Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkid Platinum Gece Hijyenik Ped
amazon-image
Orkid Platinum Gece Hijyenik Ped

Orkid Platinum Gece Hijyenik Ped

  4.75  (13292 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Daha iyi koruma ve daha iyi yumuşaklık sunan yeni Orkid Platinum'u keşfedin!

 

Pamuksu yumuşak mikro yastıklarıyla DAHA YUMUŞAKTIR ve yoğun emici bariyeriyle DAHA FAZLA KORUMA SAĞLAR.

 

*Önceki Orkid Platinum'a göre

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%74
%19
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Saniye G.
Saniye G. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkidin özellikle göndermiş olduğunuz günlük pedine ayıla bayıla kullandım çünkü; cüzdanımda muhafaza edebildim paketli yapısı sayesinde. Elime alıp açtığımda mükemmel kokusu burnuma geldi. Normalde günlük ped kullanırken herzaman kız olmanın zorluklarından oflayarak işimi hallederdim fakat mükemmel kokusu beni bu duyguya sokmadı. İncecik olmasıyla da cüzdanımda yer kaplamadı. Bu etmenler beni günlük ped seçimimi artık kesin olarak belirledi. Günlük pedleri ve gecelik pedleri içinde vaaddettikleri özellikleri kesinlikle sağlıyor. Asla sızıntı yapmıyor ve kokuda yok. Rahat hareket ederek o özel günleri unutmamızı sağlıyor. Fakat ben bazen kotex markasınıda tercih ediyorum çünkü hastalığımın yoğun günlerinde onun kotexin dokusunun daha yumuşak olduğunu düşündüğüm için onu tercih ettiğim oluyor. Çok yoğun ve ağır geçirdiğim özel günlerimde geçerlidir... orkidin platinum hijyeni ped b,r daha tercih eder miyim? KESİNLİKLEEE.. sızıntılara karşı koruması ve iç çamaşırımı sarması ile gerçekten tercih edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NURCAN Ö.
Nurcan Ö. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle ürünün kendi kokusu mu tam anlayamadığım(yanlış yorum yapmak istemem)hafif pudra gibi kokmasını çok sevdim. deneme ürününü kullandığım gün ayrıca koku oluşumu olmaması dikkatimi çekti. ürünün dokusu ve emiciliği, kullanmakta olduğum markaya göre daha üst düzeye sahip. bu yüzden ürünü kullandıktan sonra kullandığım markayı değiştirme kararı aldım.Ama göndermiş olduğunuz deneme paketinde beni en çok mutlu eden sey günlük pedleriniz oldu. kullanmış olduğum markanın günlük pedleri hiçbir koruyucusu olmadan pakete dizilmiş sekilde satışa sunuluyor. yanında yedek bulundurmak ayrıca sıkıntı ki, katlayıp çanta yada kıyafetin cebine koymaya çalışınca yapışkan kısmı açılıyor ve ezilip büzülüp kullanmaya uygun olmayan bir hal alıyor. iki adet gelen günlük pedin ambalajlı ve küçük olmasını bu yüzden çok sevdim.alıp herhangi bir pantalonumun cebine rahatlıkla yedek koyup ihtiyaç halinde düzeltmeye ugraşmadan hemen kullanmak çok güzel. şimdiye kadar orkidin günlük pedini alıp denemediğimiçin çok pişmanım. bundan sonra benim tek favorim. teşekkürler...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Sude A.
Deniz Sude A. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kotex in hem günlük pedini hem diğer hijyenik pedlerini kullanıyorum. Kullanmamın tek nedeni pamuksu ve yumuşacık hissettirmesi. Onun dışında fazlasıyla sızdırma sorunu var. Orkid in günlük pedlerini pamuksuluk açısından kotex e benzettim ve o yumuşacık his ihtiyacımı karşıladı. Ancak orkidin diğer hijyenik pedleri sızdırma konusunda çok üst seviye iyiler fakat kotex de hissettiğim pamuksuluk ve yumuşacık hissi bana vermiyorlar. Sanırım reglimin yoğun günlerinde dışarı çıkmam gereken zamanlarda sızdırma ihtimaline karşı orkidi kullanabilirim. Orkid günlük pedini ise kendi kotex günlük pedim bitince alıp her zaman kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
kübra s.
Kübra S. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürün paketimde, devamlı kullandığım bir ürünü görmek beni mutlu ve memnun etti. Her zaman kesinlikle tavsiye ederim rahat ince pamuksu yumuşaklık..yok gibi ama güvenli..ben vazgecmem..bayanlar tereddüt etmeden alabilirler . Gece tertemiz bir uyku gündüz güvende adımlar..daha ne olsun. Yıllardır bu ürünü kullanmaktayım ve değiştirmeyi hiç düşünmedim. Orkidin eline kimse su dökemez çünkü: Orkid sızdırmaz! Tavizsizdir! En delikanlı peddir! Sizi yarı yolda bırakmaz, çoğu zaman varlığından bile habersizsinizdir. En zor günlerde... İyi ki varsın Orkid!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serpil K.
Serpil K. · 29 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oncelikle önyargılı olarak kullandım begenmiyordum başka bir Ped markası tercih ediyordum.kokusu dışında her şeyi mükemmel.o da benim hoşuma gitmemis olabilir. Emişi dışarıya tasirmamasi ve pamuksu yapıda olmasi onyargilarimi kirmamda çok etkili oldu farklı bir gözle bakıyorum elimin tersiyle marketlerde ittiğim markayi şimdi bulmak için uğraşıyorum. Dene bunu.Com sayesinde önyargım kırıldı Teşekkürler denebunu beni orkid ile baristirdigin icin💃 artık tercihim Orkid!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır kullandığım en kaliteli ped markasıdır. Hatta dilimize o kadar işlemiş ki ped demek yerine orkid adını kullanıyoruz. Bir çok insanda bu şekilde kullanıyor. Orkidin kalitesi ortada. En çok sevdiğim yönü asla sızdırma yapmaması ve güvenilir şekilde koruması. Bu sayede rahatça hareket edebiliyorum. Günlük ped olarak da çok iyi yapışkanı çok iyi olduğundan asla kımıldamıyor. Diğer sevdiğim yönüyse bu markanın pedlerinin çok güzel kokması. Teşekkürler Denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
RÜVEYDA NUR Y.
Rüveyda Nur Y. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ÜRÜN KULLANIM AÇISINDAN BEĞENDİM EN AZINDAN ORKİDİN DİĞER ÜRÜN CİNSLERİNE GÖRE DAHA PAMUKSU YÜZEYİ VAR. BEN NAYLONUMSU YÜZEYDENSE PAMUKSU YÜZEYİN DAHA DOĞAL OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. AYRICA İNCELİĞİ CİLDE HAVA ALDIRIYOR VE EMİCİLİĞİNİ SEVDİM KULLANDIĞIM KOTEXE GÖRE DAHA EMİCİ GELDİ . AMA UZUN GECE BOYLARDA KANAT UZUNLUĞU İKİYE AYRILIRSA KULLANIM KOLAYLAŞIR ÇÜNKÜ UZUN BOYU YERLEŞTİRİRKEN KANATLARIN BÜTÜNLÜĞÜ KULLANIMI ZORLAŞTIRIYOR İKİ PARÇA KANAT OLMASININ DAHA AVANTAJLI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fidan B.
Fidan B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid marka pedlerin en son çıkardıkları İnfinity olanını çok ama çok sevdim.Oldukça hafif ve gerçekten hiç hissetmiyorsunuz.Bununla beraber hem gece hem de uzun olanlarını özel günlerinizde sıkıntı yaşamadan kullanabilirsiniz.Özel günler biz bayanlar için önemli ve stresli geçtiğinden kullandığımız ürünler de oldukça önemlidir.Orkid ınfınıty seçeneğini mutlaka deneyin.ayrica günluk pedlerde mükemmel sanki hic yokmus gibi hisediyorsunuz orkid bir harika kesinlikle kullanilmasini öneriyorum harika bir marka..💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur S.
Ayşenur S. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid platinum normal ve gecesini zaten kullanıyordum. Kendimde alıyordum fazlasıyla. Ama günlük pedini ilk defa kullandım ve yine memnun kaldım. Bir kere pedlerin kokusuna bitiyorum ben. Daha paketi açmadan buram buram kokusu geliyor ve bu özel günlerde o kötü kokuyu engellemesi acayip işe yarıyor. Kendinizi oldukça rahat hissediyorsunuz. Pedin dokusuna gelirsek o da kesinlikle beklediğimin üstünde. Yumuşak ve emme gücüde oldukça iyi. Genel bir toplamam gerekirse kesinlikle almaya devam edeceğim ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe ü.
Tuğçe Ü. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Platinum serisini hic kullanmamistim diger urunlerini kullqndm bunda kokuyu disari vermemsi ve cok hos kokmasi super. uzun surede emici olmasndan dışarıya ciktgnda kendini daha rahat hissediyosun. bnm bunyem alerjik oldgndan her markayi kullanmyrm ne kasinti ne alerji hic birsey yapmadi . kullanip tavsiye edecegk bir urun olucak. Çok fazlada kampanyalari var buda her kesimin alabilmesi icin cok güzel dusunulmus ve her markettede bulunabiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.