Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı Yumuşak Lezzet
Tabiatın ve Sanatın İzinden Sofralara:
Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Zeytinyağı
Zeytinyağı, antik çağdan günümüze bir şifa ve lezzet kaynağı olarak her dönem sofralarımızın baş tacı oldu. Kimi zaman "ölümsüz ağaç" olarak efsanelere konu oldu, kimi zaman güzellik iksiri oldu, kimi zaman zeytin ağaçları sanat eserlerine konu oldu. Her daim sağlık dostu bir ürün olarak mutfağımızda yer buldu.
Tabiattan ve sanattan ilham alıp ürettiğimiz Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Zeytinyağı, zeytin dalları figürlerini yansıtan bir sanat eseri özeniyle işlenmiş şişeleriyle ve zeytinyağının antik çağlardan günümüze uzanan öyküsünü yansıtan etiketleriyle tüketicilerimizle buluşuyor.
İzmir Çiğli’deki zeytinyağı tesislerimizde Türk Gıda Kodeksi’ne uygun ürettiğimiz Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı (Yumuşak Lezzet); meyvemsilik, acılık ve yakıcılık gibi duyusal özellikleriyle zeytinyağında hafif ve yumuşak lezzet arayanlar için ideal bir üründür.
Puan dağılımı
Lezzeti gerçekten çok yumuşak ve içimi hafif. Salatalarda ve sıcak yemeklerde rahatlıkla kullanıyorum, acılık yok denecek kadar az. Kokusu çok hoş, tazeliği belli oluyor.oldukça avantajlı. Paketleme sağlamdı ve hızlı ulaştı. Memnun kaldım, tekrar alırım. 👍
Bu markanın tek kullanımlık boylarını sürekli kullanıyordum. Çok memnunum. Hiç ağır değil ve lezzetli. Bazı Zeytinyağları çok ağır oluyor
Kokusu ağır olmayan, mis gibi bir zeytinyağı. Soğuk yemeklerdeki ağır kokusu sebebiyle zeytinyağı kullanmaktan çekinenler bile gönül rahatlığı ile kullanabilir.
Hemen kullandım, memnun kaldım sadece salata değil yemeklere de kullanıyorum.
Salatamda ve Mezelerimde kullandim çok yumuşak bir tadi var lezzeti fevkalde tavsiye ediyorum alirimda
sizma zeytinyagini cok kullanirim. urunler guzel bir ambalaj icinde gonderildi. kullanimi kolay boyutunu sevdim. tadi guzel.
sızma olmasına rağmen yumuşak lezzet olduğu için asiditesi çok güzel ayarlanmış kokusu ve lezzeti rahatsız etmiyor
Çok güzel çok lezzetli yine eklenilmesi gereken bir ürün. Lütfen yine koyun ve alalım 🤩
Kahvaltıda kullanılabilecek şekilde tadı hafif.Sızma olması çok büyük artı
zaten herkesin evinde olan bir ürün olduğunu düşünüyorum severek kullanıyorum


