Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Oriflame All or Nothing Amplified EDP
amazon-image
Oriflame All or Nothing Amplified EDP

Oriflame All or Nothing Amplified EDP

Oriflame 
  4.50  (1718 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

10 saat kalıcı özelliğe sahip, Orpur Kaliteli en özel içerikler ile zenginleştirilmiş feminen ve çiçeksi bir koku.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%24
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şeyma M.
Şeyma M. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu harika yoğunluğu kalıcılığı kokusu harika bir seviyede kokusu bunaltıcı rahatsız edici bir koku asla değil Sabah kullandığım zaman gün içinde kalıcılığını çok rahat bir şekilde Fark edebiliyorum içeriğini araştırdığım zaman esansiyel olarak güvenebileceğim bir marka bu markanın başka kozmetik ürünlerine de güvenerek içim rahat bir şekilde kullanıyordum aynı şekilde Bu parfümün de tekrar almayı düşünüyorum kalıcılığına bayıldım ve kokunun daraltmadan hoşluğuna bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nalan G.
Nalan G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çiçeksi ancak hafif oryantal havası da var. Kalıcılık ortalama
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ç.
Merve Ç. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oriflime Sweden All Or Nothing Amplified edp Çiçeksi kokusu, meyve suyu ferahlığı, sümbülteber orpur ve kızıl zencefil orpur, amber karışımı ile kendini özgürce tanımlıyorsun. Ürün Ambalaj rengi çok güzel bir pembe 10 saate kadar kalıcı etkisi hareket halindeyken bile cildden gitmiyor. Ürün içeriği, paketi ayrıca sürpriz hediye linki de vermesi çok güzel oldu teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aycan T.
Aycan T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güzel bir koku çiçekli ve ağır değil. Fiyatına bakmadım ama ilerde parfüm değiştirmek istersen değerlendirebileceğim bir parfüm kokusu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ş.
Büşra Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa T.
Melisa T. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süredir parfümlere takık biri olarak söylemek istediğim birkaç şey var. Öncelikle beyaz ten ve bilek içinde denediğimi belirtmek istiyorum. Parfüm önce meyveli bir açılış yapıyor. Tatlı tatlı yayılımı var bu açılışta. Sonrasında daha kadınsı çiçeksi kokulara geçiş yapıyor, manolya öne çıkıyor ve yayılımı azalıyor. Çiçek kokusunu vanilya devam ettiriyor iyice ten kokusu haline geliyor bende bu süreç 9 saate yaklaşıyordu. Yani bir davete giderken sıksam muhtemelen tazeleme gereği duymazdım. Fakat buram buram yayılsın yanından geçtiklerim farketsin istiyorsanız 3. saatte yenilenmesi mantıklı. Parfüm denemek en sevdiğim şey olduğu için benim için çok zevkliydi 🥰🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazan S.
Nazan S. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu herkesin sevebileceği ne çok şekerli ne de çok çiçeksi olan bir koku. Aslında joker bir koku olarak da düşünülebilir. Hem annelerin hem de kızlarının kullanabileceği güzel bir parfüm olmuş. Oriflame markasından daha önce kullanmıştım ama parfüm daha önce kullanmamıştım. İlk izlenimim de pozitif oldu bu yüzden. Bir puanı kırmamın tek sebebi kokuda daha ön plana çıkan bir özellik aramam oldu. İçerisindeki bileşenler o kadar eşit ve ortalama kullanılmış ki, ön plana çıkan bir koku yok. Genel olarak ama her zaman satın alınabilecek joker bir koku.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sudenaz Ü.
Sudenaz Ü. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle mükemmel bir koku uzun zamandır bi parfüm arıyodum kesinlikle buymuş sıktığımda sanki bütün gün çiçek bahçesineyişim gibi kalıcılığı inanılmaz sabhatan akşama kadar kalıyo hatta su da bile diye bilirim bileklerimde kokusu kaldı tenimde de bütün gün kokusunu hissediyorum harket ettikçe etrafa yayılan çokk güzell bir koku sadece biraz pahalı geldi ama onun dışında çok güzel efsane bir parfüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara Ö.
Dilara Ö. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koku harikaydı. Tam benim tercih ettiğim notalarda. Tatlı ama baymıyor. Sakin ama bir o kadarda bahardaki heyecan verici o mis kokuyu hissettiriyor. Şişenin kapağını açmamla kokusu etrafımı sardı ve aşık oldum. Sürdükten sonra o tatlı koku bayat ve bayıcı olmadı. Alttan gelen yenileyici notalarla mest oldum. Bu ürün fiyatı biraz pahalı gelmese alıyordum ve bütçem müsait olur olmaz alacağım ve imza kokum yapacağım 🫣
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur Ö.
Öznur Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kalıcı etkisine ve kokusuna bayıldım ve hemen sipariş vermek istedim. fakat fiyatının 1500 tl gibi bir şey olduğunu görünce maaşın yatmasını bekliyorum açıkçası:) denebunu sayesinde denemiş olmak ayrı bir ayrıcak oldu benim için... denememiş olsaydım fiyatından dolayı almazdım büyük ihtimal çünkü parfüm konusunda herkes favori, trend diyebilir fakat benim tenimde nasıl olduğunu bilmeden almam.. tek geçerim artık :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.