Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Önlem Botanika Bebek Bezi No:5
amazon-image
Önlem Botanika Bebek Bezi No:5

Önlem Botanika Bebek Bezi No:5

Önlem Botanika 
  4.49  (2481 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Türkiye’de ilk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik özden (Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini) oluşan yeni Önlem Botanika Bebek Bezi bebeğinizin cildini korurken aynı zamanda nemlendirme sağlar. Parfüm, Klor, Paraben ve Nonilfenol gibi zararlı maddeleri içermez. Bağımsız laboratuvarlarda yapılan yüzlerce test sonucunda zararlı maddeler içermediği kanıtlanan Önlem Botanika Bebek Bezi, Türkiye’de üretim yapan markalar arasında Oeko-Tex sertifikalı ilk ve tek bebek bezidir.

Önlem Botanika ile bebeklerin hassas cildi hiçbir zararlı maddeye maruz kalmadan özenle korunur. Yumuşak ve pamuksu üst yüzeyi ile sıvıyı hızla emer ve sıvıyı bezin iç bölgesine eşit dağıtır. Mikro emici tanecikleriyle sıvıyı hapseder. Bebeğinizin cildinde uzun süre kuruluk sağlar.

Özellikleri

  • Türkiye’de llk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik öz: Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini
  • %0 Parfüm, Klor, Paraben, Nonilfenol
  • Thermobond Teknolojisi ile ipeksi ve pamuksu doku
  • Kokusuz
  • Oeko-Text sertifikalı
  • Hipoalerjenik
  • Botanic Soft Teknolojisi ile nefes alan iç–dış yüzey
  • Renklendirici içermeyen iç yüzey
  • 3 katlı emici bölge teknolojisi
  • Sıvıyı hapseden mikro emici tanecikler
  • Tekstil yüzeyli elastik yan bantlar

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%30
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Pınar A.
Pınar A. · 34 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullanmadığım bı ürün pahalı ürünlerle kıyaslamak gerekirse hem fiyat hem performans olarak çok iyi sızdırma yapmaması ve bebeğimin rahat hareket etmesi tercih sebebim olur bundan sonra rahatlıkla kullanabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kevser V.
Kevser V. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü görünce açıkçası fikrim degişti daha önce sadece Islak mendilini kullanmıştım ama bezi performans olarak çok iyiydi sızdırma yada tahriş yapmadı bebeğimde satın alıcam dediğim bir intiba bıraktı bende
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serengül A.
Serengül A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkcası daha önce kullanmadığım için tereddütlüydum ama gayet güzel bilerek gece kullandım sızdırma etkisi olcakmı die başarılıydı bebegimde rahatsızlık yaşamadı tahriş falan tam not aldı bende bundan sonra ÖNLEM marka bez kullanabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande O.
Hande O. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
fiyatı uygun.yeni doğan bebeklerde kullanılabilecek bir ürün.türkiyede üretilen markalar arasında tek Oeko_tex serfıkası olan tek bebek bezi oldugunu okumuştum .türkiyede ilk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik özden oluşmasıda kullanım açısından baya önemli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ç.
Esra Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İpeksi ve yumuşacık dokusuyla sıvıyı hapsederek ekstra emicilik gücünü çok sevdim.Ayrıca özelliklerini ve içeriğini okuduyduğumda bitkisel kökenli 5 botanik bezden oluştuğunu ve paraben,klor içermemesinden dolayı çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı Canan Ö.
Aslı Canan Ö. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kalitesine şaşırdığım bir ürün oldu açıkçası. Kullanımı rahat, beden uyumu güzel. Sızdırma koku veya bulaştırma yapmadı. Tercih ettiğim bir marka var fakat değiştirmeyi düşünebileceğim bir deneyim oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yepyeni bir marka ve ürün olduğu için kullanıp kullanmamakta tereddütte kaldım.Korktuğum gibi olmadı tahriş etmedi, sızdırma yapmadı Molfix kullanıyorduk ancak Önleme daha fazla şans verip sipariş verdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ö.
İrem Ö. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha öncedende bir çok kez kullandım ve memnun kaldım eczaneden satın almıştım bebegim çok rahat hareket ediyor cildinde tahriş pişik yaratmıyor sızdırma taşırma yok yan bantlarıda çok basarılı kullanmaya devam edicem herkesede tavsiye edicegim üründür.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek P.
Dilek P. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bitkisel kökenli bir ürün olması kullanmak için cazip geldi. Yan bantlarının esnek olması sayesinde vücudu sıkmaması ve iz bırakmaması özelliğini sevdim. Sızdırma yapmadı, oldukça geniş bir ürün severek kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı Ç.
Aslı Ç. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1gün boyunca bebeğime sadece bu bezi denedim. Açıkçası pişik yapar diye çok korktum ama hiç pişik yapmadı bilakis altı da hep kuruydu. Ayrıca pamuksu dokusunu çok ama çok beğendim. Bu gidişle bez markamızı değiştireceğim😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.