Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Oriflame The One Everlasting Sync Foundation Light Beige Neutral
amazon-image
Oriflame The One Everlasting Sync Foundation Light Beige Neutral

Oriflame The One Everlasting Sync Foundation Light Beige Neutral

Oriflame  · tr.oriflame.com
  4.33  (1593 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Eşsiz Cilt Yanıt Teknolojisi ile geliştirilen The ONE Everlasting Sync Fondöten cildinizin nem dengesini sağlamaya ve cildinize ferah bir görünüm sunmaya yardımcı olur.
  • 30 saate kadar kalıcılık sunduğu klinik olarak kanıtlanmıştır.
  • Yarı mat bitişe ve 30 SPF koruma faktörüne sahiptir.
  • Tere, suya ve bulaşmaya karşı dayanıklıdır.

Nasıl Kullanılır?

Fondöten süngeri, fırçası ya da parmak uçlarınız ile alın, burun ve yanaklarınızdan başlayarak tüm yüzünüze uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%32
%27
%7
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

nur o.
Nur O. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün rengi cildine biraz koyu geldi fakat kapatıcılığı yüksek olduğu için lekelerimin üstünde denedim ve lekelerimi tamamen kapattığını gördüm. yapısı asla kalın değil, yazın kullanamaya çok uygun, içeriğinde 30 spf güneş kremi olması da harika. yazın güneş kremi üstüne fondöten kullanmak benim için zor bu yüzden bu tarz koruyucu içeren ürünleri daha çok seviyorum. yapısı hafif ve kapatma özelliği iyi olduğu için kesinlikle şans vermek istediğim bir ürün. bende sivilce yada başka bir reaksiyona neden olmadı, gün içinde hemen akma ve oksitlenme yapmadı. kalıcılığı oldukça iyi, yazın hafif bronzlaşan tenime bu renk tam olacaktır. satın alıp daha uzun süre deneyeceğim eminim, teşekkür ederim denebunu'ya♡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra I.
Kübra I. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildinize anında uyum sağlayan ve sizinle yaşayan bi fondöten. İçerisinde ki 30 spf koruma ile ekstra güneş kremi kullanmanıza gerek kalmıyor. Cilde anında uyum sağlıyor hemen teninizin rengini alıyor. Cildiniz nemli ise nemi hapsediyor kuru ise anında nemledirerek pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Suya dayanıklı ve bütün gün yüzünüzden gram eksilmeyen bir ürün. Kullandığım en kalıcı fondöten diyebilirim. Örtülüğü de çok güzel yüzde kalıp gibi durmuyor. Ben ürünü 3 kere kullandım yağlı ve karma bi cildim olmasına rağmen sivilcelenme ve parlama yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güler Ö.
Güler Ö. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde fondöten kullanmam ama bu ürünü çok beğendim. Cildime uyum sağladı. Çok fazla kapatıcılığı yoktu bana göre doğal bir görünüme sahipti o yüzden. Gördüğüm kadarıyla içinde minik simler vardı onu çok sevdim çünkü yüzünde bir maske gibi değildi ışıl ışıl nemli bir cilt gibi durdu. Çok hafif kapatıcılığa sahipti veya ben az uyguladım bilmiyorum. Ama bu ürünü çok beğendim. Teşekkürler denebunu ❣️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gül S.
Gül S. · 38 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Problemli bir cilde sahip olmamama rağmen daha çok renk eşitlemek için hafif fondötenler kullanıyorum,bu ürüne de bayıldım. Doğal ve sağlıklı bir cilt görüntüsü sağlaması çok önemli.Kalın bir yapıda değil.Çünkü aşırı kalın fondötenler konfor alanımın dışında.Kendimi rahat hissetmek en önemlisidir.Yüzümde bir ağırlıkla dolaşmak istemem.Günlük yaşamda gayet başarılı ve kullanacağım bir ürün.deneme fırsatı verdiğiniz için teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda E.
Funda E. · 38 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas bir cildim olduğu için her markanın fondöteni cildime iyi gelmiyor. Orifllame the one everlsting ilk denememde cildime çok iyi geldi gönderilen cilt tonu rengide tenime fazlasıyla uyumlu bi renkti. Fondöteni kullandıktan sonra cildimin hala nefes aldığını ağırlık hissi yaglı cilt hissi yaşatmadıgını farkettim. Ayrıca uzun süre kalıcılığı ve pürüssüzlüğü çok hoşuma gitti. Teşekkürler denebunu ailesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif L.
Elif L. · 37 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oriflame markası ürünlerini severek kullanıyorum. Bu ürünü de diğer ürünleri gibi severek kullanacağım. Bu ürünün en beğendiğim özelliği fondaten renk tonunun tenime uyması oldu. Normalde farklı markalar kullandığımda yüzümde ve boynumda renk tonu farklılıkları oluyordu. Tenime uyum sağladı. Sanki hiç fondaten sürmemiş gibi. Parlama yapmadı. Yağlı bir cildim olmasına rağmen. Benden geçer not aldı. Severek kullanacağım artık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla Y.
Çağla Y. · 35 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim yağlı, ayrıca hamilelik nedeniyle değişik yerlerde irili ufaklı lekelenmeler ve dalgalanmalar var. Ürün o kadar kapatıcı ve kalıcı ki 8 saate yakın cildimde kalmasına rağmen aynı pürüzsüzlükte kaldı. Ayrıca bu süre içinde aktif olduğum ve maskeli olduğum için terlememe rağmen çok fazla akma ve ya topaklanma da olmadı. Fondötenden çok bb krem gibiydi, hatta var ama yok gibiydi. Başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Ç.
Yasemin Ç. · 32 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oriflame fondoteni hiç kullanmadım ilk deneyim ancak ürünü ilk elime sürdüğüm anda yumuşak dokusu ve kokusu beni tatmin etti. Ayrıcı yüzüme sürdüğüm de hiç topaklanma yapmadı kusursuz bir sonuç sağladı ürünü sürünce yapiş yapmış bir his vermiyor insana üzün süre yüzümde kaldıgı halde kusma yapmadi oldukça başarılı. Ayrıcı güneş koruması özelliği en büyük artılarından.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda V.
Eda V. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün uzun süre kalıcı olmasını çok sevdim öncelikle. Yarı mat bir bitişe sahip, orta seviyede bir kapatıcılığı var yani bu benim için ve naturel makyaj severler için iyi bir şey kalıp gibi durmuyor yüzümde. Güneş koruyu olmasıda ürünün kullanılabilir olmasını destekliyor. Ferah bir yapısı var, kokusu çok hoş👏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapatıcılığını, kokusunu ve renk tonunun tenime uyumunu sevdim, açık tenli olduğum için dışarıya çıktığımda güneş koruyucu kullanmam gerekiyor, fondötenin 30 spf güneş koruma faktörü içermesi, ayrı ayrı iki ürün kullanmak yerine tek ürünle çözüm sağlanması benim için çok pratik oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.