Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pakmaya Mayalı Kek Harcı Kakaolu
amazon-image
Pakmaya Mayalı Kek Harcı Kakaolu

Pakmaya Mayalı Kek Harcı Kakaolu

Pakmaya  · www.pakmaya.com
  4.67  (4374 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster

Kusursuz bir şekilde kabaran, leziz mi leziz kakaolu keklerin sırrı, Pakmaya Kakaolu Mayalı Kek Harcı! Kekinizi yaparken hamur kabartma tozu, şekerli vanilin ve kakao kullanmanıza gerek kalmadan enfes kakao lezzetine sahip kekler yapmak için dünyada bir ilk olan Pakmaya Kakaolu Mayalı Kek Harcı'nı kullanmanız yeterli.

 

Pakmaya Kakaolu Mayalı Kek Harcı, kekinizin mayalanmasını ve tazeliğini uzun süre korumasını sağlar. Siz de kolay bir şekilde içi nemli, yumuşacık ve kakao lezzetiyle dolup taşan kekler yapmak istiyorsanız, koruyucu katkı maddesi içermeyen Pakmaya Kakaolu Mayalı Kek Harcı'nı kullanabilirsiniz. Pakmaya’dan dünyada bir ilk!



MALZEMELER

  • 3 yumurta
  • 2,5 çay bardağı (225 g) toz şeker
  • 1 çay bardağı (100 ml) süt
  • 1,5 çay bardağı (150 ml) sıvı yağ
  • 1 paket Pakmaya Mayalı Kakaolu Kek Harcı
  • 2 su bardağı (200 g) un

 

YAPILIŞI

  • Yumurta ve toz şekeri bir çırpma kabına alın ve mikserle şeker eriyinceye kadar (yaklaşık 2 dakika) çırpın.
  • Üzerine süt ve yağ ilave ederek tamamen karışıncaya kadar çırpmaya devam edin.
  • Pakmaya Mayalı Kek Harcı ve unu bir kaba alarak kaşıkla iyice karıştırın.
  • Bu karışımı çırpma kabındaki karışımın üzerine ekleyerek mikser yardımıyla 4-5 dakika çırpın.
  • 22 veya 24 çapında, yuvarlak, ortası delik bir kek kabını yağlayıp unlayın. Daha sonra karışımı bu kalıba dökün.
  • Kek hamurunu soğuk fırına koyarak 10 dakika bekletin.
  • Fırını 175 derecede ısıtın. Keki, üzeri iyice kızarıncaya kadar yaklaşık 35-45 dakika süreyle pişirin.
  • Fırından aldığınız pişmiş keki 15 dakika soğuttuktan sonra kalıptan çıkarın.
  • Soğuyan keki dilimleyerek servis edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%72
%17
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hilal S.
Hilal S. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak beğendim.Tat olarak da bir değişiklik olmadı kekimde.Ben içine fındık ve dut kurusu da ekledim,gayet lezzetli oldu.Açıkçası keklerimde kabarma sorunu yaşamadığım için ‘kabarma garantisi’ beni çok cezbetmedi.’Kullanabilirim’ dediğim ürünlerden biri oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
inci s.
Inci S. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şimdi şöyle ki ürün vadettiği her şeyi karşılıyor bu yüzden 5 puan veriyorum. evet kek kabarıyor bir sorun yok ama buna gerek var mı tartışılır. yani siz bu ürünün içine yumurta, şeker, sıvı yağ, süt ve un koyuyorsunuz. yani buna kek harcı demek yanlış olur bu sadece maya(kabartma tozu yerine kullanıyoruz). hani kek harcı denildiğinde insan unu falanda içinde sanıyor. hayır bu sadece kabarması için bir ürün ve kakao. yani kabartma tozu atıp yine de keki kabarmayanlar için bir çözüm olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hacer Y.
Hacer Y. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü sevdim. başka çeşitlerini de denemek isterim varsa. benim gibi hamur işi sevmeyen ve beceremeyen birilerinin denemesini tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül S.
Ayşegül S. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkcası eklemem gerek malzemeleri görünce bu karışım pek kullanışlı değil diye düşünmüştüm. Ürünü denerken tarifte yazdığı gibi gramajları bire bir uyguladım. Kalıbım yeteri kadar büyük olmadığı için 28 cm ilk tepsi kullandım ama ona rağmen oldukça iyi kabardı. Hamuru oldukça nemli ve tat dengesi çok iyiydi azıcık bir sosla ıslak keke çevrilebilir. Özellikle denedim tazeliğini ne kadar koruyacak diye 3 gün gayet iyi durdu sonrasını bilemiyorum zira yaptığınızda kekin tamamı hemen bitiveriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesi T.
Nesi T. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bunu ilk kez deniyorum daha önce alıp denememiştim hiç. Tarife birebir uydum tam tuttu. Ben çok kakaolu sevmiyorum bu tam ölçüsünde güzel kakaolu oluyor. Çok güzel kabardı, yumuşacık oldu. Ayrıca aşırı lezzetli oldu çok beğendim. Misafirlerime yapmıştım onlardan da tam not aldı. Kesinlikle bundan sonra alır kullanırım. Hemen şipşak dök karıştır pişir o kadar kolay ama bir o kadar da lezzetli oluyor.Pakmayanın diğer ürünlerini de severek kullanıyorum memnunum kek harcını da çok beğendim bravo Pakmaya favorimsin👍🏻👏🏻🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine K.
Emine K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mayalı kek harçlarını duymuştum ama mamayalı bir ürün diye önyargıyla yaklaşmıştım acaba ekşi olur mu diye düşündüm. Fakat ürünü 3 yaşındaki oğlumla beraber hazırladık. Şekerli vanilin ve kabartma tozu kullanmadan kek acaba iyi kabarır mı diye şüphe ettim 10 dakika fırında mayalanma süresi sonrası pişince çok güzel kabardı ve çok lezzetli oldu. Oğlum neredeyse hepsini yemek istedi. Pakmaya böyle bir ürün çıkarttığı için ve denebunu bize tattırdığı için çok teşekkür ederim ❣🙏🏻😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünle kek yaparken normalde kek yaparken ki kadar zorlanmadım. Çünkü malzemelerin bir kısmı paketin içinde karışmış şekilde olması vakitten kazandırdı. Ekstra kabartma tozu, vanilya ve kakaoyu kekin içine koymaya çalışma derdi yok. Kekin garantili kabaracağını bildiğinden için rahat rahat yapabiliyorsun. Devamlı misafir ağırlayan ev hanımları için hem pratiklik hem de mayalı olması açısından kolaylık olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda M.
Funda M. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Haftada üç kere kek yapan biri olarak mahallede çocuklar tarafından “kekçi teyze” olarak biliniyorum bu sebeple kek yapmak hayatımda önemli bir yer kaplıyor. Bu ürüne karşı kullanmadan önce bir önyargım vardı, mayalı kek fikri biraz beni düşündürmüştü ancak yaptıktan sonra fark ettim ki çok yersiz bir endişe içindeymişim. Çocuklar ve ben çıkan keke bayıldık, marketten üründen de aldım ve hayatımda da kullanmaya başladım. Ürün çok başarılı, herkese öneririm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya Y.
Hülya Y. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pakmaya mayali kek harcı kakaolu nu denebunu sayesinde deneme fırsatı buldum ve bundan sonra sürekli kullanicagim bir ürün oldu mayalı kek once nasil olur dedim ama harika oluyormuş benim gibi kek aşığı özellikle kakaolu kek seven biriyseniz kesinlikle tavsiye ederim keki hem hizli ve daha fazla kabartiyor üstelik kabartma tozu vanilya ve kakao gibi hepsini ayrı ayri almaktansa bir pakette üç ayrı ürün gayet pratik teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Pala
Tuğba Pala · 41 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pakmaya mayalı kek harcı paketini gördüğümde sadece süt ekleyip yapabileceğimi düşünmüştüm. Arkasında yer alan tarifi okuduğumda ise sadece kabartma tozu, vanilya ve kakao eklemediğimizi diğer tüm malzemeleri eklediğimiz öğrenmiş oldum. Browni kek yapmak için ideal bir ürün olmuş fakat normal kek yapmak için pek uygun olduğunu söyleyemem. Browni yapacağım zaman kesinlikle Pakmaya mayalı kek harcını tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.