Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Oral-B 3D White Clinical  Diş Macunu
amazon-image
Oral-B 3D White Clinical  Diş Macunu

Oral-B 3D White Clinical Diş Macunu

Oral-B 
  4.57  (1796 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Oral-B 3D White Clinical Intensive Whitening diş macunu yüzey lekelerini gidererek 1 günde daha beyaz dişler sağladığı için klinik olarak kanıtlanmıştır. Clinical Intensive Whitening diş macunu, Oral-B’nin benzersiz İyonik Teknolojisi'ne sahip en iyi beyazlatıcı diş macunudur: Lekeleri ovalamadan gevşetir, İyonik Beyazlık ile çıkarır, dişleri lekelere karşı korur ve hassas dişler için uygundur. Diş hekimleri günde 2 kez düzenli kullanım yapılmasını ve diş fırçanızın 3 ayda 1 değiştirilmesini tavsiye eder.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%19
%4
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Beyza D.
Beyza D. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünle ilk DeneBunu kutularımın biri sayesinde tanışmıştım. İlk kullandığım üründe ciddi manada dişlerimdeki etki gözle görülür halde bir beyazlık ve parlaklık meydana geldi. Öyle ki bu ürünü kullanırken birçok kişi diş macunumun markasını sordu ve hepsine gururla Oral-B 3D White Clinical Diş Macunu olduğunu, bir günde bile beyazlık vaad ettiğini anlattım. Tam almayı planladığım vakitte ise DeneBunu kutumdan çıktı. Tanıştırdığı yetmezmiş gibi bizi tekrar buluşturan Dene Bunu ailesine teşekkürü borç bilirim. Harikasınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra nur a.
Zehra Nur A. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hassas dişli biri olarak tercih edebileceğim bir ürün hemde beyazlatıcı etkisi harika tek kusuru tadı çok acı 😌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Venhar A.
Venhar A. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründe şu an halihazırda kullanıyorum daha bitmemesine rağmen çok memnun kaldım Beyazlama da özellikle kullandıktan sonra ciddi bir fark görebilirsiniz dişlerinde çürükler var açıkçası ben ona da iyi geldiğini düşünüyorum hassasiyeti birazcık gideriyor daha önceden daha farklı beyazlık için diş macunları kullanıyordum şu anda bunu kesinlikle
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şebnem K.
Şebnem K. · 46 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oral B markası zaten güvendiğim bir markaydı. Yaklaşık 10 gündür kullanıyorum. Gün içinde yoğun şekilde çay kahve gibi içeçekleri çok içince dişlerde oluşan sarılığı ilk kullanımdan itibaren azalltı. Bence çok başarılı bir ürün. Özellikle dişlerde leke bırakan, çay kahve tüketiminizin diş üzerindeki olumsuz etkisini düzelten bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 24 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bundan sonra sanırım tek alacağım diş macunu bu olacak çünkü listerine kullananlar fark edecek içinde listerine kokusu var ağız kokusu içinde ayrıca birebir bence onun dışında ilk fırçalamadaki beyazlığı anında fark edeceksiniz daha önce görüp fiyatını yüksek bulup almadıgım bir üründü ama elimdeki bittikten sonra kesin alacağım parasına değermiş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia K.
Rabia K. · 31 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ağzımda sıklıkla diş macunu kaynaklı ya da diğer sebeplerden aft çıkar. Behçet hastalığından vs şüphelenmişlerdi fakat tetkiklerle olmadığı kanıtlandı. diş macunumu değiştiriyordum sürekli ama bir türlü kurtulamadım. bu ürünü kullanıyorum bir süredir ve şu an için herhangi bir sıkıntı yok. memnun kaldım. beyazlatma özelliği de çok hoşumuza gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu C.
Arzu C. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sigara kahve cok tüketen biri olarak dişleri bembeyaz yapıyor ve beyazlığını da koruyor diş etinize de hiç bi zarar vermiyor cok cokkk memnun kaldım diş macunum belli bundan sonra şiddetle tavsiye ederim kesinlikle deneyin memnun kalacağınıza garanti verebilirim Teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nefize A.
Nefize A. · 30 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dişlerimde kronik hale gelmiş siyah lekeler var diş hekimine gidip temizletebiliyorum sadece ancak bu diş macunu tek fırçalamada lekeleri yarı yarıya rengini açtı tüm plakları yok etti. Şimdiye kadar denemediğim macun kalmamıştı en etkilisi bu oldu diyebilirim. Tek sıkıntı yoğun karanfil kokusu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÖKÇE K.
Gökçe K. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben yaklaşık 1 ay deneyimledikten sonra yorum yapıyorum. Gerçekten gözle görülür bir fark oluyor. Eşimle beraber kullandık o diğer macunu çoktan unuttu bile. Bundan sonra yeni macunumuz belli oldu. Bana bir tek tadı biraz keskin geldi o da çok önemli değil yemiyoruz sonuçta.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beste G.
Beste G. · 25 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten mükemmel, ilk fırçalamadan itibaren dişlerimdeki renk farkını gözlemledim. Benim diş minem sarı renge yakın olduğu için genelde diş macunları beni tatmin etmiyor. Ama bu macun gerçekten diş fırçaladıktan sonra gelen temizlik ve ferahlık hissini hissettirdi. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.