Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Oral-B Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Orijinal
amazon-image
Oral-B Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Orijinal

Oral-B Diş Eti ve Diş Minesi Pro Onarım Orijinal

Oral-B 
  4.52  (1166 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Daha hafif aromalı ve çok yumuşak dokulu diş macunu.

  • Oral-B Professional Diş Eti ve Diş Minesi İçin Pro-Onarım Orijinal diş macunu diş eti sorunlarını iyileştirmeye ve sadece 2 haftada diş minesinin onarımına yardımcı olur.
  • Eşsiz ActivRepair teknolojisi sayesinde tahrişi azaltmak için plağı nötralize eder.
  • Diş minesini remineralize eder ve dişleri asit aşındırmasına karşı korur.
  • 2 hafta içinde diş sorunlarını iyleştirmeye ve diş minesi onarımına yardımcı olur.
  • Diş minesine yeniden mineral kazandırır ve dişleri asit aşındırmasına karşı savunur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%28
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özlem Ö.
Özlem Ö. · 26 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diş etlerim normalde çok hassas bazı markalarda ağrıya iyi gelen macunlar kullandım anında etki yaratmışlardı o yüzden bu diş macunundan da sanırım aynı şekilde anında bi etki yaratmasını bekledim ama düşününce cidden anında etki yaratması çok zor olurdu.Fakat 1 hafta kullanımla diş etlerimdeki kanamalar tamamen yok oldu cidden harika bir ürün kesinlikle tavsiye ediyoruumm ❣❣
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebrar Ö.
Ebrar Ö. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diş ve diş eti sorunlarım yıllardır sürekli var, bu yüzden diş macunu seçerken çok dikkatli olurum. Oral-b nin diş fırçaları her zaman bir numaramdır, ürünü reklamını gördüğüm gibi aldım ve beni hiç şaşırtmadı. Diş eti kanaması olmadı, ağzımda temizlenmiş bir his bıraktı ve daha ikinci günden dişlerim daha beyazmış gibi hissettim. Şimdiden bir numaram oldu bu diş macunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilay S.
Dilay S. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben dişerinden oldukça çeken biriyim dişlerim oldukça hassas ve sigarada kullanan biriyim ama bu macundan oldukça memnun kaldım şunu belirteyim dişleri inci gibi beyaz olsun diyenlere uygun değil ama dişlerim ve diş minem eski sağlıklı haline dönsün diyorsanız hiç düşünmeden alabilirsiniz ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Reyhan Ö.
Reyhan Ö. · 38 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İLK DEFA KULLANDIĞIM BİR ÜRÜN OLDUĞU İÇİN TABİİ ÖNYARGILARIM VARDI KOLAY DEĞİL UZUN ZAMANDIR KULLANIĞIM MACUNDAN VAZGEÇECEKTİM AMA DİŞ ETLERİMDE SORUN OLAN BİRİ OLARAK ÇOK ÇOK ÇOK MEMNUN KALDIM TEK BEĞENMEDİĞİM TADI O DA SANKİ BİRAZ DAHA FARKLI OLABİLİRDİ SANKİ... TEŞEKKÜRLER ORAL-B
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diş fırçalarında ki kaliteden hiç şaşmadan aynı şekilde diş macununu da çok katileli üretmiş diyebilirim.İlk fırçalamamdan itibaren dişlerimdeki rahatlamayı hemen hissettim.Hassas olan diş etime ve diş minesine çok iyi geldiğini söyleyebilirim.Bundan sonraki diş macunu markam diş fırçasında olduğu gibi tabi ki de Oral-B .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande K.
Hande K. · 40 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ulaştığı gibi hemen kullanmaya başladım. Daha yeni denememe rağmen gerçekten fark edilir şekilde diş rengim ve dokusunda işe yaradı. Diğer kullandığım macun dişlerimde pütürlü ve sert bir yüzey oluştururken Oral B tam tersi soft bir his verdi. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diş hassasiyeti ve diş eti problemleri olanlara önerilebilecek güzel bir ürün. Ben kendim kullandığımda pek bir farklılık hissetmedim. Çok kahve tükettiğim için daha çok beyazlatıcı etkili ürünleritercih ediyorum. Kardeşimin diş hassasiyeti var o çok memnun kaldı. Ağızda verdiği ferahlık hissi de güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ceylan g.
Ceylan G. · 38 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beyaz pembe arası soluk bir diş eti rengim var ürünün diş eti için üretilmiş olduğunu görünce işe yarayıp yaramayacağını gözlemlemek için bir hafta boyunca düzenli kullandım ve diş eti rengimde Bi canlılık ve olumlu yönde bir renk değişimi oldu ben üründen memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilgün Yağmur Ş.
Nilgün Yağmur Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oral b zaten dişlerinizi güvenle emanet edebileceğiniz markaların başında geliyor. Ben şarjlı diş fırçasınıda kullanıyorum onuda tavsiye ederim. Diş etlerimde son dönem kanama oluyordu, 2-3 gün sonra kanama düzeldi. Sizinde diş etlerinizde kanama sorunu varsa bi deneyin derim:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oral-B Elektronik diş fırçasını uzun yıllardır kullanıyorum; bu sebeple diş macunu Türkiye’ye geldiğinde hemen denemek istedim. İlk kullanımdan itibaren çok memnun kaldım. Ağızda bıraktığı ferahlık hissi çok belirgin ve diş hassasiyetine uygun bir diş macunu. Ben çok memnunum uzun süre kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.