Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
The ORGANICS by Red Bull Easy Lemon
amazon-image
The ORGANICS by Red Bull Easy Lemon

The ORGANICS by Red Bull Easy Lemon

The ORGANICS by Red Bull  · www.redbull.com
  4.12  (3215 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Limon ve misket limonu vurgulu narenciye notaları ile hoş bir ekşiliğe sahip ferahlatan bir tat.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%43
%23
%13
%5
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hilal E.
Hilal E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu limonlu gazlı içeceği denediğimde, gerçekten büyülenmiştim. Tadı o kadar canlandırıcı ve ferahlatıcıydı ki, anında yaz günlerinin serin bir rüyasını yaşadım. Limonun taptaze lezzetiyle karışan gazlı dokusu, damakta adeta bir dansa dönüşüyor. Bu içeceği deneyerek gerçek bir lezzet yolculuğuna çıkabilirsiniz. Şimdiye kadar denediğim en muhteşem limonlu gazlı içecek olduğuna şüphe yok!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Can B.
Can B. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enerji içeceğini deneyimledim ve gerçekten etkilendiğimi söyleyebilirim. İlk olarak, doğal içeriklerle hazırlandığını öğrendiğimde hoş bir sürprizle karşılaştım. Limon aroması oldukça ferahlatıcı ve aynı zamanda çok doğal bir tat sunuyor. İçeceğin enerji verme konusundaki etkisi de oldukça tatmin ediciydi. Fakat en çok hoşuma giden şey, geleneksel enerji içeceklerinin aksine yapay tatlandırıcılar ve renklendiriciler içermemesi oldu. Bu sayede hem enerji ihtiyacımı karşılıyorum hem de vücuduma daha sağlıklı bir seçenek sunmuş oluyorum. Red Bull Easy Lemon, yoğun iş temposunda veya spor yaparken ihtiyaç duyduğum enerjiyi sağlarken, doğal ve organik içeriğiyle de beni memnun etmeyi başardı. Enerji içeceği arayışında olan herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NEJLA B.
Nejla B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün içerisindeki limon aroması oldukça ferahlatıcı ve rahatlatıcı. Gazlı ve şekerli içecek tüketmeyen birisi olarak bu ürünü beğendim. Ürünü gün içerisinde atıştırmalık yanında veya yaz ayların serinlemek için tercih edilebilir. Ayrıca ürün yapay tatlandırıcı içermemektedir kafein miktarıda yeterli seviyededir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hamza Can S.
Hamza Can S. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oldukça fresh, güzel kokulu, şeker tadı hafif ve daha çok limon(lime) tadı baskın. Ekşi içecekler sevdiğim için gayet hoşuma gitti. Tadı farklı marka içeceklere benzemekle beraber hepsinden de ayırt edilebilir. Kesinlikle baymıyor ve özellikle sıcak havalarda soğuk bir şekilde tüketilmesi harika bir serinlik hissi verir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Helin M.
Helin M. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ORGANICS by Red Bull Easy Lemon, enerji ihtiyacımı karşılamak ve ferahlatıcı bir tat almak için harika bir seçenek. Limon tadı inanılmaz doğal ve taze, içeceğin karbonatlı hafifliği ise harika bir deneyim sunuyor. Bu içeceği gün içinde tüketmek, benim için enerjiyi artırmanın ve canlılık hissiyatını korumanın mükemmel bir yoludur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
gazlı içeceklerde şeker oranı önemli bu ürünün şekeri olmaması sürekli kullanım için ideal gaz oranı çok iyi içerken ferahlatıcı etkisiyle rahatlıyorsunuz ben sadece yemek yerken tercih etmem onun dışında her an içilebilir bu limonlu tadını çok beğendim ama diğer çeşitlerinide kesinlikle denemeyi istiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökmen Furkan S.
Gökmen Furkan S. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enfes bir içecek! Limon aroması ferahlatıcı ve hafif tatlılığı ile mükemmel bir denge yakalamış. İçeriğinde organik malzemelerin olması da benim için çok önemli, sağlığımı düşünen bir marka tercih etmek hoşuma gidiyor. Hem enerji veriyor hem de doğal içerikleri sayesinde içerken içim rahatlıyor. Kesinlikle favori içeceğim oldu!"
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Furkan ATICI
Furkan Atici · 26 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir Redbull tutkunuysanız sizlere şunu söylemek istiyorum. Klasik Redbull da aradığınızı bu vermez. Bu farklı bir konsept. Ve Redbull'u bu sebepten dolayı tebrik ederim. Böyle farklı bir tat denemesini. Genel olarak bu ürünün denenmesi taraftarıyım. Bana soracak olursanız tekrar tekrar kullanacağım. Tadı sarıyor çünkü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza Ç.
Feyza Ç. · 49 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enerji içeceklerinin kendine özgün tadını zaten çok seviyorum. Çok sık kullanmamakla birlikte arada enerjimin düştüğünü hissettiğim anlarda biraz da psikolojik etkisi olabilir ama içmeyi seviyorum. Limon tadı yeni bir damak tadı alıştım mı bilmiyorum ama tekrar denerim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel cansu E.
Sibel Cansu E. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadı çok ferahlatıcı. Arkadaşımız enerji içeceği bağımlısı ve şansa o gün evimizde bu içecek bulunuyordu. Ve bunun tadıyla aslıda kendini frenleyebildiğini enerji içeceğini içmesine gerek kalmadığı farkettik. Ben bu freshlikteki içeceklere bayılırım. Şekeri az, asidi rahatsız etmiyor. Yaz geldiğinde çok iyi gideceğine eminim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.