 10 dakika bekletin.
  • Fırını 175 derecede ısıtın. Keki, üzeri iyice kızarıncaya kadar yaklaşık 35-45 dakika süreyle pişirin.
  • Fırından aldığınız pişmiş keki 15 dakika soğuttuktan sonra kalıptan çıkarın.
  • Soğuyan keki dilimleyerek servis edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%21
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Berra 1.
Berra 1. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gayet güzeldi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybüke K.
Aybüke K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün her zamanki pakmaya kalitwsi. Gayet güzel. Deneme fırsatı bulduğum için sevindim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilüfer K.
Nilüfer K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim. Kakaolu olan ürünü de denemek istiyorum. Hem görünüşü hem de tadı çok güzel. Eşit bir şekilde kabardı ve yumuşacık oldu. Eşit bir şekilde pişti ve içi gerçekten çok güzel pişti. Vanilin ve kabartma tozu eklemeden mayalı kek denemek isteyenler için oldukça güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze K.
Gamze K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmadan önce mayalı kek mi olur dedim 😄 gayette güzel oldu kabarıcak mı fırından çıkınca sönecek mi derdi yok tadı kıvamı herşeyi 10 numara daha ne olsun çay saatlerinin vazgeçilmezi keklerimiz artık mayalı 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DERYA Ö.
Derya Ö. · 47 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim, ürünün arkasındaki renkli keki denedim, çok güzel kabardı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül E.
Betül E. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bu alan için farklı. Keki mayalandirma fikri değişik geldi bana ama kek pişince farkı gördüm. Kek sünger gibi oldu ve içi nemli bir yapıda. Üstelik portakal gibi de bir aroma var içinde sanki o da ekstra güzellik kattı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Nur I.
Merve Nur I. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ne yaparsa yapsın keki kabarmayanlar varsa mutlaka pak maya kek harcını denemeli. Ayrıca keke ayrı bir lezzet katıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç duymadigim bir üründü. Denebunu kutusundan çıkınca tanıştım kendisiyle. 5 yaşında ikizlerim var ve keki cok severler. Ürünü hemen denedim haliyle. Öncelikle kekin yapım aşamasında pratiklik bakimindan normal kek yapımından cok da bir farkı yok açıkçası. Sadece kabartma tozu ve vanilya yerine pakmaya mayalı kek harcını ekliyorsun. Paketin üzerinde yazılan tarif yerine ben normal 2 yumurtalı,1 bardak süt, 1 bardak şeker,1 bardak sıvıyağ ve 2 bardak un olan normal kek tarifimi yaptım.icine un eklerken pakmayayi da ekledim. Paketteki yazıldığı gibi 10 dk fırının içinde dinledirip sonra da fırını açtım.ikl 15 dk hiçbir sey olmadı.acikcasi korktum kabarmayacak diye.15 dk dan sonra kabarmaya başladı ve sonuç kabarma açısından mükemmeldi. Keklerim normalde cok kabaran kekler değildir, orta halli kabarır.o yüzden benim için bu kısmi çok önemliydi. Gelelim tadına. Valla ailem hazır kek sandi. Ben de cok begendim tadını. Cocuklar elleriyle daldılar. Eğer hep aynı sinucu verecekse, bu şekilde risksiz kabaracaksa vazgecilmez bir ürün.kesinlikle deneyin derim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Işık Ö.
Işık Ö. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mayalı kek harcı çok ilginç geldi. Nasıl olacağını çok merak ettim tereddütlerim vardı. Yaparken daha hamurun halinden ve kokusundan şahane olacağını anladım. Kesinlikle çok güzel oldu sade kek için lezzeti ve kokusu çok başarılı kızım da biz de severek yedik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilgün Ö.
Nilgün Ö. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kesinlikle beğendim. Bundan sonra kullanırım. Pişmiş halini ekledim görsele. Yalnız belirtmeliyim ki 10 dakika bekletince bir kabarma olmadı Fırını çok düşük ısıda çalıştırdım alttan ısıtarak kabarttım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.