Iva Natura Organik Yüz Peelingi Zeytin Çekirdeği Tozu ve Mineral Tuz Özlü
IVA NATURA Organik yüz peeling cildinizin daha saydam ve parlak görünmesine yardımcı olur. Yerleşimden uzak korunaklı Tuz Gölü’nden toplanan temin edilen tuzlarla hazırlanmıştır. Volkanik olaylar sonucu oluşmuş Tuz Gölü’nden elde edilmiş tuzlar mineral bakımından zengindir. Cildi yenilemeye ve derinizin cildinizin ölü hücrelerden arınmasına yardımcı olur. Tuz, cildinizi pürüzsüzleştirir, besler ve arındırır. Cildinizin yenilenmesine ve ölü hücrelerden arınarak tazelenmesine yardımcı olur.
İçeriğindeki zeytin çekirdeği tozu, cildi derinlemesine temizlemeye yardım eder. Zeytin çekirdeği tozu, güçlü bir antioksidan olarak, cilt hücrelerinin onarılmasına ve yenilenmesine yardımcıdır. Hücre yenileyici özelliği sayesinde, ciltteki çizgi ve kırışıklıkların azalmasını sağladığı gibi bu kırışıklıkların görünümünü hafifletmeye yardımcıdır. Aloe Vera suyu ise, ciltte yıpranmış hücreleri yenilemeye ve onarmaya yardımcıdır. İçeriği ve yoğun nemlendirici etkisi sayesinde cildin elastik yapısını desteklemeye yardımcıdır. Daha sağlıklı, yumuşak ve aydınlık bir ten görünümü sağlar.
Güçlü içeriğindeki kekik suyu, mersin bitkisi suyu ve gül suyu, antibakteriyel özellikleri sayesinde cilt üzerinde oluşabilecek sivilce, siyah nokta, akne gibi oluşumların önüne geçmeye yardımcıdır. Cilt sıkılaştırıcı etkileri bulunan bu bitkiler sayesinde, cilt yapısı korunurken yaşlanma etkilerini azaltmaya yardım eder.
Ürünün içeriğinde neler var?
Bu ürünün içerisinde kekik suyu, Aloe Vera suyu, zeytin çekirdeği tozu, portakal yağı, gül suyu, mersin suyu bulunmaktadır. %100 VEGAN bir ürün olup Paraben, Parafin, Gluten, SLS, Boya, Peptisit, Saf alkol ve Sülfat, Silikon, Amonyum, Soya, Mineral Yağ, Petrol, Alüminyum, Lateks içermez. IVA NATURA ürün formüllerinde hayvansal hiçbir içerik kullanılmamıştır. İçerisinde koku amaçlı bulunan parfüm, bitki özlerinden elde edilen ve organik sertifikaya sahip bir bitki esansıdır. Tamamen bitkiseldir.
AQUA, THYMUS VULGARIS LEAF WATER*, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, OLEA EUROPAEA (OLIVE) SEED POWDER, GLYCERYL STEARATE, CITRUS AURANTIUM DULCIS PEEL OIL, SODIUM CHLORIDE, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER*, MYRTUS COMMUNIS LEAF WATER*, STEARIC ACID, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, BENZYL ALCOHOL , DEHYDROACETIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, GLYCERIN ,PERFUME, LIMONENE.
Nelere dikkat etmeliyim?
Orijinal ambalajında ve serin yerde muhafaza edilmeli. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. Harici kullanım içindir. Kullanım talimatına uyunuz. Güneş ışığına maruz bırakmayınız. İçindeki bileşene karşı alerjiniz varsa kullanmayınız.
Nasıl kullanılır?
Yeterli miktarda sıvıyı avucunuza alarak, yüzünüze masaj ile en az 5 dakika uygulayın. Uygulamanın ardından bol su ile durulayın. Haftada bir kullanım için uygundur.
Puan dağılımı
Iva natura artik gerçekten tercih edecegim markalar arasinda. Tesekkurler denebunu :) Bu kadar beklemiyordum.. yıllardır organik sertifikali ve gül ağirlikli çesitli ürünler denedim. Ama iva natura gercekten gülü alıp başka bir boyuta taşımış.. tebrikler.. ne zaman peeling yapsam cildimde hafif kızarıklar, sonrasinda da derimde gerginlik olur. İva natura ile böyle olmadi.. yumuşacık ve temiz bir tene sahip oldum.. bittiginde tekrar almayi dusunuyorum; tavsiye ederim. Gül suyu tonik i ile alabiliyorsaniz daha da memnun kalacaginizi dusunuyorum.
Kokusu kötü değil zeytin kokusuna da benziyor fakat değişik bir kokusu var. Rahatsız edecek kötü bir koku değil. 5 dakika peeling şeklinde uyguladım biraz sert pütürlü bir ürün ve yağlı da. Fakat yıkama sonrası yağlı his bırakmıyor gayet nemli ve yumuşak yaptı cildimi. Biraz sert peeling yaptım ben galiba buna bağlı da biraz yüzümde yanma hissettim. Fakat üründen memnunum taze tertemiz hissettiriyor.
Sürümü kolay icindeki partikuller sert degil kullanım sırasında cildi rahatsız etmiyor. Yalnız pompalı şişede olması pek kullanışlı olmamış. Kıvamı yogun olduğu için pompadan sıkılması zor. Kullanım sonrasi cildi pürüzsüzlestiriyor. Ciltte gerginlik yaratmıyor yumuşacık yapıyor. Cok memnun kaldım. Organik, vegan ve zararlı maddeler içermiyor.
Kesinlikle muhteşem bir peeling... cildinizi incitmeden yormadan nazikçe işini yapıyor... Her gün kullanabilirsiniz, o kadar nazik... cildimi hem arındırıyor hem besliyor hem onarıyor... hiçbir gerginlik ya da kuruluğa sebep olmuyor... geride yumuşacık, pırıl pırıl bir cilt bırakıyor... mutlaka bi şans verin, emin olun faydalarını gördükten sonra vazgeçemeyeceksiniz...
Organik ve vegan olması kesinlikle ilgimi çeken ilk özelliğiydi. Kullandığımda kremimsi bir yapısı olduğunu farkettim ve hoşuma gitti. Kokusunu pek sevmedim, aslında doğal olduğu için bitkisel kokuyor ama benim çok hoşuma gitmeyen bir kokuydu ama buna rağmen severek kullanabiliyorum, tavsiye ederim.
Organik olması başlı başına tercih sebebi, cildi hiç tahriş etmiyor, peeling uygulaması genelde cildimi kızartır ama bu üründe bu irritasyonu yaşamadım, kokusu baharatı andırıyor, uygulama sonrasında yüzümün nefes aldığını hissettim,bu markayı gerçekten çok beğendim.Kesinlikle kullanmaya devam edeceğim.
Tam bir fiyat performans ürünü. Peelingten sonra normalde bir gerilme olur aksine bu ürünü kullandıktan sonra cilt nemleniyor. uzun süredir hiçbir peelingten bu kadar memnun kalmamıştım. Cildim hassas olmasına rağmen hiç bir kızarıklık oluşturmadı.
Bitkisel ve temiz içeriğe sahip. Kremi yapıda ve tanecikleri yüzü çizmez düzeyde. 2 günde Bi mutlaka peeling yaparım çünkü yüzüm özellikle kış aylarında soyuluyor. Bu peeling yüzüme çok iyi geldi. Yapısı gereği nemlendirici ye bile gerek olmayabilir
öncelikle ambalajına bayıldım. bu markanın ürünleri bana Osmanlı dönemini hatırlatıyor. ürünle yüzüme peeling yaptığımda cildimin gerçekten tertemiz olduğunu görüyorum. beyazlıyor ve parlıyor. içeriği de temiz bir ürün olduğu için bittiğinde tekrar tercih edeceğim.
Organik sertifikalı bir ürünün, içeriği kimyasallarla dolu ürünlerle kıyaslındığında hiç altta kalır yanı yok hatta daha iyi diyebilirim. Çok güzel temizledi, düzenli kullanacağım. Gerçekten çok beğendim.

