Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Origins Ginzing Enerji Veren Su Bazlı Yağsız Nemlendirici
amazon-image
Origins Ginzing Enerji Veren Su Bazlı Yağsız Nemlendirici

Origins Ginzing Enerji Veren Su Bazlı Yağsız Nemlendirici

Origins 
  4.46  (305 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 219 TL/50 ml*

Enerji Veren Su Bazlı Yağsız Nemlendirici

Enerji veren yağsız nemlendirici krem donuk ve yorgun görünen cildi canlandırarak 72-saat boyunca nemini korumasına yardımcı olur. Yağ ve silikon içermez.

Cildin enerjik görünmesine yardımcı olan kahve çekirdeklerinden elde edilen Kafein ve Ginseng içerir. Formülündeki Hydra-Hug™ Teknolojisi sayesinde cildin nemi hapsetmesine yardımcı olarak cildin daha uzun süre nemli & sağlıklı görünmesine destek olur. Greyfurt, limon ve nane özlerinden oluşan doğal esansiyel yağ karışımı duyuları harekete geçirir.

Paraben, phthalate, sodium lauryl sulfate, propylene glycol, mineral yağ, DEA, petrolatum, paraffin, polyethylene bead, formaldehyde & hayvansal içerikler** içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%30
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildim çok kuru ancak yaz aylarında su bazlı yağsız nemlendiricileri daha çok seviyorum çünkü diğerleri boncuk boncuk ter oluşmasına neden oluyor... bu kremi de çok sevdim... çok hafif yapısı var... hızla emiliyor... muhteşem bir kokusu var... narenciye bahçesi gibi... ama sürdükten sonra anında koku uçup gidiyor yani koku hassasiyeti olanları rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum... çok iyi nemlendiriyor... ve en önemlisi gerçekten vadettiği gibi yorgun ifadenizi alıp size enerjik bir cilt bırakıyor... daha canlı daha diri bir görüntü oluşturuyor... nemlilik hissi uzun süre devam ediyor... vegan olmasını da ayrıca sevdim...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Reyhan Nur E.
Reyhan Nur E. · 26 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orginis markasını ilk defa kullandım. Ürünün yapısı ve kokusu çok güzel. Kokusuna ayrıca bayıldım. Cildim çok fazla nemlendirici istemez fakat ileriki yaşlar için cildime iyi bakmaya özen gösteriyorum. Bu yüzden bana nemlendirmedi yetti herhangi bir sıkıntılı durumla karşılaşmadım. Yeniden almayı istiyorum fakat biraz pahalı 50 ml olanı bu yüzden indirim bekliyorum. 5ml olması tabiki de az ama test etmek için yine de ideal. Teşekkürler Orginis.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece T.
Ece T. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şu ana kadar hayatım boyunca kullandığım nemlendiricilerden açık ara farkla en güzel kokanı bu oldu. Su bazlı olduğu için sürdükten sonra cildimde yapış yapış bir his bırakmadan çok hızlı bir şekilde emiliyor ve hiçbir şekilde siyah nokta ya da sivilceye sebep olmadı. İlk kullanımdan itibaren cildimde gözle görülür bir aydınlanma, canlanma hissettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simge Özüm A.
Simge Özüm A. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlıya dönük karma cilt sahibi olarak, bu kremin gün boyu özellikle T bölgemi yağlandırmadan nemlendirmesi benim için çok kurtarıcı oldu. Tam boyunu da alıp yaz aylarında rahatlıkla kullanabilirim. Yağlı ciltler de tercih edebilir, bende herhangi bir sivilcelenmeye sebep olmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren P.
Ceren P. · 24 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Her yerde gördüğüm ama bir türlü almaya fırsat bulamadığım krem iyiki almışım denebunu.comdan bu sayede denemiş oldum elimdeki bittiğinde büyüğünü de kesinlikle alacağım yağlı karma ve sivilceye meyilli bir cildim var asla sivilce yapmadı gece sürüp sabah kalktığımda cildimde bir parlaklık duruluk farkettim gerçekten süper ya
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnanç K.
İnanç K. · 30 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim problemli çok çabuk yağlandığı için piyasadaki çoğu ürünü kullanıp tam anlamıyla bekleneni görememiştim. Fakat su bazlı ve yağsız olması sebebiyle sanırım kullandıktan uzun süre sonra bile cildimde ağırlık bırakmadı ilk defa tam anlamıyla beklentimi karşıladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ece E.
Elif Ece E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif ve yüze ferahlık veren bir nemlendirici. Su bazlı olduğu için karma ve yağlı ciltlerin de severek kullanabileceği bir ürün. Nemlendirmesi benim için yeterli oldu ve aynı zamanda ağır olmayan turunçgilimsi kokusuna da bayıldım. Yaz aylarının vazgeçilmezi olacak yüze enerji veren, hafif bir nemlendirici.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ö.
Elif Ö. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önceden de severek kullanmış olduğum bir ürün ki jel kremlere serum sevgimden dolayı olsa gerek bayılıyorum. Normalde jel kremler her zaman yeterli gelmeyebiliyordu ancak bu krem performans anlamında gayet başarılı. Tek başına cildi nemlendirmeye yeterli gelebiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Nur K.
Zehra Nur K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün emilimi inanılmaz başarılı. Verdiği his de aynı şekilde tatmin edici. Nemlendirme özelliğini ilk kullanımdan itibaren hissediyorsunuz. Karma cildimde ayrıca bir nemlendirici kullanmama gerek de kalmadı. herhangi bir sivilcelenme ya da sıkıntı yaratmadı cildimde. bittiğinde mutlaka yenisini alacağım bir nemlendirici oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren A.
Ceren A. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herkese merhabaa 🙃 Bu ürün daha önce nasıl denk gelmemişim dediğim bir ürün. Kokusu, yapısı ve nemlendiriciligi o kadar mükemmel ki mutlaka denemelisiniz. Su bazlı olması çok önemli çünkü yağlı nemlendiriciler kıl köklerini besler. Bu yüzden su bazlı nemlendiriciler kullanmalısınız ❣
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.